Varokaa McDonaldsia
Tultiin juuri mäkkäristä ja en ihan heti uudelleen ole menossa.
Niittykummun mäkki:
Asiakas palautti myyjälle ranskikset pöydästä, jossa ne oli ollut jo reilu 15min, sillä oli ostanut aterian yhteydessä isommat ranskikset, mutta saanut pienet.
Myyjä nappasi palautetut ranskikset ja viskasi laariin, jossa oli myyntiin meneviä valmiita ranskalaisia, hän sekoitti kasaa ja rupesi annostelemaan niitä muille asikkaille. Siis siellä seassa oli satsi PÖYDÄSTÄ PALAUTETTUJA jo asiakkaalla olleita!!!
Mielestäni ne olisi kuulunut roskiin, eikä kiertoon muille ihmisille! Ties mitä tauteja olisi voinut levitä H1N1, rotavirus tai ties mitä!
Kysyin myyjältä, että mitä ihmettä, teitkö oikesti noin. Vastasi erittäin ylimielisesti, että "Tietty!". Ihan kuin minä olisin ollut se idiootti, joka ei tajua mistään mitään!
Joten jos joku haluaa tauteja ja kivoja ruokamyrkytyksi, niin mäkkäriin! Ne vie kierrätyksen ihan uudelle tasolle!
Kommentit (55)
hienossa konditoriassa, josta tuotteita tulee myös stockmannille myyntiin, niin siellä kondiittorimestari keikkui rööki huulessa myös levittäessään kreemejä kakkujen väliin....
mikäli esimies saisi tietää. "Tietty"-sana kertoo, että ei oltu ensimmäistä kertaa asialla. -ent. mäkkäriläinen
ällötti aivan hirveästi, kun siellä pestiin vessat samoilla räteillä kuin pöytäpintoja pyyhittiin. Yitin entisenä siivoojana kysellä, että eikös pitäisi esim. värikoodata wc-rätit erikeen. Vastaus oli, ettei ole merkitystä, sillä kaikki rätit pestään käytön jälkeen. Ok, pestään tietysti, mutta silti...
Tämä siis 2000- luvun alkuvuosina keskisuuressa pääradanvarsikaupungissa. Sittemmin on kyllä omistaja lafkalla vaihtunut. Enpä enääkäy pikaruokalossa!
mikäli esimies saisi tietää. "Tietty"-sana kertoo, että ei oltu ensimmäistä kertaa asialla. -ent. mäkkäriläinen
Kuulostaa siltä, että rutiinilla ollaan menty...
on todella tarkka ohjeistus hygienian suhteen. Näytteitä kerätään raaka-aineista usein ja ja myös yllätystarkastuksia tehdään toimipaikkoihin.
Monessa paikassa työntekijöiden vaihtuvuus on ikävä kyllä suurta ja perehdytys voi jäädä heikoksi jos tt ei opi asioita nopeasti kuten kiireessä pitäisi.
Uskoisin ko. tapauksessa olevan yksittäisen, asennevammaisen työntekijän, jolla saattoi olla vaikka viimeinen työpäivä kesätyössään. Sellaiset tyypit eivät pahemmin välitä asiakkaista.
Itse olen pikaruoka-alalla, ja asiakkaat ovat minun tulonlähteeni joista pidetään parasta mahdollista huolta, aina. En tarjoa asiakkaalle ruokaa jota en olisi itse valmis syömään.
hampurilaispaikassa (ei mäkkäri eikä hese) kun näin kassalla olevan työntekijän pureskelevan kynsiään. Menin toiseen paikkan syömään.
Oltiin oltu Hesessä syömässä ja sairastuin pian.Olin ainoa joka otti majoneesia.Mun täti kans sairastui heti seur.yönä kun illalla olivat syöneet Hesessä ja oli ainoa perheestä joka otti tietyn kastikkeen.Eli kyllähän noi ruokamyrkytykset Hesestä tuli.
mutta tiedän että mäkkäreissä, heseissä ym. on tosi tarkat kriteerit ruuan tuoreuden suhteen. kyseessä siis varmasti yksittäisen työntekijän moka, ja veikkaan että potkut tulee.
onneksi siihen viereen tulee kohta Snacky, jää mäkit käyttämättä... Hygieniasta en tiedä, onko sen parempaa siellä, mutta parempia hampurilaisia ainakin :-).
Oltiin oltu Hesessä syömässä ja sairastuin pian.Olin ainoa joka otti majoneesia.Mun täti kans sairastui heti seur.yönä kun illalla olivat syöneet Hesessä ja oli ainoa perheestä joka otti tietyn kastikkeen.Eli kyllähän noi ruokamyrkytykset Hesestä tuli.
www.mcdonalds.fi -sivun kautta. Vastaavat varmasti. Mainitse tarkka paikka, kellonaika jne.
ällötti aivan hirveästi, kun siellä pestiin vessat samoilla räteillä kuin pöytäpintoja pyyhittiin.
Siis hyi kamalaa!!! Miten voi olla niin ajatelemattomia ihmisiä!
hienossa konditoriassa, josta tuotteita tulee myös stockmannille myyntiin, niin siellä kondiittorimestari keikkui rööki huulessa myös levittäessään kreemejä kakkujen väliin....