Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö idea? Lahja sossun tädille kun auttoi vaikeana aikana, ja mikä se voisi olla? ov

Vierailija
30.07.2009 |

Olisiko ihan tyhmää lähettää joku pieni kiitos aivan ihanalle ja sympaattiselle sosiaalitoimiston tädille, jolta löytyi ymmärrystä kun minulla oli vaikeaa ja olin itse sotkenut asiani. Jos olisi halunnut, olisi lain mukaan voinut jättää auttamatta ja myöntämättä tukea, mutta antoi harkinnanvaraisena sen verran että selvisin pahimman yli ja sain itseni sekä elämäni taas kuntoon niin etten jatkossa todennäköisesti tarvitse enää tukea. Aiemmat kokemukset muutaman vuoden takaa sossusta olivat sellaiset, että pelotti mennä hakemaan apua, mutta onneksi menin, muuten olisin tosi pahassa jamassa nyt.

Haluaisin jotenkin kiittää häntä, sillä eiköhän sossutätien työ ole yleensä aika raskasta ja iso osa asiakkaista sellaisia jotka eivät ole ollenkaan tyytyväisiä siihen mitä sossusta saavat. Mikä olisi sopiva lahja minkä voisi tällaisessa tilanteessa antaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joku kaunis kortti olisi sopiva.

Vierailija
2/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakaspalvelussa työskentelevänä kukat lämmittävät aina ja sossun tädeillekään harvoin kiitosta tulee, joten oikein ihana ele sinulta! Varmasti saat tuon kyseisen tädin kyyneliin...

Kimppu ruusuja olisi takauuvarma juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta se ei saisi olla, ettei tule sanomista sossuntädille. Olisiko kiitoskortti/kirje pieni makeislaatikko tai kukkanen?

Vierailija
4/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kukkapuska tai suklaalevy kortin kanssa? Uskon että piristäisi hänen päiväänsä suuresti :)

Vierailija
5/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaunis kortti riittää, sitä on sitten mukava pitää esillä työpöydän ääressä ja jaksaa taas tehdä työtä, kun muistaa että niitä kiitollisiakin asiakkaita on olemassa!

Vierailija
6/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävät mieltä ja eivät takuuvarmasti osu mihinkään arkaan paikkaan tyyliin "ai jaa pitäiskö täs vielä suklaatakin syödä kun muutenkin oon niin läski...onkohan täs joku salainen viesti".

Kukilla ei voi mennä metsään ellei ole paha hajuallergia. ;)

Vierailija
7/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi hyvästä palvelusta kiittää myös niitä sossun tätejä ja setiä.

Mitäs jos kirjoittaisit kiitos kortin ja veisit vaikka rasiallisen mansikoita tai kukan (esim. gerberan).

Eihän sen "lahjan" tarvitse olla kallis tai iso, ajatus on tärkein.

Itse ainakin olen ihan onnellinen, jos joku asiakas tulee jälkikäteen myymälään ja vartavasten oikein kiittää hyvästä palvelusta.

Vierailija
8/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta mitään. Muuten ajattelee, että: "ei v***u, ei ihmekkään ettei tolla pummilla riitä rahat elämiseen kun ostelee kaikkea turhaa".

Vierailija
9/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän nyt töissä? Kannattaa ehkä lahjoa vasta ensi kuun puolella, ettei lahja ehdi nahistua, jos lomailee.

Vierailija
10/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi sitten tarjoilla työkavereille, jos ei ite halua syödä

Vierailija
11/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kun tuli pari kiitosta pomolle minusta.

Ja täytyy sanoa kun joku kiittää, tulee NIIN hyvä mieli, meni pomolle asti tai suoraan mulle.

Yllä olevat ovat hyviä, suklaalevystä mä tykkäisin, moni muu kukista. Jos on varaa, anna kummatkin, mutta ihan ideakin on loistava.

Sossun tädit tekee rankkaa työtä, ystäväni teki sitä n 5 v ja sitten ei enää pystynyt, muuttui liian rankaksi.

Vierailija
12/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ainakaan mitään syötävää. Aattelee vaan että jaahas taas joku katkera asiakas yrittää myrkyttää.

Vierailija
13/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset aivan ihanalle ja sympaattiselle sosiaalitoimiston tädille. Sinulta löytyi ymmärrystä kun minulla oli vaikeaa ja olin itse sotkenut asiani. Jos olisit halunnut, olisit lain mukaan voinut jättää auttamatta ja myöntämättä tukea, mutta annoit harkinnanvaraisena sen verran että selvisin pahimman yli ja sain itseni sekä elämäni taas kuntoon niin etten jatkossa todennäköisesti tarvitse enää tukea. Aiemmat kokemukset muutaman vuoden takaa sossusta olivat sellaiset, että pelotti mennä hakemaan apua, mutta onneksi menin, muuten olisin tosi pahassa jamassa nyt.

kirjoitat nämä kauniit sanat juuri näin miten ne olet itse tilanteestasi sanonut. :-)

Kukkakin on ok, tai se suklaalevy, tai sitten ei mitään lisäksi. Kortti lämmittää varmasti mieltä!

Vierailija
14/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on mukava lukea että jollain asiakkaalla menee hyvin ja kiitosta on toki mukava saada. Piristää mieltä kummasti.

Onhan sitä saatu isojakin ruokalahjoja (esim. pari voileipäkakkua + pari täytekakkua leipomosta) koko työporukalle, mutta se kortti tuntuu ihan yhtä mukavalta kuin suurempi lahja.

Vierailija
15/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä pomolle ja max kortti.

Vierailija
16/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi olis kiva kortti ja esim.kukkia tai vaikka itse tehty "herkkukori"tms. ei tarvii mitään kallista olla, pelkkä idea ilahduttaa jo aivan varmasti.:)

Vierailija
17/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy kätevästi tarjoamaan kaikille työkavereillekin halutessaan, suklaa on jotenkin henkilökohtaisempaa + ei kesällä välttämättä edes säily hyvänä.

Vierailija
18/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtavaa lukea tällaisesta. Itsekin asiakaspalvelutyötä tehneenä tiedän, että sitä kuraa tulee niskaan aivan luvattoman paljon tuollaista työtä tekeville. Kiittävät asiakkaat ovat hyvin, HY-VIN harvinaisia.

Varmasti ilahdutat sossutätiä pelkällä kortillakin suuresti, mutta täällä muidekin jo ehdottamat suklaalevy ja pieni kukkakimppu, olisivat aivan ihanat =)

Vierailija
19/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, kuinka paljon arvostat hänen tekemäänsä työtä ja kuinka se vaikutti sinun elämääsi. Laita korttiin vaikka kuva itsestäsi ja lapsista.

Ja sitten jokin pieni, harkittu lahja. Näin kesällähän se voisi olla vaikka mansikoita. Jotain hyvää ja vähän erilaista. Ehkä hunajapurkki ja siihen pikkuinen lusikka, yrttiteelajitelma pikkuruisessa korissa, pari kolme purkkia hilloa (ei mitään valtamerkkiä, vaan jonkun pienen yrityksen tuotteita). Osta jotain sellaista, minkä täti voi käyttää ja josta tulee hyvä mieli muutamalle käyttökerralle.

Hieno ajatus! Kannattaa ehdottomasti toteuttaa.

Vierailija
20/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä kaipaa joskus kiitosta. Kortti ja juuri esim. kukkakimppu/pieni viherkasvi toimistoon ja mahdollisesti lisäksi suklaata/karkkia/keksiä, niin aivan varmasti on sossutädin mieli iloinen! Ja todellakin kannattaa antaa positiivista palautetta pomollekin kyseisestä työntekijästä.

Ihanaa kesänjatkoa ja lämmintä syksyä sinulle ap!