Miten paljon lähihoitaja saa palkkaa?
Onko täällä lähihoitajia, jotka tekisi vuorotöitä siis aamu-, ilta- ja yövuoroja, paljonko saatte palkkaa kuukaudessa?
Kommentit (11)
tietää missä lh pystyy tekemään pelkkää päivävuoroa?? -myös lh
ja on lähäri tekee pelkkää päivää.
ja on lähäri tekee pelkkää päivää.
Erikoista. Itsekkin olen tk:ssa työskennellyt ja kyllä kaikki teimme kolmivuorotyötä. Siis vuodeosastoilla.
Vai onko hän jossain vastaanotossa vai mitä?
viikonloppuja 1/kk, palkka n. 1900e/kk lisineen. Liian vähän työn rasittavuuteen nähden. Ensimmäinen vapaa menee aina palautumiseen, iltaisin ei jaksa kuin käydä kaupassa, tehdä ruuan ja mennä nukkumaan. Sunnuntait menee sitten pyykkiä pestessä ja siivotessa ja maanantaisin alkaa taas sama paska uudestaan ja uudestaan viikosta toiseen.
Kyllä on ihanaa olla kotona hoitovapaalla. Vaikka hoitoraha on pieni, jää minulle enemmän käteen kuin töissä käydessä (matkat, päivähoito, työpaikkaruokailu, kahvit). Joudun kulkemaan töihin omalla autolla, koska lapset vuoropäiväkodissa, jonne en kotoa pääse yleisillä. Ajan siis 7km päivässä ylimääräistä kiertäessäni päiväkodin kautta työpaikalle, jonne pääsisi yhdellä bussilla kotiovelta.
Töihin on turha ottaa eväitä reppuun mätänemään, ja ruokataulla on turha kuvitella ehtivänsä taukotilaan syömään. Siellä ne eväät sitten kököttävät jääkaapissa ja asiakkaiden välisiltä matkoilta poimitaan jotain tosi terveellistä lounaaksi milloin grilliltä, lähikaupasta ymym.
mielenterveysyksikössä olen nyt, pelkkä päivävuoro, laboratoriossa olen ollut toista vuotta näytteenotossa, pelkää päivävuoroa, nyt olen tk:n vastaanottoavustajana --> sielläkin päivävuoro. Itse tekisin mieluiten öitä
"2"
n 2000e
Mun brutto palkka on noin 2000-2100€ lisineen kuussa, teen 2-vuoroa, yhtään kokemuslisää ei ole, viikonloppuja periaatteessa 1/3, loma-aikoina useimmin ja sitten kun on suuri rahantarve vinkki listantekijälle niin tulee lisää.
Minkäs minä sille voin mitä tilille napsahtaa. heh. Bruttona siis jotain 2500e
2000e netto. Jos on ikälisiä ja teet paljon viikonloppuja, öitä ja iltoja niin varmaan saa.
Minkäs minä sille voin mitä tilille napsahtaa. heh. Bruttona siis jotain 2500e
2500 euron bruttotuloista jää käteen 2000 tai ylikin?
palkka nyt 1870 e/kk, sijainen, ei ikälisiä, tms.