Miten PMS saakaan elämän näyttämään näin synkältä?
Kommentit (3)
Minun pitää mennä kävelylle, taikka pääni hajoaa. Syön myös B-vitamiinia joka auttaa hermoihin. Minulla on uusi mies ja hänelle tuntuu tämä naisten maailma olla outo, mutta hän ymmärtää kyllä asian, että en ole hänelle vihainen vaan hormonit laittavat vähän kireälle hermot. Hän ymmärtää ettei ala sättimään minua ja antaa olla rauhassa jos niin tahdon.
ap:lla on niin paha olo pahimpana päivänä että ei pysty kuin käpertymään kipuun ja pahaan oloon ja valittamaan itsekseen.
Ai sinulla on niin paha olla.. en tiennytkään. Luulin että itse olen pahimmasta päästä.. ; ) Mutta mikäs sinua auttaisi, joku luontaistuote voisi auttaa sinua. Kävisit kysymässä luontaistuotekaupasta, he osaavat neuvoa.
Minun pitää mennä kävelylle, taikka pääni hajoaa. Syön myös B-vitamiinia joka auttaa hermoihin.
Minulla on uusi mies ja hänelle tuntuu tämä naisten maailma olla outo, mutta hän ymmärtää kyllä asian, että en ole hänelle vihainen vaan hormonit laittavat vähän kireälle hermot. Hän ymmärtää ettei ala sättimään minua ja antaa olla rauhassa jos niin tahdon.