Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 42+jotain synnyttäneet äidit:

Vierailija
25.07.2009 |

onko teille päästelty jotain ihmeellisyyksiä yliaikaisuuteenne liittyen ja annettu ymmärtää, että olette vain niin laiskoja vätyksiä ettei synnytys siksi käynnisty?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole päästelty mitään sammakoita. Luulisi nyt kaikkien ammatti-ihmisten tietävän, että keskiarvo on keskiarvo ja on ihan yhtä normaalia synnyttää rv 42+ kuin rv 37+.

No olen itse ollut ihan rauhallinen ja onnellinen pitkään kestäneistä raskauksistani.

Vierailija
2/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi lääkäri että niin hyvävointiselta näytän että odotellaan vaan. Ja sitten mentiin ambulanssikyydillä lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikenlaisia ääliömäisiä kommentteja muuten sanottu. Kuten että tee sitä tai tee tätä niin synnytys käynnistyy. Juu, ihan kuin en olisi kaikkea yrittänyt paitsi sitä viinanjuontia.

Vierailija
4/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikesta eniten rasitti kysymykset jos liikkui kaupungilla "etkö ole vielä synnyttänyt?", teki mieli huutaa takaisin että näytänkö siltä?

Vierailija
5/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIELÄKÖ sä oot täällä, eikö se oo VIELÄKÄÄN syntyny, niinkuin tuo ei näkyis päällepäinkin. Mutta viimeksi 42+ -viikolla lääkäri sanoi että mä olen harvinaisen rauhallisella mielellä vaikka lapsi on yliaikainen. No, se oli jo viides ja kaikki ovat menneet reippaasti yli lasketun ajan. Jostain syystä etuajassa tai laskettuna aikana synnyttämistä tunnutaan pidettävän parempana saavutuksena.

Vierailija
6/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 4 lasta 3 meni yli la. En eka kerran 42+0 jälkeen kertonut muuta kuin että la on helmikuussa (5.2) ja että ennen pääsiäistä (2.3)huumorilla vaan että koska syntyy... no toivottavasti ennen joulua (22.10)

Vierailija
7/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kukaan noin idiootti sentään vastaan kävellyt.;) Minä keplottelin itselleni käynnistyksen viikolla 42+2, teeskentelin et oli vaivoja vaikka voin oikein hyvin. Siitä tulikin sit helvetillinen synnytys, mun elimistö ei ollut valmis, eikä vauvakaan. Kesti lääkkeen kanssa kaksi vuorokautta, eikä maito sit lähtenyt nousemaan, ilmeisesti just käynnistyksen ja pitkän synnytyksen vuoksi.

Vierailija
8/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla viikoilla? Ainakin Jorvin takaraja on 42+3 vai onko sekin siirtynyt eteenpäin?

Vierailija
9/9 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan neuvosta itkeä tirautin ja väitin että mulla on jo suppareita (joita siis olikin, mut tosi lieviä). Pääsin sisälle samoin tein ja sain napin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi