retkeily ja raskaus
Millä r-viikoilla olette retkeileet (rinkka selässä ja lantiovyö kiinni)? Huvittaisi vielä käydä pikku reissu, kun ensi kesä mennee muissa merkeissä. Nyt kuitenkin 8+3, ja ei viitsisi masua kuristaa ainakaan kun yhtään tulee esille.
Kokemuksia?
Kommentit (3)
Hih, kyllä mä vieläkin kannan 3v-kuopusta välillä metsäretkien venähtäessä pitkiksi Ergossa ja la on reilun kuukauden päästä :D Maha on iso ja viidettä odottelen. Mua on aina herkästi supistellut muutenkin ja liitoskivut vaivaavat ajoittain, mutta kun ei kohdunsuulla tapahdu onneks mitään niin en anna häiritä. Juoksu-/hölkkälenkeilläkin (5-10 km) kävin vielä pari viikkoa sitten, vaikka yläkäyrien yläpuolella masu aina kasvaa
Nytkin olen lähdössä mustikkametsään noiden murujen kanssa...
Kakkosta odottaessani 8v sitten istutin männyntaimia kans vielä kuukautta ennen vauvan syntymää, vakat molemmin puolin kylkiä ja eväsreppu selässä. Joten kyllä tuo on enemmän fyysisestä kunnosta kiinni ja siitä mihin kroppa on tottunut.
kyllä kävin vielä patikoimassa repovedellä rinkka selässä ja lantiovyö kiinni raskausviikolla 24 :) vaikka maha olikin edessä, ei se matkaa hidastanut.
Rockprincess ja pikku möykky 33+5
Esikoista kannoin selässä kantorepulla vielä rv 20 jotain, mutta tuolloin sai lantiovyö olla jo ihan löysällä ja kantaminen oli lähinnä hartioiden varassa.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että rv 15 asti menee ihan helposti. Sen jälkeen minulla pompsahtaa maha esille ja homma vaikeutuu huomattavasti. Sinuna siis lähtisin kuukauden - puolentoista sisään retkelle.