Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusvinkit pinoon!!

Vierailija
27.07.2009 |

Nyt laihdutusta takana 3 viikkoa ja painoa on tippunut 2,8kg. Nyt alkaa hyydyttää... tsemppausta kaivataan! Ja vinkkejä! Moni on varmaan samassa tilanteessa.

Itse olen huomannut näppäräksi kun syö pieniä annoksia monesti päivässä ettei tule kamala nälkä. Lämminkuppikeitot on näppärä pikaratkaisu josta ei tule paljon kaloreita.

Mansikat on nyt hyvä vähäkalorinen herkku jos makeanmiho yllättää.

Leipänä käytän kovaa jälkiuunileipää: yhden leivän syömiseen menee enemmän aikaa kuin pehmeän leivän kanssa ja siksi täyteidentunne ehtii tulla.

Lisää? =))

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu auttavan (poistaako nestettä vai mitä tekee, en tiedä) esim. aamiaisella ja ennen ruokailua.

Vierailija
2/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Liiku paljon

2. Syö vähemmän

Erityisesti: Syö purukumia ja juo paljon vettä, molemmat poistavat näläntunnetta, jälkimmäinen myös täyttyy vatsaa. Liika on tietysti liikaa, mutta jos aamulla juo litran vettä niin ruokaa menee paljon vähemmän.

Purukumi suussa kilot lähtevät.

Asiat ovat aika yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat aika yksinkertaisia.

Tottakai laihtuminen on kaikille mahdollista, eikä sen tarvitse olla edes vaikeaa siinä mielessä että tarvii näännyttää itsensä nälkään, mutta että yksinkertaista? Ehei. Kyllä se mun kokemuksen mukaan on aivan helvetin monimutkaista ja vaikeaa. Nimimerkillä 5 kiloa lähtenyt puolessa vuodessa, lähtötilanne jo valmiiksi hyvät elintavat.

Vierailija
4/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta normaaliln metabolismin kanssa toimivalle ihmiselle riittää "liiku enemmän - syö vähemmän".

Tosin minulla on se tunne, että tässä ketjussa ei päästä kovin pitkälle, kun tulee esille kilpirauhanen.

Vierailija
5/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii niin. Tulee syötyä vähemmän kun tiedostaa ja muistaa kaiken mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
6/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Ipod, laita siihen hyviä radio-ohjelmia, ja ota tavaksi tunnin reipasvauhtinen kävely 3-4 kertaa viikossa niitä kuunnellen.

Kyllä lähtee.

Vierailija
7/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painon kanssa taistelu on ihan erilaista kuin toisille? Juuri luin tutkimuksesta, jossa oli havaittu että lihavuuteen taipuvaisilla ohutsuoli tms. lähettää paljon myöhemmin täynnä-signaalia kuin luontaisesti hoikilla. Ja taas kerran nämä jälkimmäisen ryhmän edustajat luulee että kaikki on vaan heidän oman erinomaisuutensa ansiota.

Vierailija
8/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Ipod, laita siihen hyviä radio-ohjelmia, ja ota tavaksi tunnin reipasvauhtinen kävely 3-4 kertaa viikossa niitä kuunnellen. Kyllä lähtee.

Ei auta, jollei samalla tee ruokaremonttia. Liikunta EI pelkästään laihduta, kokemusta on.

Vierailija
9/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asian ratkaisuun ei ole muuta keinoa kuin nämä perinteiset, ellet mene vatsalaukkuleikkaukseen.

Yksinkertaisesti muita keinoja EI OLE. Siksi se on yksinkertaista. Helposta ei kukaan ole puhunut mitään.

painon kanssa taistelu on ihan erilaista kuin toisille? Juuri luin tutkimuksesta, jossa oli havaittu että lihavuuteen taipuvaisilla ohutsuoli tms. lähettää paljon myöhemmin täynnä-signaalia kuin luontaisesti hoikilla. Ja taas kerran nämä jälkimmäisen ryhmän edustajat luulee että kaikki on vaan heidän oman erinomaisuutensa ansiota.

Vierailija
10/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei ole monimutkaista, eikä vaikeaa. Yksi hyvä vihje minkä joku mulle joskus sanoi on että ruokaa ei pidä syödä niin paljoa että maha on ähky. Terveellisistä ja puhtaista perusaineista kun tekee ruokansa ja vähänkin liikkuu niin kyllä sillä laihtuu. Kaurapuurot ja marjat kunniaan.

Kaksi parasta tapaa jota olen koskaan tavannut on vatsan ympärille operoitava rautapanta (ei mahdu niin paljoa ruokaa ja on koko ajan ähky) ja jotkut kupoliin vaikuttavat pillerit. Nämä pillerit vaikuttivat jotenkin ruuan makuun ja kaikki ruoka mitä ko. ihminen söi maistui tuhkalle. Siinä saa olla jo aika heikko ranka jos ei ilman noita konsteja pysty laihtumaan.

Vierailija
11/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se läppä sitten on että pitää syödä kunnes on täynnä? Vähemmälläkin ihminen tulee todistettavasti toimeen kun jollain ohutsuolen signaalilla (prööt?).

Vierailija
12/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdun parhaiten (ja monet laihdutusmenetelmät kokeiltu) kun syön pieniä (terveellisiä) aterioita 6 kertaa päivässä. Nälkä ei tule kun syö parin tunnin välein. Lisäksi tietysti liikuntaa, vaikkapa kävelylenkkejä, niin kyllä kilot lähtee ja nopeasti.

Itsellä vaan saamattomuuskausi meneillään ja vielä viitisen kiloa raskauden jäljiltä... mutta edellisten raskauksien raskauskiloista olen päässyt eroon juuri noin. Tsemppiä!

Vierailija
13/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriötä sairastaessani, että tämä on yksi varmimpia tapoja lihoa.

Itse olen huomannut näppäräksi kun syö pieniä annoksia monesti päivässä ettei tule kamala nälkä.

Vierailija
14/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin laihtumaan kun rupesin syömään useammin ja vähemmän kerralla. Sitä ennen olin kokeillut mm. erittäin runsasta liikuntaa ilman muita tuloksia kuin että kunto parani.

Vierailija
15/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin laihtumaan kun rupesin syömään useammin ja vähemmän kerralla. Sitä ennen olin kokeillut mm. erittäin runsasta liikuntaa ilman muita tuloksia kuin että kunto parani.

Aiemmin kun laihdutin (muka) ja panttasin kauheasti, niin lopulta tuli aina repsahdus. Koska ei sitä helvetinmoista nälkää montaa viikkoa jaksa.

Vierailija
16/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aterioiden välillä välipaloja.

ei napostelemalla ja ateriat pois jättämällä.

Vierailija
17/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putoaa nopeasti, eikä tarvitse kärsiä nälästä tai mieliteoista kun olet saanut itsesi vieroitettua hiilareista. Minä olen tällä dieetillä päässyt eroon 6 läskikilosta, allergiasta, ihottumasta ja vatsavaivoista.

Vierailija
18/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putoaa nopeasti, eikä tarvitse kärsiä nälästä tai mieliteoista kun olet saanut itsesi vieroitettua hiilareista. Minä olen tällä dieetillä päässyt eroon 6 läskikilosta, allergiasta, ihottumasta ja vatsavaivoista.

Vähärasvainen runsashiilarinen ruokavalio kun ei vain kannata! Kiukkuisena ja nälkäisenä ihminen ei ole parhaimmillaan..

Vierailija
19/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan syön aika vähän hiilareita ja niitäkin täysjyväviljan muodossa. Sopivasti rasvaa, ei paljoa eläinrasvoja vaan kasvisrasvaa. Lihaa reippaasti. Ja paljon kasviksia.

En tosiaan tahdo tukkia verisuoniani kolesterolilla tai päkistellä kuitujenpuutteessa vessanpöntöllä. Järjen ääni, my ass.

Vierailija
20/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua luopua hiilareista kokonaan. Saan kasviksista, marjoista ja hedelmistä hiilareita ja kuituja. Viljatuotteista saan vaan ilmavaivoja ja ummetusta. Ne eivät vain kaikille sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi