Clomistit huom, kysyttävää...
Onko kaikilla joilla clomit määrätty, niin ultraseuranta?
Minua kun ihmetytti syksyllä yksityisellä kun kävin, niin gyne sanoi, ettei voi clomeja määrätä , koska he eivät pysty seurantaultria järjestämään. Siis Mehiläisessä kävin ja eivät pysty antamaan seuranta-aikaa, kun ei ole varmuutta onko heillä aikoja tarjolla juuri silloin kun tuo kierron vaihe sitä ultraa juuri tarvitsee.
Siis mua kyllä ihmetytti tuo vastaus.
Luulisi nyt kuitenkin, että jonkin ajan saisi siinä vaiheessa kun menkat alkaa niin silloinhan jo pystyisi varaamaan ajan, vaiko?
Sanoi, että on kolme kierron päivää jona aikana voi ultran suorittaa.
Ja että kunnallisella puolella voisi vain ne ultrat järjestää.
Pitäisiköhän varata aika paremmalle gynelle tuohon samaiseen lääkäriasemaan. Siellä on todella pätevä gyne, mutta sille onkin sitten aika pitkä jonokin.
Kommentteja ottaisin vastaan, kiitos :)
Itseasiassa läheskään kaikille ei clomien yhteydessä määrätä seurantaultria, mutta itse suosittelisin kyllä lämpimästi käymään seurannassa. Annan lääkärillesi seurannoista huolehtimisesta täydet pisteet!! Itse en missään nimessä uskaltaisi syödä clomeja ilman seurantaa, mutta tästä ollaan toistakin mieltä. Kannattaa kuitenkin olla selvillä clomien riskeistä, jos ryhtyy hormoneita popsimaan ilman seurantaa.
Seurantaultra tehdään yleensä kp 12-14. Mulla oli niin onnellinen tilanne, että kävin YHTS:llä hoidossa ja soitin aina kp 1 ajan seurantaultraa varten ja aika järjestyi aina. Ainakin heillä oli varalla " akuuttiaikoja" , joita annettiin sitten tiettynä päivänä aikaa tarvitseville. Tuntuu erikoiselta, ettei kyseisellä lääkäriasemalla ole vastaavaa käytäntöä. Kannattaa vielä tiedustella asiasta tai soitella julkisellekin puolelle.
Mia79 ja clomituplat rv 35+3