Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys alkanut, esittäydyn! Onko muita helmikuunn 2005 helmiä?

16.10.2006 |

Moikka! Olen pikkukakkosen kuumeilija. 14.2.05 synnytin esikkoni joka on nyt 1 v 8 kk. Aika on mennyt niin nopeasti ja nyt annamme pikkukakkoselle mahdollisuuden tulla. Onko muuten muita helmikuun 2005 helmiä?

Aikaisemmin täällä valittelinkin miestä jolla ei ollut samanlaiset suunnitelmat kuin minulla että toinen olis jo kiva. Annoin asian olla kun olin aikani " mankunut" . Sitten vain eräänä päivänä hän sanoi että olishan se sittenkin ihan tervetullut. Että älkää lannistuko vaan antakaa miehelle aikaa totutella ajatukseen.. kun täällä on muutkin valitellut samasta aiheesta.

Nyt on meillä ovulaationhetket käsillä ja reilun parin viikon päästä piinaviikot. Jännää..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan on helmikuun helmi tyttö. Syntyi 1.2.2005. Ja tässä myös toista kuumeillaan. Nyt on kyllä vasta toinen yrityskierto menossa. Ja piinaillaankin jo, sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa. Mutta katsotaan kuinka käy?!? ;) Tsemppiä sullekin ja toivottavasti saatais plussia!! Voitais vaikka kirjotella enemmänkin kun on saman ikäiset esikoisetkin meillä;)

Mölliskä

Vierailija
2/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä myös *vilkutus*!

Mä oonkin pyöriny täällä jo viime vuoden syyskuusta saakka. Jossain vaiheessa täällä oli meitä muitakin, mutta onpa tainneet toiset päästä jo odotuspuolelle!

Tärppionnea!

piipaa kp 23/28 dpo 8 ja helmineitonen 230205!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meidän neiti meni yli lasketusta ajasta joten syntymäpäivä meni maaliskuun puolelle mutta helmihaikaroihin kuulumme...

Me kanssa [color=red]ihan ihan ihan[/color] varovaisesti kuumeillaan, vähän sillä meiningillä että[color=blue] tulee jos on tullakseen[/color]. Esikoisen tekeminen kun aikanaan kävi työstä kaikkine testeineen ja hormonikokeineen, en enää ikinä haluaisi samaan joutua =(

Mies oli aluksi tosi paljon ajatusta vastaan, ja itsellänikin on joka toinen päivä semmoinen olo että voi kun ois kiva saada pikkukakkonen ja joka toinen päivä pidän itseäni täysin hulluna että haluaisin vielä lisää rääkyjiä taloon! Varmaan ihan normaaleja aatoksia kuitenkin, meil vielä kun tuo esikoinen valvottaa öisin ja on vielä pitkä tie kuljettavana että saamme allergiat yms selville...Mutta siis nyt on mieskin näyttänyt vihreää valoa vauvalle, ihan itse otti asian puheeksi ja haaveili jo siitä miten pääsisi töissä kehumaan ;o)

Katsellaan mitä tuleman pitää.

mimosa

Vierailija
4/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölliskä: tottakai voidaan jutskailla. Kiva huomata että muutkin samanikäisten lasten vanhemmat kuumeilee. Pidetään peukkuja että kohta tärppäis.

Vierailija
5/9 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritys alkaa tuossa kuukauden kuluttua =)

Esikoinen syntyi helmikuun lopulla -05.

kirjotellaanpa lisää jos tästä pinoa saadaan pystyyn!

Vierailija
6/9 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Kiva huomata, että muitakin samassa tilanteessa olevia. Meidän tyttömme syntyi 5.2.05 viikko lasketun ajan jälkeen, joten odotusajalla en pyörinyt helmikuun helmien keskustelupalstalla. Meilläkin toinen yrityskierto, ensi viikolla jännät paikat. Oltais jo pidempään haluttu aloittaa yritys, mutta mulla ollut migreeni sen verran paha, että ei olla voitu. Toivoo, että pian tärppäisi, jotta sisaruksilla ei ois isot ikäerot ja sais ennen kuin eskari täyttää 3, jolloin sais parempaa äitiyspäivärahaa 9 kuukautta.

Tsemppiä kaikille yrittämiseen! TOivottavasti pian tärppää itse kullakin!

Vierailija
7/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva nähä ja kuulla teitä:9Meillä syntyi tosiaan tyttö 2.2.2005 .Mulla on kova kuume ja on oikeastaan miehelläkin,mutta me varmaan?joudutaan?oottelemaan vielä.Mä aloitin juuri erikoistumis opinnot ja miehellä kanssa tuossa muutamia projekteita:)Mutta saanen kuumeilla teidän kanssa ja jännittää teidän puolestanne?;)

krisse ja ida 1,8kk:)

p.s muistaax mua kukaan enää?;)puah

Vierailija
8/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Helmikuun-05 helmi täällä. Meillä tosiaan Eelis poika 1v ja 8kk

Nyt on anakara kuume päällä ja Eelikselle on kaveria nyt n. 4-5kk yritetty.

Tärppejä meille kaikille :-)

Vierailija
9/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Osan jo tunnistin! Meillä Erkka poika 1v 8kk ,huomenna!? Toinen yritys kierto lopuillaan,pillereitten jättämisen jälkeen! Sunnuntaina testaillaan!

Marlene78 kp 26/28