Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä 162 cm ja 55 kiloa, todellakin pitäisi laihduttaa!

Vierailija
27.07.2009 |

Minulla kun on vielä pötkömäinen tasapaksu vartalo, pienet erikokoiset rinnat ja kuopparinta, lattea perse, lyhyet jalat jne...vikoja. Olen aina kokenut, että ainoa keinoni näyttää oltakin on olla hyvin hoikka, eli MAX 52 kg. Mutta on se vain helvetin vaikeaa, kun en enää perheenäitinä jaksa olla nälkäkuureilla..jotakin nautintojakin kun on elämässä oltava! Ottakaa kantaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että vatsalihastreenikin vain kasvattaa vatsaa..

Vierailija
22/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että vatsalihastreenikin vain kasvattaa vatsaa..

Ap, terapiaa sinä tarvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on tosin aikaa ja syy oli muu kuin ruumiinkuva), mutta anyway, se ei nähnyt mussa mitään terapoitavaa. Tää on niin tätä. Sanoisi nyt edes joku rehellisesti, että töppöjalka-pömppömahalla ei ole muuta keinoa päteä kuin laihduttaminen..mutten taida jaksaa ;/

ap

Vierailija
24/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on tosin aikaa ja syy oli muu kuin ruumiinkuva), mutta anyway, se ei nähnyt mussa mitään terapoitavaa. Tää on niin tätä. Sanoisi nyt edes joku rehellisesti, että töppöjalka-pömppömahalla ei ole muuta keinoa päteä kuin laihduttaminen..mutten taida jaksaa ;/ ap

lihottavia vatsalihaksiasi ja muuta vartalosi huonoutta itse asiassa kerjäät huomiota ja kehuja? Se on kyllä aika säälittävä ihmistyyppi myös.

Vierailija
25/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten ikinä koskaan saa mitään kehuja!!!! :( :(

ap

Vierailija
26/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten ikinä koskaan saa mitään kehuja!!!! :( :( ap

Vaivaannuttavaa, ärsyttävää.