Mitä sänkykumppanisi tekemää juttua olet jäänyt kaipaamaan?
Mulla oli ihana vakipano vajaan vuoden.. Se oli niin taivaallisen kiihottavaa kun sovittiin tekstiviesteitse mitä pistän päälleni seuraaville treffeille.
Oma mies pitää vastaavanlaisia viestejä pervoina :(
Kommentit (15)
Kaipaan tuollaisia pitkiä leikkejä, joissa sain olla kohteena. Joskus sain aikalaillakin piiskaa, mutta toisaalta myös hellyyttä. Mies oli varattu eikä suhteella ja olisi heittäytynyt vakavampaan suhteeseen vain, jos olisin sitten samantien halunnut myös lapsia. Monta kertaa olen jälkeenpäin miettinyt miltä elämäni nyt näyttäisi kun olisin silloin 22v uskaltautunut heittäytyä. Olen törmännyt mieheen muutaman kerran sattumalta.
Nuorena olin yhden tutun kanssa pienessä sievässä sängyssä. Enkä ole ikinä ollut sitä ennen enkä sen jälkeen vastaavanlaisessa käsittelyssä. Ja kaikki lähti korvien hipelöinnistä joka teki meikäläisen aivan sekopäiseksi. Kukaan ei koskaan ole samalla tavalla osannut enkä voi ikinä unohtaa tätä kokemusta. On mua hiplailtu monestakin paikasta ja hyväilty, mutta että joku mies osaa pelkkiä korvia hipelöimällä saada orgasmin partaalle, huhhuh.
Mulla oli yksi vakipano, joka antoi aina ja sain tehdä mitä vain halusin. Otti suihin (loppuun asti) aina kun halusin, antoi naida b-rappuun ja pilluunkin sai laueta. Sama nainen otti multa myös suihin aamuisin...toiveideni mukainen herätys siis. Harmi, ettei vaimo suostu samaan :-|
Eikö ole tehnyt mieli palata asiaan, vaikka vain kerran?
Harmi, ettei vaimo suostu samaan :-|
Hän antoi aina mielettömän pitkään esileikkiä ja se oli kyllä aivan ihanaa!
Mies suukotteli ja paijaili, hieroi ja hyväili pitkään pitkään ennenkuin koski edes pilluuni. Kiusallaan meni vasta aneltuani alas ja silloinkin ihan hänen määräämässään tahdissa, saattoi suukotella ja nuolla pillunhuulia ihanalta ikuisuudelta tuntuvia aikoja ja sitten vain vähän kuin vahingossa hiukan antaa klitalle kieltä ja sitten taas muuta. Munaa en saanut sisääni ennenkuin tuntui, että tulen hulluksi... Ja silloinkin mies tuli sisääni milli kerrallaan, maksimoiden kiihotukseni kiusaamisellaan. Useimmiten sain orkun jo kun mies oli ensimmäistä kertaa sisälläni kokonaan (tosin hyvin usein sain orkkuja jo suuseksillä).
Tällä miehellä oli se taito, että hän jaksoi antaa naiselleen todellakin riittävästi hellyyttä, aikaa ja huomiota! Ja koska sain niin ihania orkkuja hänen kanssaan, kiihotuin hänen kanssaan jo suudelmista niin, että pikapanotkin olivat ihan mahdollisia, ehdin hyvin mukaan ja sain taas taivaita avaavan orkun... ah ja voih. Oli kyllä ihana rakastaja!
Miksi karkuutit niin osaaavan miehen?
Naispuoleiselta panokaverilta tapaamisellamme pari suihinottoa loppuun asti suuhun laukeamisineen. Suuhoitojen välissä ehkä vartti lepuuttelua ja silittelyä, sitten kiitos ja näkemiin. Tapahtui naisen ehdottamana.
Eräs tyttö nuoleskeli aamulla vähäsen, sen jälkeen runkkasi ja viime hetkellä siistinä tyttönä otti suuhun ja nieli lastin. Luultavasti lähinnä pienet tipat, koska pari kierrosta oli jo takana.
Onneksi nykyiseltä kumppaniltakin saa oikeastaan mitä vain haluaa :) Ei tarvitse haikailla vanhojen perään.
Entisestä vakiopanosta jäin kaipaamaan suihinottoja.
Normaalin panon jälkeen tyttö meni lattialle polvilleen ja minä seisoin hänen edessään.
Tyttö tarttui ja puristeli pakaroista ja minä pidin kiinni hiuksista, pitkän suihinoton jälkeen laukesin hänen suuhunsa ja hän nieli koko lastin ja nuolin vielä vehkeen puhtaaksi.
Vaimo ottaa kyllä suihin mutta ei suostu nielemään, pienoinen pettymys tuo nielemättä jättäminen
Eniten olen jäänyt kaipaamaan vakipanoani sinkkuaikana. Odotin panoa aina eteisessä alasti. Tää varattu vanhempi nainen (45) tuli luokseni aina aamusta varhain mennessään työmatkalle.
Parasta oli se, että sain naida aina minne halusin. Jos teki mieli naida b-rappuun, niin sinne vain. Tai jos halusin roiskia suuhun, niin sinne vain. Nainen teki ihan mitä halusin.
Kerran tän naisen mies soitti vierailun aikana. Mä nuolin naista samalla, kun nainen puhui puolisolleen puhelimessa. Mun sormi oli naisen b-rapussa ja nuolin minkä ehdin. Vaivoin pystyi puhumaan miehelleen, niin hegästynyt oli. Ihme, jos ukko ei tajunnut vaimonsa äänestä mitään. Puhelu sitten "katkesi" kesken ja nainen heitti puhelimen pois...ei kestänyt kuulema enää. Tuossa oli jotain niin kiihottavaa, että sellaisen kokisin mielelläni uudestaan ;-)
Ex naisystävä otti taitavasti ja usein suihin. Nyxä on passiivisempi ja odottaa, että minä miellytän häntä.
ihana on, aivan ihana enkä aio päästää irti!! Toivottavasti ei ole se sun ex ;)
Mun exä ei ole suomalainen eikä asu Suomessa, ja on just pari viikkoa sitten mennyt naimisiin, joten tuskin on sama mies? Iloista kuitenkin, että muitakin hänenlaisiaan löytyy!!
t. 7.
sain bissetytöiltä. parasta oli kun toinen otti poskeen ja toinen nuoli anustani. ikinä en ole sen jälkeen saanut sellaista orgasmia.
Ex-tyttöystävä halusi aina toisinaan kovakouraista käsittelyä, halusi joutua nöyryytetyksi ja saadaa muutenkin kovakouraista käsittelyä, nykyinen ei ikävä kyllä suuremmin lämpene tuollaisesta
päälle. Seksikäs nainen on seksikäs vaikka säkki päällä. Ja ne vaatteet lähtee muutenkin pois.
Ettei se nyt pervoa ole mutta joutavaa.
Vaikea kuvitella, että tuollainen olisi taivaallisen kiihottavaa 10 vuoden suhteessa...