Kolmas silkkimyssy!
Miks kaikki mummot tuo niitä vauvalle...mun mielestä karsee...mitä vois pyytää jos myy? Mikä niiden ovh on?
Kommentit (6)
Eli ihan arvokas lahja mielestäni! Ja tosi hyväkin vielä kaiken lisäksi. Lämmittää, muttei hiosta.
todella toimiva lakki, kuten edelliset ovat jo kommentoineet. Meillä käytettiin sisälläkin ja vauva oli tyytyväinen. Vauvasi varmasti mielummin valitsisi päähänsä silkkimyssyn kuin puuvillaisen tai tekokuitulakin.
silkkimyssy on supermukava pienen päähän!! Jos ei miellytä vauvan mukavuus, niin pistä ihmeessä huutikseen myyntiin.. Saat varmasti kaupaksi!
Olisin ollut ikionnellinen, jos meidän sukulaisista tai tuttavista joku olisi tuonut noin ihanan lahjan. Mutta koska ei ole tuonut, olen ostanut vauvalleni itse jo kolme Ruskovillan silkkimyssyä. Eka oli koko 0 (mikä olikin meidän pienipäiselle vauvalle hyvä hattu ekat 2 kuukautta) ja sitten sen 0-3 kk -koon ja nyt käytössä on se 3-6 kk koko.
Lakki on ihan klassikko!! Näitä en todellakaan anna pois vaan säästän vaikka lapsenlapsille..
Kuten joku mainitsikin, se lakki on todella arvokas. Itse olen laittanut noihin kolmeen lakkiin rahaa yhteensä jotain 75 euroa. Ei ole ollut halpaa ei, mutta hyvä lakki on kyllä hintansa väärti.
Muista, ettet pilaa hyvää lakkia pesemällä pesukoneessa. Se on pestävä silkinpesuaineella.
Jos pää hikoilee, niin myssy silti lämmittää vaikka olisi kostea. Toisin kuin puuvilla joko muuttuu kylmäksi.