Laihdutusvinkit pinoon!!
Nyt laihdutusta takana 3 viikkoa ja painoa on tippunut 2,8kg. Nyt alkaa hyydyttää... tsemppausta kaivataan! Ja vinkkejä! Moni on varmaan samassa tilanteessa.
Itse olen huomannut näppäräksi kun syö pieniä annoksia monesti päivässä ettei tule kamala nälkä. Lämminkuppikeitot on näppärä pikaratkaisu josta ei tule paljon kaloreita.
Mansikat on nyt hyvä vähäkalorinen herkku jos makeanmiho yllättää.
Leipänä käytän kovaa jälkiuunileipää: yhden leivän syömiseen menee enemmän aikaa kuin pehmeän leivän kanssa ja siksi täyteidentunne ehtii tulla.
Lisää? =))
Kommentit (26)
et ainakaan pääsisi lihomaan...itse jätin punaisen lihan pois 20 vuotta sitten eikä liikakiloja ole sen jälkeen näkynyt...
jos mättää vaikkapa karkkia, leivoksia, suklaata ja sipsejä. Ei se liha taida kovinkaan monen ruokavaliossa se lihottavin juttu olla.
En tosiaan tahdo tukkia verisuoniani kolesterolilla tai päkistellä kuitujenpuutteessa vessanpöntöllä. Järjen ääni, my ass.
Enhän todellakaan käskenyt ketään "luopumaan hiilareista kokonaan", eihän se ole edes mahdollista. Järki käteen siis hiilarien kohdalla. Mitään vaikeuksia vessanpöntöllä ei vhh-ruokavalio aiheuta kunhan pitää huolen kuitujen saannista. Kasvirasvojen terveellisyydestäkin voidaan olla montaa mieltä.
et ainakaan pääsisi lihomaan...itse jätin punaisen lihan pois 20 vuotta sitten eikä liikakiloja ole sen jälkeen näkynyt...
Mä olen lähes koko ikäni ollut pelkästään kasvis syöjä ja painin liikakilojen kanssa jatkuvasti.
Tälläkin hetkellä yritän pudottaa 10 kilon ylimääräistä taakkaa. Liikun päivisin mitä voin, mutta vähintään teen kaksi tunnin kävelylenkkiä.
Paino vaan pysyy samassa:( Ei putoa mutta ei nousekkaan. Eli kasvsisruokavaliollakin elävät kärsivät liikapainosta:(
Avainjuttu on se, että ei pidä syödä liikaa. Aivan turhaa on kikkailla minkään ympäristöä tuhoavan liharuokavalion kanssa.
Täytä muutaman viikon ajan kiloklubia tms niin saat aika hyvän käsityksen siitä mistä olis vara tiputtaa.