Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yllätyin:sikainfluenssa ON jo suomessa levinnyt...

Vierailija
29.07.2009 |

hö.

olen ollut siinä uskossa,että se tulee vasta joskus syksyllä:))

ja nyt luin lehdestä,että varmistettuja tapauksia on jo 167 tai jotain,mutta todellinen lukumäärä on kuulemma suurempi..

nyt loppui kiire,nyt alkoi paniikki!! no ei vaiskaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsellä on sydänvika ja lapsella paha astma, normaalin kuumeettoman hengitystieinfektionkin aikaan on henki ahtaalla ja valvotaan yöt, jotta pitäisikö lähteä päivystykseen.

Joo, vähätelkää vaan, että sikainfluenssa ole normaalia kausi-influenssaa vaarallisempi. Kausi-influnessaan silti on rokote, mutta eipä ole vielä meille tultu sikainfluenssaan rokotetta tarjotamaan. :( Kyllä tässä pelottaa, kun tilanne on tällainen. :-/

Vierailija
2/2 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suurehkossa työpaikassa (n 500 hlö yhteensä) ja vaikka nyt edelleen on lähes puolet porukasta lomalla, on tällä viikolla meiltä jo kolme henkilöä lähteneet kesken päivän kotiin kovan kuumeen vuoksi. Nyt enää ei sairastuneita automaattisesti testata, vain sairaalahoitoon joutuneet. Varmaa diagnoosia ei siis ole, mutta epäilys toki. Lisäksi tunnen kaksi jo aiemmin kesällä sikainfluenssan sairastanutta (saivat taudin ulkomailta), testattiin ja todettiin. Täällä se siis on. Muistakaa ihmiset käsihygienia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi