Varokaa McDonaldsia
Tultiin juuri mäkkäristä ja en ihan heti uudelleen ole menossa.
Niittykummun mäkki:
Asiakas palautti myyjälle ranskikset pöydästä, jossa ne oli ollut jo reilu 15min, sillä oli ostanut aterian yhteydessä isommat ranskikset, mutta saanut pienet.
Myyjä nappasi palautetut ranskikset ja viskasi laariin, jossa oli myyntiin meneviä valmiita ranskalaisia, hän sekoitti kasaa ja rupesi annostelemaan niitä muille asikkaille. Siis siellä seassa oli satsi PÖYDÄSTÄ PALAUTETTUJA jo asiakkaalla olleita!!!
Mielestäni ne olisi kuulunut roskiin, eikä kiertoon muille ihmisille! Ties mitä tauteja olisi voinut levitä H1N1, rotavirus tai ties mitä!
Kysyin myyjältä, että mitä ihmettä, teitkö oikesti noin. Vastasi erittäin ylimielisesti, että "Tietty!". Ihan kuin minä olisin ollut se idiootti, joka ei tajua mistään mitään!
Joten jos joku haluaa tauteja ja kivoja ruokamyrkytyksi, niin mäkkäriin! Ne vie kierrätyksen ihan uudelle tasolle!
Kommentit (55)
Kyllä olin vuosia Hesessä töissä ja siellä oli todella tarkat kaikki säännöt, miten nopeasti heitetään tiskissä olevat pois, jos ei ole myyty yms. Ei ap:n kuvaama voi mitenkään olla käytäntönä hampurilaispaikassa, vaan kyseinen työntekijä on ihan seinähullu.
Ettei kannata kaikkia paikkoja niputtaa samaan.
ihmeellinen asiakas kun panttaa väärin ranskiksia 15min. Itse olisin vienyt ne heti...
Kyllä olin vuosia Hesessä töissä ja siellä oli todella tarkat kaikki säännöt, miten nopeasti heitetään tiskissä olevat pois, jos ei ole myyty yms. Ei ap:n kuvaama voi mitenkään olla käytäntönä hampurilaispaikassa, vaan kyseinen työntekijä on ihan seinähullu.
Ettei kannata kaikkia paikkoja niputtaa samaan.
kyllä se niin menee, että tietyn ajan jälkeen ne ranskalaiset laitetaan roskiin sieltä kuumasta laaristakin, jos kukaan ei niitä osta, koska ne pehmenevät. Monta kertaa päivässä niitä sieltä roskiin laitetaan, jos aika ehtii mennä umpeen, siinä kello käy aina kun uusi satsi tulee laariin. Se aika oli muistaakseni 15 minuuttia eli sen vanhempia ranskalaisia ei hampurilaispaikasta voi saada.
Mielestäni on ihan sama, vaikka ne rankikset olisivat olleet 10 sekuntia asiakkaan pöydässä, ei niitä silti olisi saanut laittaa myytävän ruuan sekaan.
Sain juuri yhteydenoton Espoon kaupungin terveystarkastajalta, joka ilmoitti ottavansa yhteyttä kyseiseen ravintolaan.
Varmasti hampurilais paikoissa on päteviäkin työntekiötä ja suurin osa onkin, mutta en vain voi ymmärtää miten joku ihminen voi edes harkita tarjoavansa roskaa ruokana.
#ap
Ties kuinka kauan ne on siellä harjoittanut tuota ruuan kierrättämistä
toisinaan. eipä käydä enää.
Ruotsissa sai poikamme viime kesänä vatsataudin mäkistä, siis ruokamyrkytyksen. hän jo syödessä valitti että hampurilaisessa on "outo maku", minä vaan julmana äitinä sanoin "syöt nyt vaan", kun ajatteli että turhaa valittaa.
Hänellä oli erikoistilaus ilman juustoa, varmaan tehdessään jotai kämmäsivät.
Olipa kiva sitten kun oltiin tuttavilla yötä ja poika alkoi siellä oksentaa - ja kun ei heti tietoa onko tarttuva vatsatauti vai mikä - ja heillä oli myös lomamatka tulossa pian.
Toivottavasti kohta entinen sellainen. Laitoithan ap kuvauksen tai nimen väärin toimineesta henkilöstä jotta osaavat antaa varoituksen oikealle henkilölle?
Ja olisi kiva tietää jatkaako kyseinen henkilö ravintolassa?
Itse olisin pyytänyt vuorovastaavan paikalle selvittämään tilanteen HETI paikanpäällä.
varmaan tapahtuu saman työntekijän toimesta ällömpääkin.
Ei tee mieli syödä toisten laittamaa ruokaa lounaaksi tänään!
Oli tarkoitus mennä viimeisen lomapäivän ratoksi hampurilaispaikkaan lounaalle lasten kanssa, mutta onneksi en ehtinyt kertoa ideasta vielä lapsille. Nyt tuleekin puurolounas, jota olin ajatellut huomiseksi ja illalla tehdään hampurilaisia itse.
Tästä on jo vuosia, mutta sen jälkeen ei olla Mäkkärissä käyty. Ilmoitin terveysviranomaisille, mutta kukaan ei tuntunut olevan kiinnostunut. Mäkkärissä kävivät, mutta eihän sitä salaattierää ollu enää tarjolla, joten ei mitään toimenpiteitä viranomaisten puolelta.
että "hienommissa" paikoissa on yhtään hygienisempää... Tiedän kertoa että yhtäläisesti siellä poimitaan pihvit lattialta takaisin lautaselle.
Pitisi laittaa tuollaiset tyypit vaihtoon, jolla ei mitään käsitystä hommasta, josta heille maksetaan palkkaa.
Alhainen työmoraali ja hälläväilä asenne! Toivottavasti korjaavat tilanteen...
kaikista paras kun ihmiset opettelisivat ite tekeen ne ruoat kotosalla. Tietääpähän mitä laitettu ruokaan ja ei varmaan lattialta poimittu pihvi...vaikka jos ei kotosalla osaa olla hygieninen, niin voihan siittäkin saada ties mitä.
kaikista paras kun ihmiset opettelisivat ite tekeen ne ruoat kotosalla. Tietääpähän mitä laitettu ruokaan ja ei varmaan lattialta poimittu pihvi...vaikka jos ei kotosalla osaa olla hygieninen, niin voihan siittäkin saada ties mitä.
Mistä näitä jeesuksia tänne tupsahtelee????
Tästä on jo vuosia, mutta sen jälkeen ei olla Mäkkärissä käyty. Ilmoitin terveysviranomaisille, mutta kukaan ei tuntunut olevan kiinnostunut. Mäkkärissä kävivät, mutta eihän sitä salaattierää ollu enää tarjolla, joten ei mitään toimenpiteitä viranomaisten puolelta.
Itse sain viime keväänä ruokamyrkytyksen Porin Hesestä.Ja nyt pari vkoa sitten sai tätini sieltä ruokamyrkytyksen ja pahan sellaisen.Oli tosi sairas monta pv.
että "hienommissa" paikoissa on yhtään hygienisempää... Tiedän kertoa että yhtäläisesti siellä poimitaan pihvit lattialta takaisin lautaselle.
Olin aikoinani eräässä hienossa ravintolassa töissä, kokki väänsi annoksia lautasille rööki huulessa. Ei pessyt käsiä,ja käsin latoi esim. pihvit lautasille. Keittiö oli törkeen paskanen... jne.
Itse en muutenkaan käy mäkkärissä kun ne käyttää myös halal-teurastettua lihaa. Itseäni ei ainakaan haluta syödä jotakin allahin nimeen tapettua elukkaa.
Itse sain viime keväänä ruokamyrkytyksen Porin Hesestä.Ja nyt pari vkoa sitten sai tätini sieltä ruokamyrkytyksen ja pahan sellaisen.Oli tosi sairas monta pv.
porilainen
Vaikka myyjällä itsellään ei olisi mitään koulutusta käsitellä elintarvikkeita, niin pitäisihän sitä maalaisjärkeä löytyä!
Voisi vaikka itse miettiä, että söisikö jonkun toisen jämiä ja miltä itsestä tuntuisi vastaavassa tilanteessa!