Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainaatteko autoanne

Vierailija
27.07.2009 |

kernaasti ja nikottelematta jos joku pyytää? Vaikkapa viikonlopuksi mennäkseen monen sadan kilometrin päähän juhliin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsemme sitä itse, vaikkakin meillä on kaksi kpl niin niitä ei ole ostettu lainattavaksi!

Vierailija
2/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole penniäkään kiinni autossa.

Miehen vanhemmat olivat juuri vkon lomareissulla joten auto oli poissa.

Onneksi täällä päin Suomea julkinen liikenne on niin toimivaa että autottomuudesta ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pyysi lainaksi autoani (menossa kahden muun autottoman kanssa)kanssa juhliin. Olisin saanut viikonlopuksi hänen pikku kotteronsa käyttööni. Suuttui, kun kieltäydyin ja sanoin, että voivat vuorata auton viikonlopuksi. Olen ilkeämielinen ihminen kaiketi.

4/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsette taas lastenhoitoa.

Äitini pyysi lainaksi autoani (menossa kahden muun autottoman kanssa)kanssa juhliin. Olisin saanut viikonlopuksi hänen pikku kotteronsa käyttööni. Suuttui, kun kieltäydyin ja sanoin, että voivat vuorata auton viikonlopuksi. Olen ilkeämielinen ihminen kaiketi.

Vierailija
5/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu tosiaan muistaa muutenkin aina muistuttaa, kuinka on hoitanut lasta silloin ja tällöin. Siitä vastineeksi minun pitäisi auttaa mukisematta monessa asiassa, parisuhteen setvimisestä lähtien ...

Vierailija
6/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään maksaa autosta tulleet vakuutus yms. kulut...

Vierailija
7/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainata. Yhdellä entisellä tutullani oli tapana useasti viikossa koettaa saada autoa lainaan, vaikka ei saanut, se oli raivostuttavaa.

Heidän perheellä ei autoa, ja aina kun menoa niin joltain naapurilta lainasivat autoa, soittelivat usean ihmisen läpi ja aina löytyi joku joka lainasi...

Vierailija
8/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän suhtatumistanne lähes pyhimpään kapineeseen, jonka ihminen voi omistaa. Itse pidän tätä autoani kuin kukkaa kämmenellä, kun sen nyt juuri olen pätkätyöläisenä saanut hankittua. Toisaalta tiedän, että tämä autoani lainaan pyytänyt poppoolla olisi kyllä varaa vuokrata vaikkapa ilmastoitu auto viikonlopuksi. Rahasta ei ole kyse.

9/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan kysy autoani lainaan. Miksiköhän?

Ehkä ketään ei kiinnosta 29v jesaripommi ;-)

Ja ainakaan 30km kauemmas en välttämättä lähtisi itsekään sillä.

Joskus kun minulla oli uudempi auto, niin kaveri kyseli sitä lainaksi koska oli ajanut oman autonsa katon kautta ympäri ja tuusanpashaksi.

Arvatkaa vain, lainasinko...?

Vierailija
10/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole myöskään ikinä pyytänyt keneltäkään lainaksi...

Vierailija
11/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antanut.Eivät edes tarjoutuneet maksamaan mitään korvausta.

Vierailija
12/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeämielinen !!

Miksi ei "kottero" sulle kelvannut sijaisautoksi ??

Vierailija
13/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, olisiko itsellä jo sovittua menoa/tarvetta.

Koiraa meillä ei mies päästä autoomme, ainakaan jos se on iso. Inhoaa niin niitä karvoja. Eli koiralliselle emme varmaan lainaisi..=)

Vierailija
14/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tajua miksen lainaisi. Monesti olen lainannutkin.

Vierailija
15/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin autoni on kottero. En ole snobi. Senpä vuoksi voivat aivan hyvin ajella sillä omalla kotterollaan juhliinsa tai kolmeen pekkaan vuokrata auton.

ap

Vierailija
16/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin ja lomalla emme tarvitse kahta autoa, ja aina olen saanut auton takaisin täyteen tankattuna ja siistinä. No problem. Löysätkää vähän mammat, vai onko autonne kenties miestenne nimissä...

Vierailija
17/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole miestä. Oma pikkukotteroni, ilmastoimaton ja 3-ovinen on aivan omissa nimissäni. Ehkä vain suutuin tässä tapauksessa siitä, että äitini on pyytelemässä autoa lainaksi vaikka heidän 3-henkinen porukkansa pystyisi hieman ennakoimaan menonsa ja vuokraamaan auton tms. (Yksi porukan jäsenistä ainakin varakas) eikä muutamaa päivää ennen ala pyydellä minulta autoa lainaksi.

Vierailija
18/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös mukisematta antanut omani lainaan. Riippuu tietysti pyytäjästä. Pari loisijatuttua on, joiden kysyessä keksisin jonkun tekosyyn.

Lainassahan tuo on nytkin, ollut jo viikon.

Vierailija
19/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ap:n tilanteessa olisi ikinä kehdannut olla lainaamatta, ainakin ymmärsin niin, että ap olisi saanut äitinsä auton tilalle?

Mutta mulle auto ei ole kovin tärkeä esineenä, se on kulkuväline vaan.

Vierailija
20/35 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa, liikaa huonoja kokemuksia tavaroiden lainaamisesta vuosien varrelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän