Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Tukiainen kokoa 38?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt hieman kaunistellut tuota lukemaa :D

Vierailija
2/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin laihempi kuin tukiainen ja käytän 44-46 vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen yhtä pätkänä epäilen, että numerot ovat todellisuudessa toisinpäin.

Vierailija
4/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin painan enemmän kuin 57 ja ihan voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että olen hoikempi kun tuksu. Ei salettiin paina 57kg!

Vierailija
5/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että noi sen käyttämät pillerit aiheuttaa jonkinlaisia hallusinaatioita sille ja siksi kuvittelee sellaisia... Tosin toi turvotus voisi mennä enemmän sen piikkiin, kun näyttää toi siideri maistuvan aikas paljon.

Vierailija
6/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tarvitsee rakkautta ja hellyyttä, ei ivaa.

Hän käyttää vahvoja rauhoittavia lääkkeitä, koukuttavia kuin mitkä. Ei hänen elämänsä ruusuilla tanssimista ole.

Antakaa armoa.

Vierailija
7/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kokoa 38 kun oikeampi koko etenkin tissien kohdalta olisi arviolta 44-46.

Vierailija
8/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle ihmiselle 38 on hoikahko, mutta tuollainen pätkä voi hyvinkin olla kokoa 38-40 ja näyttää pullerolta.

Vierailija
9/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tarvitsee rakkautta ja hellyyttä, ei ivaa.

Hän käyttää vahvoja rauhoittavia lääkkeitä, koukuttavia kuin mitkä. Ei hänen elämänsä ruusuilla tanssimista ole.

Antakaa armoa.

Jos julkisuus on noin raskasta, niin kannattaisi varmaan tehdä jotain muuta. Jos pää ei kestä tanssimista kuin pillereitä ja viina vetäen niin kannattaisi varmaan valita joku muu leipätyö.

Vierailija
10/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle ihmiselle 38 on hoikahko, mutta tuollainen pätkä voi hyvinkin olla kokoa 38-40 ja näyttää pullerolta.

myös lyhyemmälle, ei siinä näytä laihalta, mutta ei myöskään pullealta.

Vierailija
11/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi ehkä on ollut 9 -vuotiaana.

Vierailija
12/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on iltalehden netti tv:ssä videoita tukiaisesta kun se juo kaksin käsin siideriä tammerfesteilla! On se rankkaa syödä masennuslääkkeitä ja rauhoittavia! Ehkä ne on ne lääkkeet jotka saa sen minäkuvan noin vääristymään?

Vierailija
13/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää ihan erilaiseltä 160cm 38-kokoinen versus 170cm 38-kokoinen.

Vierailija
14/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää ihan erilaiseltä 160cm 38-kokoinen versus 170cm 38-kokoinen.

Vierailija
15/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kommentoin miehelle eilen ihan samaa... Tuksu näyttää pulleammalta kuin minä, mutta jos otetaan tuo kuvien "lihottavuus" mukaan, niin lienee samaa kokoluokkaa kuin minä. Olen kokoa 42-44, useammin 44. Ja pituutta 162. Painoa Tuksulla on taatusti yli 70kg, veikkaan, että 75-80. Itse olin 65-70 kiloisena selvästi pienempi kuin Tuksu nyt.

Vierailija
16/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssitaito? Onko B muka turvonnut kuin pallokala? Eikös hän ole Tukiaista 10 vuotta nuorempi ja kahden lapsen äiti? Yleensä raskauskin vähän turvottaa...

"- Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala. Se vielä korostuu, kun olen aika lyhyt."

Vierailija
17/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha julkkis, jolla viiraa päässä, on syytä jättää rauhaan.

Pahoitteluni Tukiaiselle.

tanssitaito? Onko B muka turvonnut kuin pallokala? Eikös hän ole Tukiaista 10 vuotta nuorempi ja kahden lapsen äiti? Yleensä raskauskin vähän turvottaa...

"- Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala. Se vielä korostuu, kun olen aika lyhyt."

Vierailija
18/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sillä on jotain todella piukeaa päällä!

Olen itse kokoa 42 ja saan kyllä koon 38 mahtumaan päälleni, en vain henkkoht niin tykkää siitä lookista jossa puseronnapit huutavat hoosiannaa jne.

Vierailija
19/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla turhan tiukka Tuksuttimelle vaikka vaatteensa sitä ovatkin.Sitäpaitsi, monellakos babella täällä on kaksi ja puoli kulmakarvaa? Häh!?

Vierailija
20/24 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua pidetään ystäväpiirissä ja sukulaisten kesken aikamoisen pullukkana, koska saan jatkuvasti kyselyjä, aionko laihduttaa, pitäisikö painoa jotenkin hillitä, miten olen ajatellut alkaa pudottaa painoani ja tiedänkö ylipäänsä, että ylipainoni on terveydelle vaarallista. Olen 162cm pitkä, ja käytän kokoa 36-38. Juuri ostin Seppälästä 36 kokoa olevat naisten housut, ja monista tavaratalovaatteista s-kokokin on liian suuri. Millainen koko sitä oikein pitäisi sitten olla, että olisi muiden mielestä normaali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi