Ihan hyvässä parisuhteessa olevat, miesten puhe tunteista?
Mua kiinnostaisi kuulla mahdollisimman monelta, sanooko miehenne SELVIN päin rakastavansa vaimoaan? Ja puhuvansa muutenkin tunteistaan.
Kiitos etukäteen.
Kommentit (12)
Osoittaa myös muuten rakkauttaa esim. kosketuksilla ja muidenkin edessä.
ja usein sanoo sen esim. tekstiviestissä. Kyllä varmaan minä naisena puhun enemmän tunteista, mutta kyllä mieskin purkaa ajatuksiaan ja kertoo tunteitaan.
Itse taas en jostain syystä pysty.. Siis sanomaan niitä 3 sanaa kovin helposti eli yleensä vaan vastaan.
Varoitin miestäni seurustelun alkuaikoina etten sitten ole kovin hyvä puhumaan tunteistani ja hän sanoi olevansa samanlainen. Ehkä tästä rohkaistuneina osaamme molemmat kertoa toisillemme rakkauden tunnustuksia aina tarvittaessa. :)
Ei meillä joka päivä sanota että rakastaa, mutta aina joskus. Semmoiset hellittelysanat kuin kulta, rakas, ihana ovat kyllä ahkerassa käytössä.
Tunteistaan puhuu silloin kun satumme rauhassa keskustelemaan, ei nyt ihan missä ja milloin vain tule avautumaan.
mutta meillä ei olekaan HYVÄ parisuhde=)
Enkä oikeastaan kaipaakaan. Fyysinen hellyys ja läheisyys viestittävät saman - päivittäin. Samoin kirjallisesti homma hoituu molemmilta sujuvammin. Emme ole "puhujatyyppejä" tässä asiassa kumpikaan, vaikka muuten paljon höpistäänkin kaikenlaista.
Eipä meillä oikeastaan koskaan ollakaan humalassa, vaikka joskus vähän jotain juodaankin.
sanoo rakastavansa... harmittaa, kun itse en ole sanonut enää aikoihin oma-aloitteisesti... Ottaa mielellään syliinsä, paijailee kaiket illat, kun makaan sylissä ja katotaan telkkaa (jahka lapset siis nukkuu...) Muidenkin aikana huomioi mielellään, minä taas en muiden aikana haluaisi niin kovasti hellitellä =)
Puhuu kyllä ihan kiitettävästi tunteistaan, välillä saa kyllä kysellä, kun ei haluaisi jutella...
ihan selvin päin sanotaan ja kehutaan toisiamme. Muistetaan myös aina kiittää toisiamme kun toinen esim. tehnyt kotitöitä. Humalassa harvemmin tunteista puhutaan.
Mieheni vastaa rakkaudentunnustuksiini. Oma-aloitteisesti kertoo rakastavansa usein silloin kun harrastamme seksiä...
ja puhuu tunteistaan melkeinpä enemmän kuin minä.