Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on maailman mukavin ja kaunein vaimo

Vierailija
26.07.2009 |

luulin aikaisemmin että nainen ei voi olla minulle niin tärkeä mutta nykyinen vaimo on minulle kuin pakkomielle jumaloida häntä. Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on ihanin, rakastavin ja tärkein. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Olen ehdottomasti maailman onnellisin ja onnekkain mies. Olen saanut vaimokseni täydellisen naisen.

Vierailija
2/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kaikkeni hänen eteensä ja hyvinvoinnin eteen. Hän tekee myös kaikkeni minun eteeni

Vierailija
4/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on AV-mamma. Senkin olen pystynyt hyväksymään

Vierailija
5/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rakkaus tulee osoittaa. Eipä kaadu suhde turhaan väärinkäsityksiin ja yksinäisyyteen. En ymmärrä tuollaista "ei saa olla helppo"-asennetta kun sitten seuraavaksi itketään ettei mies/vaimo huomioi enää ja mahtaako se edes haluta.. Älä välitä noista.

Toivottavasti pysyttekin onnellisina!

Vierailija
6/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan kaunista vaimoani, olen rakastanut jo yli 35v. Uusi vaimoni ihan on yli 10v minua nuorempi. Vastaan tulevat luulevat häntä tyttärekseni. Kontrasti on melkoinen, minä kun en ole kauneudella pilattu. Vieläkin lähestyessäni 80v pelkään, että joku voi hänet viedä minulta poi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi