Naiset joilla ei ole vessassa roskista!
En ymmärrä. Olen huomannut elämäni varrella, ettei joissakin talouksissa (joissa asuu myös nainen)olen roskista vessassa. Miten vieraan jolla on kuukautiset pitäisi tällaisessa taloudessa toimia? Kantaa käytetty side/tamppooni kaikkien nähden keittiön roskikseen? Näinkö myös talon naisväki itse toimii? Mielestäni todella omituista.
Kommentit (164)
mie teen aina niin, että side (silloin harvoin kun käytän) käytettynä pyöräytetään uuden siteen muovipäälliseen ja roskiin. Ja jos joutuu viemään kylässä keittiönroskikseen, niin sen muovin päälle viel wc-paprua että maastoutuu:)
Ja tamponit vedän vessasta alas surutta, kyllähän sontapökäle on huomattavasti suurempi kuin tamppooni:D (Tosi ällö ajatus että kuljettais käytettyä tampoonia taskussa jonnekkii...yök). Nuoruusaikana yks miu kaveri veti wc:stä alas myös siteet!
ei ole epäsiisteyden tai laiskuuden merkki! Löysäähän nyt pikkuisen pipoa. Jos SINÄ haluat pitää kotisi antiseptisen puhtaana, niin se ei tarkoita sitä, että muidenkin pitäisi. Mulla on ainakin muutakin tekemistä, kuin kytätä sampoopullejen värikoodausta ja ihonhoitotuotteiden järjestystä. Mun mielestä kuukautisia ei tarvitse hävetä, joten kuukautissuojapakkaukset on ihan ok pitää esillä.
Enpä muuten olisi koskaan voinut kuvitella, että vessan roskiksessa olisi jonkun mielestä jotain vikaa. No, kaikkea sitä oppii.
että ne joilla on vessassa pikkuroskis ovat vain laiskoja, eivät siistejä. Näillä ihmisillä lähes poikkeuksetta vessassa myös:
- vessapaperirullat esillä
- hajuvedet ja ihonhoitotuotteet yms putelit jossain tornissa nurkassa ihan sekaisin
- siteet tietysti myös esillä, koska on talon rouvalle kätevää, ettei tarvitse mistään käydä niitä tonkimaan
- lasten ja miesten kaikki shampoot ja muut tosi sekaisin, ei mitään järjestystä, eriväriset pullot sikinsokin, ei värikoodauksen alkeista mitään tajuaEli kokemukseni mukaan mitä sekaisempi vessa, sitä todennäköisemmin on se pieni roskis siellä vessassa myös. Sitten taas siistit ihmiset haluavat ne roskat HETI pois sieltä vessasta kun niitä tulee, on ne sitten siteitä tai topsipuikkoja. Ehkä joillain siisteilläkin ihmisillä on niitä pikkuroskiksia siellä vessassa, mutta toistaiseksi en ole nähnyt yhdelläkään. Ihan sottaisia koteja ovat kaikki olleet (joissa käytännöllisyys menee tyylin ja siisteyden edelle) ne kodit, joissa näitä pikkuroskiksia on vessassa ollut.
Eikä aikuiset naiset pysty viemään tamponia/sidettä paperiin käärittynä keittiön roskiin? Eihän siinä nyt tarvitse numeroa tehdä että ju-huu kattokaa mä vien veristä, hirveää, haisevaa sidettä roskiin??
Ei meidän perheessä ainakaan kytätä että kuka käy vessassa ja sen jälkeen roska-astialla!
Voi hyvää päivää...
Siis sehän on puuvillavanua, joka ei todellakaan hajoa kun sen laittaa veteen, vaan turpoaa. Otappa nyt itse ja kokeile, laita se vaikka johonkin sankoon tms.