Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta =O Kaverin lapsen synttärilahjatoive!

Vierailija
28.07.2009 |

Saatiin kutsu kaverini 5v täyttävän tytön synttäreille. Kiitin kutsusta ja kysyin sen jälkeen tytöltä mitä tämä toivoo synttärilahjaksi. Kuulemma ponilinnan, semmosen iiiisooon palatsin my little poneilleen. Menin aika hämilleen, vaan mitä tekee lapsen äiti!!! Äitinsä eli kaverini hymyili myötäillen ja selitti että "Sanni" on toivonut ponilinnaa jo melkein vuoden.

En saanut sanaa suustani, niin äimistyneeksi tuo veti. Katsoin huvikseni ennen kotiin menoa hintoja kaupassa ja 70 euron kieppeillä on ponilinnan hinta! Siis todellako kyseinen ystävä kuvittelee että hoitovapaalaisella on sellaiseen varaa! Nämä hänen prinsessansa synttärit kun eivät ole suinkaan ainoat lastenkestit, joihin "pääsemme". Ihan päätä särkää kun suututtaa.

Anteeksi vaan H jos satut tämän lukemaan, mutta ehkä parempi että emme sitten tule kutsuille lainkaan? Ponilinnaa en nimittäin aio ostaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko kenties että toivoisi kahden euron kuulakärkikynää?

Vierailija
22/22 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ollut liian vähän tekemisissä tuon ikäisten lasten kanssa. Itse kysyin siis sillä mielellä että mitä minä vien ja ei tullut muuta vaihtoehtoa mieleenkään. Siis ajattelin että tyttö ja äiti tietysti ajattelevat niin että mitä minun toivotaan vievän.

Josko jotain halpaa ponikrääsää ostaisin. Tarroja tai jotain. Taidankin lähtee tästä taas kauppaan! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme