tyypillinen näky lasten paikoissa...komea hyväkroppainen mies ja....
vyötäröltä lihava vaimo vierellä-saattaa joskus olla kauniskin.
Itselläni komea ja hyväkroppainen mies ja oma kroppakin kunnossa, joten en kadehdi muiden miehiä, mutta ihmettelen suomalaisten miesten naismakua. Pettäjiä on varmasti pilvin pimein.
Kommentit (58)
Kyllä, minulle selluliittia tuli räjähdysmäisesti raskauksien aikana ja edelleen painoindeksini on 26, eli lievästi ylipainoinen olen. Ja miehellä ihan hyvä kroppa.
Miten tähän on sitten tultu... No mulla ei ole niitä hyviä geenejä. Ikää päälle 30 ja kaksi lasta 1,5 vuoden ikäerolla. Lapset nyt siis 3,5- ja 2-vuotiaat. Molempia olen imettänyt pitkään (ei lähtenyt grammaakaan!), molemmat ovat valvottaneet pitkään, lastenhoitoapua ei ole ollut saatavilla.
Olen yksinkertaisesti ollut niin puhki ja jaksamisen äärirajoilla juuri valtavan vuosia jatkuneen univelan vuoksi, että miehen tullessa illalla kotiin ei ole tullut mieleenikään, että jaksaisin lähteä salille! Korkeintaan ulos kävelylle, kirjastoon tms.
Mutta nyt alkaa elämä helpottaa ja ehkäpä saan vielä itseni kuntoon :) Mutta jos näette minut Puuhamaassa, älkää turhaan hävetkö puolestani. Meillä on hyvä parisuhde ja mieheni arvostaa muitakin asioita kuin täydellistä vartaloa.
Olen muuten aina ennen lapsia ollut hoikka, joten niin ne vaan ajat muutuu ja ihminen ajan myötä. On ollut jännä huomata, että kaikki ei aina olekaan niin mustavalkoista kuin nuorempana luuli.
ole hieman yksinkertainen kun ei ymmärrä syödä että näyttäisi terveeltä eikä joltain luutikulta.
Ja sitten talvisin täristään vilusta kun ei ole lihaa luiden ympärillä.
mummuni on 98 v. ja painaa 110 kg. Kävelee ja on ammatiltaan lääkäri. Nämä yleistykset ovat NIIN naurettavia.
Ja tiedätkö, JOS olisit itse tyytyväinen kroppaasi ja ulkonäköösi, et haukkuisi muita. Eli kerropa, mikä on sinun puutteesi? Olemattomat tissit? Littana perse? Ruma naama? Vai olisiko se olematon itsetunto? Siitä kielii se, jos muita nimittelee, kohottaakseen omaa olematonta itsetuntoaan.
Itsellä ei ylipainoa, olen kaunis, ja minun bestis on pullea, mutta pirun kaunis(ulkoa ja sisältä)
- Montako lasta ja ikäerot
- Työ ja äippävapaiden pituudet
- Paino ennen lapsia/lasta ja lasten jälkeen ja kauan kesti palautua
- Paljonko omaa aikaa/viikko
Onpas täällä nyt riita päällä :).
Jokainen kantaa itse luunsa/kilonsa, sovitaanko niin?
jonka maailmaan ei mahdu kuin oma kroppa ja se että kun vaaka näyttää grammman enemmän kuin eilen, niin juostaan tukka putkella punttikselle ja syödään päivä salaatin lehteä.
Kaikkien itsetunnon päälle kun ei ota ne ylimääräiset kilot. Ainakin tietää että mies rakastaa aidosti.
lähtemään Puuhamaahan. En tod. oo tyytyväinen kroppaani, joten ei tuollaiset kyttäyspaikat kiinnosta.
Täytyi ihan laskea bmi, ja 23,7 on nyt. On kyllä vähän tukeva olo grillauskauden jälkeen, ja omat selluliitit inhottaa. Mutta eipä voi mitään, kyllä meinaan tytön kanssa pulikoida välittämättä kyttääjistä!
Ja miehen bmi on ainakin vähän yli 25, suht saman "tasoisia" ollaan kropan suhteen jos jotain kiinnostaa :)
niin ne keillä ei ole aikaa tai jaksamista lähteä salille, ostakaa vaikka stepperi kotiin, hyvin toimii.
jonka maailmaan ei mahdu kuin oma kroppa ja se että kun vaaka näyttää grammman enemmän kuin eilen, niin juostaan tukka putkella punttikselle ja syödään päivä salaatin lehteä. Kaikkien itsetunnon päälle kun ei ota ne ylimääräiset kilot. Ainakin tietää että mies rakastaa aidosti.
Ja mies voi rakastaa aidosti myös hoikkaa naista.
Ja mies voi rakastaa aidosti myös hoikkaa naista.
niinpä...
Ja se että on lihava, ei tarkoita etteikö huolehtisi ulkonäöstään.
"läskit on lepposia".
Huh, oikea ihravyöry täällä menossa.
Laihoilla ei ole mitään mahdollisuutta oikeaan rakkauteen.
Hyvä AV, olen taas piirun verran valistuneempi :)
Hajotkaa jo.
Siis jo silloin, kun mieheni rakastui minuun :)
Eipä tarvi miettiä, että pettääkö siksi koska olen lihonut 3kg tai 30kg tai laihtunut 4kg..
Yhdessä ollaan oltu 14,5v ajan ja olen painanut tuona aikana alimmillaan 70kg (v. 2006) ja enimmillään 101kg (v. 2000). Nyt painan 76kg. Olen 160cm pitkä.
Mies on pettänyt kerran tänä aikana ja voin kertoa, että jonkun muun syyn kuin minun läskieni vuoksi. Se asia on läpi käyty, anteeksi annettu ja loppuun käsitelty.
Mitä tulee mieheni ulkonäköön, niin hän on minun silmääni komea, suomalainen mies. Ei mikään öljytty lihaskimppu, muttei mikään ylipainoinenkaan. Sellainen, josta MINÄ tykkään :)
Ja tarviiko edes sanoa, että olemme saaneet aikaan neljä maailman ihaninsta lasta ;)
Jos olisit itseesi ja elämääsi tyytyväinen, ei varmastikaan tarvitsisi tutkia muita niin tarkkaan. Niin kuin joku kirjoitti, olisiko se sinun ongelmasi sitten miehen (ainakin komean ja mukavan) puute, rumat kasvot, litteä takamus tms.?
Olen itse kahden pikkuisen äiti ja takaisin mallinmitoissani (olin malli vuosikaudet) ilman dieettejä ja kummassakin raskaudessa tuli 20kg. Olen myös onnellinen avioliitossani ja muutenkin tyytyväinen luonteeltani. Ei ole tullut mieleenkään tutkia muiden kiloja, enkä edes pystyisi sanomaan onko pihapiirini äideillä vatsamakkaroita tai ylimääräisiä kiloja. Ei ole minun asiani eikä kiinnosta. Pidän muuten heistä, tai muutamasta olen pitämättä; )
En minä ainakaan missään törmää kauhean rumiin äiteihin...ainakaan mitenkään epänormaalin paljon. Katotteko te oman ikäluokkanne äitejä vai äitejä yleinsä? Minusta taas nuorissa 2-30v äideissä on nykyään paljon enempi niitä huoliteltuja ja nättejä/hoikkia äitejä kuin mitään muuta. Täällä Helsingissä saa tuntea itsensä ihan rumaksi jos lähtee vaunu-lenkille ilman meikkiä! (ei sillä, ettenkö silti menisi)
liity läskeihin mitenkään. Pettäjä pettää, oli vierellä millainen nainen tahansa. Ja jos ei ole ns. pelimies vaan ajautuu muuten pettämään, niin yleensä siinä syynä on vähän monimutkaisemmat ongelmat tai kriisit kuin puolison ulkonäkö.
Muutama tuttu mies, jolla on lihava vaimo on kova vihjailemaan vaimon ulkonäöstä, jopa vittuilemaan. Jos ollaan samassa seurueessa se on kiusallista muille. Vaikka kyseessä voi tietysti olla myös pariskunnan keskinäinen vitsi, jota ei muut ymmärrä.
Kertoohan sen jo järkikin, että näiden aiheiden aloittajilla ei ole kaikki palikat ihan niin nätisti rivissä päässä, kuin olisi suotavaa. Katkertuutta ja omaa pahoinvointia pitää purkaa jollain tavalla, ja tämä on monelle vähän turhan helppo keino.
Voisitte kyllä valittaa välillä jostain muustakin kuin läskistä. Joillain taitaa vain olla kuuppa sekaisin kaloreiden laskemisesta jolloin lihavuus on se ainoa asia jonka ympärillä ajatukset pyörii.
Kukaan valistunut ihminen ei päästä itseään pullahtamaan liian isoksi. Tik-tak sano aikapommi.