Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita harmittaa ettei nainut miestä rikkaasta suvusta?

Vierailija
25.07.2009 |

Mieheni on ihan ihana ihminen, mutta sen palkka on aika surkee. Sillä on ihan kivat vanhemmat, mutta ne on suht köyhiä, eikä mieheni, vaikka on ainoa lapsi, tule siis perimään kuin yhden asunnon. Mieheni ei ole tottunut mihinkään "hienoon", esim. rapujuhlat olivat hänelle uppo-outo asia. Olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta ja minua on nyt alkanut harmittaa että mieheni ei ole "kokenut" , herrasmiestapoihin kasvatettu ja rikas. Ei haittaisi vaikka olisi suomenruotsalainenkin ;-) .

Olenko ainut joka katuu valintaansa ainakin jollain tasolla? Tuntuu että elämäni olisi niin paljon helpompaa kun miehellä olisi varallisuutta ja/tai hyvät tulot ja hän osaisi olla niin kuin "kunnon miehen" kuuluu (ajaa venettä, grillata lihaa, ajaa autoa, pelata golfia, olla isäntänä kun meillä vieraita). Oma isäni on sekä varakas että osaa kaiken em. vaikkei olekaan suomenruotsalainen :) .

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä:/ :(

Vierailija
42/46 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti te osa naisista täällä olette aivan sekasin.
1. Tienatkaa itse rahanne
2. Jos täällä avaudutte miehenne lompakosta olette itse todella vässyköitä.
3. Kukaan fiksu mies ja en puhu koulutuksesta ei valitse kaltaisianne naisia.
4. Voi lol oikeasti mitä väliä syökö mies jotain helvetin rapuja :D. Ootte niin vieraantuneita että huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut katkerat miehet haukkuvat naisia pinnallisiksi huoriksi, kun he haluavat rikkaan miehen. Ihan yhtä pinnallisia ovat miehet, jotka haluavat mahdollisimman nuoren ja kauniin vaimon- törkeää ettei vanhempi pullukka esim. kelpaa heille, inhottavan pinnallisia miehiä!

Vai olisiko ihan vaan niin, että biologia ajaa miestä etsimään kaunista ja nuorta, jonka rikkaat miehet usein ottavat (missit, mallit ja jääkiekkoilijat...) ja sama ihan tasan yhtä julma biologia ajaa naisen alitajuisesti hakemaan varakasta miestä antamaan hyvät eväät lapsille tässä kovassa maailmassa.

Toki suurinosa ihmisistä kulkevat kultaista keskitietä- kumppani on tavallisen näköinen ja tavallinen tulotasoltaan. Mutta kun puhutaan oikein kauniista naisista, mallit ja missit ym., sekä oikein varakkaista miehistä, alkaa tuo perimmäinen biologinen totuus tulla rumasti päivänvaloon...

Vierailija
44/46 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko sitten saanut rikkaan perheen pojan? Heistä kun taitaa olla kiinnostuneet muutkin naiset...

Vierailija
45/46 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lähtien joku rapujen syönti on ollut rikkauden merkki? Mä söin ja syön rapuja aina syksyisin, koska isä tuo niitä ja ne on hyviä. Mun isä, joka on työtön.

Ja joo, mun mies on yrittäjäsuvusta ja "rikas". Ei näy meidän elämässä muuten kuin että lasten elämä on turvattu. Muuten eletään ihan kivassa talossa, matkustellaan harvoin, ei oo venettä eikä muutakaan luksusta. Samanlaisia ovat vanhempansa. Mukavia, rentoja ihmisiä huolimatta varallisuudesta.

Vierailija
46/46 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nain miehen varakkaasta kulttuurisuvusta, rakkauden tähden. Suku vaan on boheemi ja keskustakämpät, rantahuvilat ja rahat luultavasti menneet, ennenkuin mieheni mitään ehtii periä. Rahasta hän ei itsekään ymmärrä tuon taivaallista, vaikka osaakin isännöidä juhlia, ajaa venettä ja keskustella kirjallisuudesta.

Eli rahan talouteen tuon minä. Ei haittaa. Pääasia, että jotenkin pärjätään ja saan olla rakastamani miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan