.:¨' * ' ¨(toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 31 ja 32 ¨' * ' ¨:.
NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:
Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu
Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle
Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008
Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)
Hokkus pokkus: 34v, 0709
Hoppenkoija, 31 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.
Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.
jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...
Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010
leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen
maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)
marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08
mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009
minttum: T01 ja P03 + 04, tilaa olisi vielä yhdelle, miestä pehmitellessä
myllerispyy, tytöt -97, -04 sekä poika -02. Neljäs lapsukainen on "työn alla"
nani76, 33v ja 35v , Päijät-Häme, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07 kuopukselle pitäis kaveri saada
pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...
Pörri-76, Lapset T01,T04 ja P07.
rouva77, vähän yli kolmekymppinen kotiäiti, Pirkanmaa, pojat 1/05, 3/07 ja 7/08
RvaRuusu, olen 31v. ja mies 34v., lapset poika -97, tyttö, -99 ja poika -07, Pohjois-Savo, aloitettu 14.4. 09 ;-) :x
paritonsukka, Olen 31v, samoin mies. Lapset on -02,-04 ja -06. Yritys aloitettu 06/09
Sintagma, 27 ja 34v, t01, p04, t08, PK-seutu, ei vielä yritetä kun mies vastustaa ;-)
susku76, 96, 01 ja 02 -tyttöjä
toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07
tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee
viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08
äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06
Plussanneet NELIAPILAT ;)
~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu
~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09
~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009
~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la 25.8.2009
~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009
~maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaa LA 10/09
~jonsku82: (ent.naperotx4 (ent.tytöt040507)) : viidennen la 14.11.2009
~mammariini, 32v ja 36v, Satakunta, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04 LA 25.12.09
~minä79/upu79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, LA 02/10
~El-liina, 38, mies 41, pk-seutu, t00, p04 ja p05, LA 27.2.2010
Vauvautuneet NELIAPILAT ;)
~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1
~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm
~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6
~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4
~ Helmikukka75, POIKA 12.2.09 klo. 13.54. Painoa 4300g, pituutta 51cm.
~ Zeldatar POIKA 05.03.09 (41+0) 4326g 53cm
~ Helmielina TYTTÖ 2.4 (39+6)kello 8.17 Pituutta 48,5cm ja painoa 2960g, pipa 34cm
~ Miksuliinu POIKA (rv39+4) maanantaina 29.6. klo 21.19, pituus 51cm, paino 3690g ja pää 34,5cm
~karamelli, poikavauva 5.7.2009 (rv 40+3)
SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE JA VAUVAUTUNEILLE NELIAPILOILLE!
Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(
Ja edelliset jutut..
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1015417/_epatoivoist…
Kommentit (27)
Piti nyt tulla kirjoittamaan kun lapset kattovat aamun lastenohjelmia ja itsellä hetki aikaa.
Töissä tosiaan tunnun melkenpä asuvan ja alkaa tämä vuorotyö todella syödä tämän mamman hermoja...Jatkuvasti on huono omatunto kun joutuu olemaan iltoja ja viikonloppuja poissa kotoa.No ehkä minä vielä hetken jaksaisin, jos nyt sitten vaikka raskautuisin...
äitix3: Varmaan ihanaaa ja jännää palata töihin ja katsella miten lasten arki päiväkodissa alkaa. Meillä tuo sama homma sujui suht mutkattomaksi vuosi sitten ja nyt lapset palasivat iloisina päiväkotiin kesälomalta. Tsemppiä sinne miehen kanssa keskusteluihin vauvasta, miehet monesti sanovat asiat jotenkin niin tylysti ja eivät edes ymmärrä kuinka paljon sanat viiltävät toisen sisintä, siis meillä monesti niin ainakin ollut.Mutta siis haleja sen suhteen sinne.
pönttö-örvelö: Ihanalta tosiaan kuullostaa tuo remontointi ja on ihana aina nähdä se oman käden jälki. Meillä kanssa oli välillä jo puhe tuosta että otetaanko kumiukot käyttöön, mutta mies niitä vastusti ja itselläkin oli sitten ohimenevä vaihe.
sani: Oikein suuret onnittelut tyttövauvan johdosta, ihana kuulla näitä uutisia!
myllerispyy: Mäkin heittelin ne kp:t lonkalta kun ajattelin etten laskeskele, jos sitä silloin vaikka paremmin malttaisi mielensä...Toivotaan että teillä olisi nyt tärpännyt.(kuten siis kaikilla muillakin) Katselin että sinullakin ovis ollut tuntemustesi mukaan maanantaina,samoin täällä, eli jos molemmilla nyt tärpäisi niin olisi sitten sama LA:kin,aikas jännää olisi.
No sitten omaa napaa: Eli tosiaan mulla nyt joku todella pessimistinen vaihe itseni suhteen tässä raskautumisessa,vaikka olen ennen tullut todella helposti raskaaksi niin nyt tuo toimenpiteen vaikutus pelottaa ja jotenkin nytkin sellainen tunne etten ole raskautunut.Olen jo kerennyt miettiä ja miehellikin purkaa sitä että mitä jos en tulekaan raskaaksi.Nyt siis vasta yk.2 menossa ja tiedän että turhaan mietin ja pohdin, mutta kaikki muuttui niin paljon noiden Loop-hoitojen myötä.No vielä kun jaksiasi sen 8päivää odottaa tätiä tai testausta.
Onko muut muuten miten hätäisiä testaajia?Mä olen siis aivan mahdoton testaamaan, nytkin laskin että ensi viikon sunnuntaina olisi kp.28 niin herkimmät testi voisivat näyttää tuloksen jo keskiviikkona(joo olen juntti ja hätähousu)Mulla torstaina vapaapäivä ja suunnittelin jo että josko tekisi vaikka predictorin herkän testin....palauttaakaa rakkaat siskot minut maanpinnalle, sillä hulluahan tämä on, tuntuu etten ole raskautunut ja silti pohdin testipäivää.Mitenkäs myllerispyy,odotatko siihen että täti olisi myöhässä vai kuinka? Jos jaksaisin odotella sinun kanssa a päättäisin testata vasta silloin jos oikeasti täti ei tule.
Tulipa omanapaista sepustusta, nyt tämä mamma lähtee lasten kanssa pyöräilemään ja sitten iltavuoroon töihin.
-mimmuli- ja kp:t kalenterista laskettuna 20/26-28
Meillä uusperhe, johon kuumeillaan ensimmäistä yhteistä, Minä 31v, mies 32v Espoosta
lapset -99, -01, -04 ja yritys neljännestä aloitetaan syyskuussa... :-)
Elikkäs mukaan vaan,kiva saada uusia kuumeilijoita kun tämä pino tuntuu kutistuvan ja hiljenevän. Nyt toki vaikuttaa tuo kesäkin siihen ettei kirjoittelu ole ollut niin aktiivista.
Mitenkäs MiniUnikko, onko teillä ennestään tyttöjä vai poikia? Toivotaan että vierailusi täällä kuumeilupuolella jää mahdollisimman lyhyeksi ja pääset odotuspuolelle.
Katselin muuten, että kuumeilijoita on listassa pilvin pimein, mutta täällä taitaa enää kirjoitella kymmenkunta. No pidetään me vielä tämä pino pystyssä ja hengissä =D
mimmuli jälleen ja kp:t huikeat 21/26-28
MiniUnikko sekaan, ihanaa kun uusia ilmaantuu tänne meidän vanhojen "konkareiden" sekaan.. toivotaan että susta ei tuu samanlaista konkaria vaan plussaa tulisi nopeaan =) Sulla kanssa jo esikko vähän vanhempi, mulla on kans tyttö -97, poika -02 ja tyttö -04, melko lailla samoja ikiä siis kun teillä.
mimmuli: eikös me vielä anneta ne testit olla kaapissa viikon verran =) Itse asiassa yrityksen alkukierroissa oli joku ihmeen pakkomielle testailla ihan vaan varmuuden vuoksi ennen aikojaan vaikka oireita tädin tulosta jo olisi ollutkin. Nyt en oo nykässy testin testiä moneen kiertoon (ehkä sattuneista aikaisista tuhruista/vuodoista johtuen) ja ajattelin kyllä pitää jännitystä yllä ihan sinne loppumetreille saakka nytkin jos edes sinne asti taas pääsiskään.. ts. odotan millon tuhrut alkaa vaikkei vielä (tietty nyt kun mainitsen niin heti huomenna) mitään oiretta olekkaan.. Mutta että oishan se kiva fiilistellä, päästäis samaan aikaan jakamaan sitä rankkaa raskautta ja ... =) =) Vuorotyö ja sen mukanaan tuoma ahdistus ja huono omatunto lapsia kohtaan on vähän liiankin tuttu tunne myös täällä.. tsemppiä kovasti ja jaksuja arkeenkin!!!
mitäs muuta, viikko vaihtuu muutaman tunnin päästä, hellettä on riittänyt ja
on: siis tuhruja taas odottelen, ilman mainittavia oireita mutta kyllä niiden pitäis ilmaantua viimeistään puolen viikon maissa.. mieskin vonkasi ennen töihin lähtöään viimeksi mutta sai vaan kättä =) Nyt pelataan "varman päälle" sanoin, eipähän tarvi ainakaan miettiä johtuuko mahdollinen keskeytyminen siitä itsestään you know ... heh, kaikkeen sitä ihminen sortuu kun on epätoivoinen, voi voi.. muuten hyvillä mielin täällä mennään, viikonloppu on ollut ihana, vattuja ja mustikoita oon keränny pakastimet pullolleen, kelpaa talven mittaan niistä sitten vääntää kaikenlaista, ihanaa!
pitäiskö muuten pitää sellanen nimenhuuto, onko kaikki listalla olijat vielä mukana? Vaikka tietty tosiaan tää kesäaika kyllä hiljentää pinot ihan väkisinkin.. nyt hyvää illan jatkoa, jänskätellään yhdessä
myllerispyy ja koopeet kans 21/26-28
Ihan näin pikaisesti taas täällä pyörähdän.
Lasten päiväkoti on alkanut vaihtelevissa merkeissä. ekana aamuna jäivät ihan innoissaan sinne. tokana aamuna oli hiukan sitä mieltä että äidin olisi pitänyt jäädä siinne myös, mutta ilman itkuja selvittiin. No kolmantena aamuna molemmat jäivät itkemään ja karjumaan mun perääni :( Perjantaina sitten jäivät jo ihan kivasti ilman itkuja. Kummatkaan eivät suostu syömään päiväkodissa mitään, eipä ole kivaa. Ja kuopus ei nyt sitten meinaa millään nukahtaa iltaisin kotona, sankyyn mennään 20-20.30 ja ennen nukahtivat iltasadun jälkeen, mutta nyt kuopus juoksentelee vielä 22 jälkeen olkkariin ja keksii jos jotakin että ei tarttis mennä nukkumaan.
Mä todella toivon että tuo on vain ohimenevä vaihe. Alkaa meinaa hermo palaa siihen pian.
Mutta sitten. KP.t olis nyt 9 ja ovis oli jo kp6. Jotain hyötyä tästä jahkaamisesta on ollut, koska olen oppinut tuntemaan milloin munasolu irtoaa ja pystyn nyt tietämään oviksen :) jos edes ovuloin joka kierto. No kumminkin Keskiviikko iltana alkoi mukavasti poltella ja nipistellä.. sain miehen houkuteltua petiin ja YLLÄRIPYLLÄRI, se ei tahtonut käyttää kumiukkeleita tai keskeyttää (joka on ollut nyt pitkään tapana) :) ja eilen toistui sama. Nyt mä olen kuin tulisilla hiilillä ja PIINAILEN! AAAPUUA!!!
Kiertohan mulla on edelleen megalyhyt eli 23-25pv. joten pian pian olis sitten ne piinaviikot meneillään.
Palaillaan asiaan ja piinaillaan
äitix3 kp9/23-25
Mukana ollaan ainaki täällä. On vaan jotenkin epätoivo vallannut ja oon yrittänyt miettiä kaikkea muuta kuin raskautumista. Kiertopäiviäkään en viitti laskea enkä o sen kummemmin kattonu koska tädin pitäis saapua, kyllä se sieltä jossainvaiheessa saapuu kuitenkin. Ovis ajat suunnilleen täällä taitaa olla käsillä, taino luulen et ne ne oli ja meni jo. Peittoja on kyllä heiluteltu ahkerasti niinkun meillä normaalistikin, joka tai joka toinen päivä, eipä ole vaan auttanut asiaan. Tässä kierrossa olen epätoivoissani jounut greippimehua ja jättänyt kofeiininkin kokonaan pois. Kovasti toivon että auttaisi mutta on jotenkin semmonen tunne että tuskin tässäkään kierrossa tärppää. Gynen luona kävin kesän alussa kun mirenan poiston jälkeen oli kierrot pitkiä, 38pv. Gyne sanoi että kokeillaan kaksi kiertoa terolutien kanssa ja sitten vielä kaks luomukiertoa ja sitten syksystä voisit tulla uudestaan jos ei mitään ole tapahtunut. Eli gynelle menoa odotellessa. Nyt tosin vasta se ensimmäinen luomukierto menossa. Ikinä ennen ei ole ollut näin kova vauvakuume kun nyt on. Edelliset raskaudet ovat niin helposti alkaneet heti kun on annettu vauvalle lupa tulla ja kolmas oikeastaan pääsi jopa vähän yllättämäänkin.
Minulla vanhemmat lapset jo koulussa poika -99 ja tytöt -00 ja -01. Uusperhe meilläkin ja ensimmäistä yhteistä kovasti toivotaan. Pahoittelut omanapaisesta viestistä, piti jonnekin päästä purkamaan tätä oloa.
Mansikkainen kp jotain ja yk 5
Paritonsukka: tais mulla aina joskus käydä mielessä, että oonkohan ihan viisas kun taas tähän ryhdyin.. Varmaan silloin, kun lasten kanssa oli jotain hankauksia ja sit mulla oli aikas huono olo alussa. Mutta ei kuitenkaan mitenkään vakavasti, kun oon aina ajatellut, että haluaisin sen 4-5 lasta. En kyllä muista, missä vaiheessa ei enään noita ajatuksia tullut. Muttei niitä enään pitkään aikaan oo tainnut olla.. Onnea sulle odotukseen! Niin kuin joku viisaampi on sanonut, että luonto on ollut aika viisas, kun on antanut ihmiselle noin 9 kuukautta aikaa totutella ja sopeutua uuden ihmisen syntymiseen.. =)
sani ja neito 6 vrk