Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun erota

Vierailija
02.08.2025 |

Eli mies ei vastaa miestä jollaisen haluaisin. En ala erittelemään. Mutta mulla on mt diagnoosi ja olen hoidossa, myös eläkkeellä. Ylipainoa on jota laihdutan. Muuten olen siiti ja ok näköinen. Olisiko todennäköistä että jäisin yksin? Oon yli 45v ja omalla rahallani en tule yksin oikein toimeen, tai juuri ja juuri

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, eroa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota...on niitä mt-eläkeukkoja pilvin pimein markkinoilla...otatte sitten yhdessä lääkkeenne huikalla höystettynä..

Vierailija
4/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi muka saada normaalia miestä. Sairauteni on hoidossa ja syön lääkkeeni. Hoidan itse asiani ja en tarvitse holhoojaa. Toisen samanlaisen kanssa olisi ongelmia ja muutenkin luulen että nykyinen mies masentunut. 

Ap

Vierailija
5/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eläkkeelle päässyt, ei sairautesi ole hallinnassa, vaikka niin luulet. 

Vierailija
6/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia kautta uuteen nousuun. 

Vierailija
7/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostamassa käytettyä autoa vai puhutko nyt parisuhteestasi? Käytetyn auton kohdalla voi puhua siitä, että kannattaako ostaa katsastettu vuosimallin 2005 Corolla tonnilla vai ei. 

Parisuhteen kohdalla puhutaan siitä, että haluatko olla nykyisen kumppanisi kanssa vai et. 

Vierailija
8/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota. Vaihtamalla paranee. Aina.

Vierailija
9/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen voisi muka saada normaalia miestä. Sairauteni on hoidossa ja syön lääkkeeni. Hoidan itse asiani ja en tarvitse holhoojaa. Toisen samanlaisen kanssa olisi ongelmia ja muutenkin luulen että nykyinen mies masentunut. 

Ap

Jos eroat, niin älä tee sitä sen vuoksi, että haaveilet elämästä "normaalin" miehen kanssa. Voit erota, mutta älä tee päätöstä haavekuvien perusteella.

Vierailija
10/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saat ihan varmasti ja valita miehen kun laihdutat. Mt-sairaus ei ole kaikille kaikille ongelma kun olet rehellinen ja kerrot asiasta heti.

Vierailija
11/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinun on otettava vastuu omasta elämästäsi ja tehtävä päätöksia.

Vierailija
12/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, sairautesi ei ole hoidossa, jos kysyt tällaiseen päätökseen apua av:lta.

Vierailija
13/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota ja etsiä sitten uutta. Näin maailma avartuu, tutustuu kaikenlaisiin uusiin ihmisiin ja mieli pysyy vireänä ja valppaana.

Vierailija
14/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päästää miesparka vapaaksi, jos et hänestä välitä. Miksi edes olit?

Vierailija
15/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti. Laihduta ja lähde etsimään uusia miehiä ja hanki mahdollisimman varma ehkäisy. Ujot nörttipojat ovat hyviä nussijoita, kunhan saat ne 'huulille'. Vielä kun annat paljaalla, on ilo molemmille taattu. 

Vierailija
16/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehessä on vikana? Onko väkivaltainen tai käyttää päihteitä?

Muuten mukava niin eikö se toimi.? Ei se aina vaihtamalla parane. Jos hän hyväksyy sinut sellaisena kuin oot ni parempi tyytyä siihe..

Ei tää maailmassa aina saa mitä haluaa. Voi jäädä ilman. 

Vierailija
17/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa sinut kyllä projektiksi. Itse hyvätuloinen, mies mutta omalla puolisolla asiat vähän niin ja näin. On ylipainoa runsaasti. Jos laitetaan sinut dieetille ja olet muuten kuuliainen, niin voidaan lyödä hynttyyt yhteen. Itse kyllä komea kaveri, mutta en mitään hepsankeikkaa kelpuuta.

Vierailija
18/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla että mies ei vastaa miestä jollaisen haluaisit, jos hänet kuitenkin olet itse valinnut? Ehkä haaveittesi prinssiä ei ole olemassakaan. 

Vierailija
19/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa siltä, että yksin voit paremmin.

Vierailija
20/23 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun eroajatukset ovat alkaneet pyörimään mielessä,  ne ei hevillä lopu. Sitä vaan etsii todistusaineistoa puolesta ja vastaan. Tähän ei auta kuin eroaminen.  Vaarana katumus.

Etenkin sinun kohdallasi, koska mies ei ole ensisijaisesti elämänkumppani, vaan tarvike parempaan tai edes siedettävään elämään. Tätä miestä et halua, mutta koska ei ole takeita että saat paremman on sinun pakko pitää hänet.

Miestä kohtaan tämä on hyvin väärin, toisaalta voihan hän olla samassa ansassa. Jos alat nyt parantamaan omaa tilannettasi kaikin mahdollisin keinoin ottaen vastuun omasta tilanteestasi ja sitten vasta mietit kuka vetää ketäkin lokaan. 

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi