Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 175 cm ja painan 68 kg. Pitäisikö laihduttaa?

Vierailija
27.07.2009 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla suht povekas? Ilmeisesti paino ei ole kertynyt lantiolle päärynäksi. Entäpä onko sitä keskivartalolla? Treenaatko paljon?

Vierailija
22/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on normaalialueella kirkkaasti!

Vasta 75-76 kg:n jälkeen hänellä alkaisi

olla lievää ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mahtunut koko 36 edes silloin kun painoin 54 kg ja olin 174cm pitkä. Puseroissa meni, housuissa aina ollut 38, silloinkin kun olin alipainoinen.

Vierailija
24/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta,ikää 25v.Muuten olen mielestäni ihan hyvän kokoinen,mutta 10 kuisen kuopuksen jäljeltä vatsa on pömppö,ja tuo 61kg olisi siksi hyvä,että suurin osa vaatteistani on sen kokoisena ostettu.Laihdutus myös minulle täysin utopiaa,olen aina ennen ollut hoikka vahtimatta syömisiä..t:9

Vierailija
25/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän tai jonkun Citymarketin hameissa koko 36 vastaa usein jonkun ranskalaisen merkin 40:ä. Riippuu ihan mitä vaatemerkkejä suosit. Aivan hyvin voi Ap mahtua 36 hameeseen. Ja lantio voi olla leveän mallinen, vaikka olisi hyvin laiha kuten sinä, tai sitten poikamaisen kapea jolloin kokoon 36 mahtuu "pehmustetumpi" takamus.

Sinänsä mua ärsyttää suunnattomasti nämä kyselemiset ja mielipiteiden heitot siitä, kenen "pitää" laihduttaa. Tai että jonkun ihannepaino on tasan 61 kiloa, hohhoijaa. Sitä kuulkaas ei voi ihminen itse päättää, mikä on kehon paras paino. Muuten saa taiteilla koko elämänsä syömisen kanssa ja vahtia itseään vaa´an avulla kuolemaan asti.

Vierailija
26/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mulla mullakin oli just tänään koon 36 housut jalassa! mun mitat 172/68!

ei se niistä kiloista oo kiinni, vaan siihen vaikuttaa muutkin tekijät!

Vierailija
27/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on normaalialueella kirkkaasti!

Vasta 75-76 kg:n jälkeen hänellä alkaisi

olla lievää ylipainoa.

se että paino on normaali, vaan mulle normaali on se, että se on hoikan ja normaalin välimaastossa, mieluiten siellä hoikan /alipainoisen puolella. Mulle normaalikilotaulukon yläpäässä oleva paino olisi ihan yhtä paha kuin lievä ylipaino, en näe siinä mitään eroa.

Vierailija
28/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän tai jonkun Citymarketin hameissa koko 36 vastaa usein jonkun ranskalaisen merkin 40:ä. Riippuu ihan mitä vaatemerkkejä suosit. Aivan hyvin voi Ap mahtua 36 hameeseen. Ja lantio voi olla leveän mallinen, vaikka olisi hyvin laiha kuten sinä, tai sitten poikamaisen kapea jolloin kokoon 36 mahtuu "pehmustetumpi" takamus.

Sinänsä mua ärsyttää suunnattomasti nämä kyselemiset ja mielipiteiden heitot siitä, kenen "pitää" laihduttaa. Tai että jonkun ihannepaino on tasan 61 kiloa, hohhoijaa. Sitä kuulkaas ei voi ihminen itse päättää, mikä on kehon paras paino. Muuten saa taiteilla koko elämänsä syömisen kanssa ja vahtia itseään vaa´an avulla kuolemaan asti.

että tosiaan melkein koko vaatevarasto sattuu sopimaan kuin valettu sille kilomäärälle..ja jos tuoreessa muistissa on kuinka hyvä olo 1½ vuotta takaperin oli niillä kiloilla,niin miksi kummassa en ilmottaisi sitä ihannepainokseni? :0 hohhoijaa t:9

Vierailija
29/31 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja painan 68 kg. Pitäisikö laihduttaa?

EI TODELLAKAAN. Liikunnalla voi muokata vartaloa, mutta paino sulla hyvä.

Minä 170 cm ja 68 kg. Yritän tiputtaa muutamaa kiloa.

Vierailija
30/31 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

56.7 - 76.3 on pituisellesi normaali paino! joten sinulla ei ole syytä laihduttaa! muista että olet kaunis juuri tuollaisena, nauti elämästäsi! :) ja unohda turhat dieetit!

Vierailija
31/31 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta painan 82kg, joo yritän laihduttaa..

sun ei tartte ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi