Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hyvässä parisuhteessa olevat, miesten puhe tunteista?

Vierailija
29.07.2009 |

Mua kiinnostaisi kuulla mahdollisimman monelta, sanooko miehenne SELVIN päin rakastavansa vaimoaan? Ja puhuvansa muutenkin tunteistaan.

Kiitos etukäteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuu tunteistaan melkeinpä enemmän kuin minä.

Vierailija
2/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa myös muuten rakkauttaa esim. kosketuksilla ja muidenkin edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein sanoo sen esim. tekstiviestissä. Kyllä varmaan minä naisena puhun enemmän tunteista, mutta kyllä mieskin purkaa ajatuksiaan ja kertoo tunteitaan.

Vierailija
4/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en jostain syystä pysty.. Siis sanomaan niitä 3 sanaa kovin helposti eli yleensä vaan vastaan.

Vierailija
5/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitin miestäni seurustelun alkuaikoina etten sitten ole kovin hyvä puhumaan tunteistani ja hän sanoi olevansa samanlainen. Ehkä tästä rohkaistuneina osaamme molemmat kertoa toisillemme rakkauden tunnustuksia aina tarvittaessa. :)

Ei meillä joka päivä sanota että rakastaa, mutta aina joskus. Semmoiset hellittelysanat kuin kulta, rakas, ihana ovat kyllä ahkerassa käytössä.

Vierailija
6/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteistaan puhuu silloin kun satumme rauhassa keskustelemaan, ei nyt ihan missä ja milloin vain tule avautumaan.

Vierailija
7/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei olekaan HYVÄ parisuhde=)

Vierailija
8/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikeastaan kaipaakaan. Fyysinen hellyys ja läheisyys viestittävät saman - päivittäin. Samoin kirjallisesti homma hoituu molemmilta sujuvammin. Emme ole "puhujatyyppejä" tässä asiassa kumpikaan, vaikka muuten paljon höpistäänkin kaikenlaista.

Vierailija
9/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä oikeastaan koskaan ollakaan humalassa, vaikka joskus vähän jotain juodaankin.

Vierailija
10/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo rakastavansa... harmittaa, kun itse en ole sanonut enää aikoihin oma-aloitteisesti... Ottaa mielellään syliinsä, paijailee kaiket illat, kun makaan sylissä ja katotaan telkkaa (jahka lapset siis nukkuu...) Muidenkin aikana huomioi mielellään, minä taas en muiden aikana haluaisi niin kovasti hellitellä =)

Puhuu kyllä ihan kiitettävästi tunteistaan, välillä saa kyllä kysellä, kun ei haluaisi jutella...

Vierailija
11/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvin päin sanotaan ja kehutaan toisiamme. Muistetaan myös aina kiittää toisiamme kun toinen esim. tehnyt kotitöitä. Humalassa harvemmin tunteista puhutaan.

Vierailija
12/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastaa rakkaudentunnustuksiini. Oma-aloitteisesti kertoo rakastavansa usein silloin kun harrastamme seksiä...