Onko normaalia, että miesystävä saa touhutippoja joka kerta nähdessämme ja halatessamme?
Kommentit (14)
joka kerta nähdessänne ja halatessanne. Minusta jotkut asiat pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Ei kai se epänormaalia ole, jos mies on nuori, kovin inhastunut sinuun tms., mutta jos hän muistaa asiasta mainita sinulle, niin se on minusta aika yksioikoista.
ajattelin ihan samalla tavalla. Eli ehkä teillä on molemmilla ensimmäinen suhde? :) sellaista se on...
taas tupsahti muutamat tipat vai kuinka?
mutta miehelläni seisoo melkein aina kun olemme lähekkäin, vaikka katselisimme tv:tä viereikkäin ihokontaktissa, esim että olen kainalossa tms.
Hän on aika kokematon, että olen laittanut sen piikkiin.
mutta miehelläni seisoo melkein aina kun olemme lähekkäin, vaikka katselisimme tv:tä viereikkäin ihokontaktissa, esim että olen kainalossa tms. Hän on aika kokematon, että olen laittanut sen piikkiin.
taas tupsahti muutamat tipat vai kuinka?
mutta miehelläni seisoo melkein aina kun olemme lähekkäin, vaikka katselisimme tv:tä viereikkäin ihokontaktissa, esim että olen kainalossa tms. Hän on aika kokematon, että olen laittanut sen piikkiin.
onko teillä lapsia?
onko teillä lapsia?
Tietenkään ei seiso jos muita läsnä, mutta kahden kesken. Ei se kiusallista ole, en ole kysynyt, olen vaan huomannut asian.
En tiedä onko miehestä kiusallista, en ole siis ottanut uheeksi. Ei minua haittaa.
saattaa olla osuutta sillä että jos ihokontaktia on, siis silittelemme, ja paijaamme samalla kun esim tv:tä katsomme että innostuukohan hän sitten siinä vaiheessa jo...on vaan aika huono tekemään aloitetta seksiin.
Meillä on kyllä aika vilkas seksielämä.
Asumme erillämme vielä, voi olla toki sekin ettemme jokapäivä aina näe että seksissäkin on taukoa.
se seisokin tyttöystävä
mistä tiedät että niitä tulee halatessa?
kertoo
joka kerta nähdessänne ja halatessanne.
Minusta jotkut asiat pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Ei kai se epänormaalia ole, jos mies on nuori, kovin inhastunut sinuun tms., mutta jos hän muistaa asiasta mainita sinulle, niin se on minusta aika yksioikoista.