Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eronnut yli 30 voi löytää enää kunnollisen miehen?

Vierailija
25.07.2009 |

Joko ovat nuorempia jotka haluaa vielä lapsia tai juoppoja pettäjiä jotka on heitetty ulkoruokintaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile ainakin! Itse olen 3kymppinen eronnut 2 lapsen lähivanhempi ja isä tapaa lapsiaan n. kerran kuussa. Eli ei ole niitä kuuluisia v.loppuvapaita, jolloin voisi riekkua baareissa vapaana. Eli nettiin, nettiin ;)

Ja joo-o, voi olla vaikka minkälaista örveltäjää siellä(kin), mutta pidä rimasi samalla tasolla kuin tosielämässäkin, ja voit löytää sitä kautta kivaa seuraa. Eli kaikki kanavat auki miehen haussa, vaikkei epätoivoiseksi ryhtyisikään!

Itselläni ensi viikolla treffit komean (ainakin kuvassa ;) miehen kanssa, jonka tapasin netissä.. Ja jännittää kuin teinityttöä!! :)))

Vierailija
22/26 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on paljon miehiä jotka eivät ole hankkineet lapsia ja sitoutuneet alle kolmikymppisenä. Yleensä ne jotka ovat, ovat ottaneet ensimmäisen vastaan tulevan naisen pelätessään jäävänsä täysin yksin. Onhan noita miehiäkin jotka sitoutuvat vasta 35-40-vuotiaana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ovat niitä "toisen kierroksen sinkkuja", joiden muija on karannut sirkuksen matkaan ja jättänyt lapsetkin miehelle. erään tuttavapariskunnan rouva karkasi ryyppykaverin matkaan ja jätti lapsen raittiille miehelleen...

leikkipuistossahan ne viikonloppuisätkin käy. ja kirjastossa ja kaupassa ja tankkaamassa autoa.

...milloin eivät sitten satu syrjäytyneesti epäonnisuuttaan juopottelemaan....

;D

miehet ovat niitä hukkapaloja tai elämästä syrjäytyneitä epäonnistujia ja juoppoja

Vierailija
24/26 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iskemään" miehiä mistään..baarista niitä nuorena löysi vaan meneppä nyt sinne teinien joukkoon niin sullehan nauretaan! =) en uskonut koskaan enää tähän joutuvani, mutta mies löysi uuden joten joskus kai se minunkin elämän on jatkuttava vaikka sitten yksin ja lasten kanssa.

Vierailija
25/26 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kävi helposti ja saan olla todella onnellinen siitä että tapasimme. Mutta kysymykseen; mä ainakin tapaan mielenkiintoisia ihmisiä harrastusten parissa, kavereiden kautta jne.

Vierailija
26/26 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koin kyllä ihan häiritseväksi miesten katseet, tuli tunne että ajattelevat että olen jotenkin helppo kun olen kerran yksin lasten kanssa. Mutta kuka tietää vaikka heissäkin olisi ollut kunnon miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi