Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-onko jotenkin haitallinen/vaarallinen

Vierailija
27.07.2009 |

oli joku silminnäkijä yms ohjelma jossa kovasti varoitteltiin. katsoin ihan silmät pyöreänä ja uskoin kaiken-identiteedin kaappaus-pankkikortin tunnukset jakeluun-ym. nyt kaverit puhuvat jatkuvasti siitä ja pyytävät minuakin mukaan, mutta en uskalla. olenko turhan varovainen? kannattaako sittenkin liittyä FB joukkoon? kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sitä kohtaan epäluuloinen.

Vierailija
2/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim, että ovat poissa kotoa, jolloin koti avoin varkaille. Jos siellä ei liikoja itsestään lavertele, niin ei se mikään vaarallinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on helppo tutustua uusiin ihmisiin tai tutustua vanhoihin tuttuihin paremmin. Se voi olla vaaraksi liitolle.

Vierailija
4/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3-kymppinen, muuten tietokonetta paljon käyttävä, mutta tuo FB menee mulla aivan yli ymmärryksen. Keskustelen kasvotusten, puhelimessa, sähköpostissa niiden kavereiden kanssa, jotka ovat minulle läheisiä, ja muille on ihan yks hailee. Onko tuo FB jonkinlainen tosi-TV sivutuote? En ole kertaakaan käynyt edes katsomassa.

Vierailija
5/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3-kymppinen, muuten tietokonetta paljon käyttävä, mutta tuo FB menee mulla aivan yli ymmärryksen. Keskustelen kasvotusten, puhelimessa, sähköpostissa niiden kavereiden kanssa, jotka ovat minulle läheisiä, ja muille on ihan yks hailee. Onko tuo FB jonkinlainen tosi-TV sivutuote? En ole kertaakaan käynyt edes katsomassa.

Ollaanko me jotenkin sun tuttavapiiriisi kuuluvia?

Vierailija
6/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia kaikille!

Vierailija
7/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On musta Facebook vaarallinen, ite en oo koko sivustolla, koskaan ollutkaan enkä mene koskaan.. kyl mää uskon että se on jopa prepaidillakin vaarallinen mut vähemmän kun tavallisella liittymällä, prepaid on hankalampi selvittää mut huolimaton voi jäädä kiinni myös tällä nimettömällä liittymällä.. en mene Faceen kun haluan tavata ihmisiä aidosti oikeesti, se on mahdotonta jonkun sähköisen palstan kautta ja nautin kasvoista kasvoihin huomattavasti enemmän siis ei voi verratakka ollenka.. mun puolesta koko sivuston sais tuhota lopullisesti..

Vierailija
8/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista tietokonetta, älypuhelimen vain, riittää mulle ja tykkään enemmän mukana menevästä netistä ja yritän välttää sen riippuvuutta.. en huoli tietokonetta, niitä on liikaa maailmassa, si ei välitetä mistään muusta..

Vierailija
9/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonta- ja manipulointityökaluhan se on. Vartavasten tietojen kalasteluun kehitetty. Ihmiskoelaboratorio, jossa sosiaalisuus on välttämätön paha ja silmänlumetta kulissientakaiseen vehkeilyyn ja ihmisten elämillä leikkimiseen. Kuka sinne erehtyy, saa sanoa yksityisyydelleen hyvästit, tosin ihmisten tietokoneiden ja kännyköiden käyttöä monitoroidaan ja tilastoidaan jo niin monella taholla, että fb:stä pois pysyminen, on yhtä tehokasta, kuin lumiukon takana piilotteleminen Barbadoksella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi