Mies nukahti kesken seksin
Kommentit (25)
Ottakaa naapurista tai tuttavapiiristä joku toinen mies leikkiin mukaan. Miehesi ei takuulla nukahda kun saa jyystön kohteeseen vaihtelua.
Oletko varma ettei nauttinut niin, että taju lähti? Psyk.sh.
mun mies nukahti kesken suihinoton, oli juuri tehnyt 12h päivän.
Väsy oli.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisessa yhteydessä lähtee taju, pitääkö soittaa ensiapuun vai miten toimitaan?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Muista vetää kortsu pois perseestä. Tyhjä kortsu on sun henkivakuutus, jos tulee homojen #metoo.
Vinkiksi myös heteroille... käyttäkää kortsua.
Mullakin joskus..ja yleensä ne torkahtaa välittömästi kun mällit on heitetty. Mitä lapsia!
Toihan on just parasta, ei tarvi antaa säälipillua vagisanista märkänä, sotkee paikat.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Näitten huumorijuttujen takia täällä voi joskus käydä. Terveisiä sinne Suomussalmelle, koeta pysyä terveenä, laita ranne-/kyynärtuki, runkkaaminen käy työstä sekin.
Kävikö siinä niin kuin minulla, että aamulla halutti ja oli aikaa, illalla halutti, tehdään sitä ja tätä ensin. Sitten olin ihan poikki ja menin nukkumaan. Olisikin pitänyt harrastaa seksiä. Sori, menin oikeasti nukkumaan. Aikaa olisi kyllä ollut ja ehdotin useita kertoja. Yöllä yleensä nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisessa yhteydessä lähtee taju, pitääkö soittaa ensiapuun vai miten toimitaan?
Pitää soittaa 112, voi olla sydäri
Siinä sitä tuntee olevansa haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö siinä niin kuin minulla, että aamulla halutti ja oli aikaa, illalla halutti, tehdään sitä ja tätä ensin. Sitten olin ihan poikki ja menin nukkumaan. Olisikin pitänyt harrastaa seksiä. Sori, menin oikeasti nukkumaan. Aikaa olisi kyllä ollut ja ehdotin useita kertoja. Yöllä yleensä nukutaan.
Aika inhottavaa, jos noin käy.
Samoin on käynyt mullekin. Ei tuosta itteensä kannata ottaa. Joskus se väsy vaan tulee. Onhan mullakin emäntä nukkunut lusikassa ja ei mua häirinnyt, mutta ei emäntääkään. Korjas vaan asento paremmin saatavalle.