Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saanko lähteä oksennustautisen lapsen kanssa kauppaan?

Vierailija
25.07.2009 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan

Vierailija
2/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole yhtään kaveria tai naapuria, joka voisi tuoda jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupassa olisi pakko käydä..

ap

Vierailija
4/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille hoitaja siksi aikaa tai pyydä jotain käymään kaupassa listan kanssa.

Vierailija
5/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatko numeron ni voin soittaa sulle että tuu kattoo mun lasta niin meen yksin sinne..

Vierailija
6/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ihmistä, jolta voisit pyytää apua? Kyllä minä hakisin puolitutullekin kaupasta tuollaisessa tilanteessa ruokaa, jos vain pyytäisi.

Vierailija
7/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei TAHDO oksennustautia, enkä ite mielellään mene perheeseen jossa on oksennustauti.

Joten kyllä menisin kauppaan jos ei muuta vaihtoehtoa ole.

Vierailija
8/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä lasta noin paljon jaksaa rakastaa!

Senkus sitten raahaat mukanas!!

Etoo tollanen meininki. Jos itse olen oksennustaudissa niin ei sillon voi mihinkää kauppoihin mennä, saman kohtelun ansaitsee myös lapset.

Kyllä minä laitan lapselle jonkun hoitajaksi, tai jotain pyydän käymään kaupassa.

Ja itsekin autan toisia. Vaikka itsellä on 4 lasta. Tärkeämpää on auttaa toisia.

5

Vierailija
9/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaankaan kauppaan.

Tai sitten pyydät jotain tuttua tuomaan sinulle samalla kun itsekin käy kaupassa, ei ole suuri vaiva. Kyllä ihmiset ymmärtää kun pyydät apua. Älä ole avuton.

Vierailija
10/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipon/pussin kanssa

Vierailija
11/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan haluaisi raahata kipeetä lasta mukana, mutta jos en saa hoitajaa niin pakko..

niin paljon rakastan lasta että haluan mennä ostamaan hänelle ruokaa ja lääkettä. mutta jos en saa hoitajaa niin minun on pakko ottaa se mukaan.

ja jos sua niin hirveesti etoo niin tule sinä katsomaan lastani ni lähden yksin???

PAKKO MUN ON SAADA SILLE RUOKAA JA LÄÄKETTÄ!!!

JOS EN SAA HOITAJAA LAPSELLE NI PAKKO SE SIT ON OTTAA MUKAAN..

JÄTTÄISIN HÄNET KYLLÄ ILOMIELIN HOITAJAN KANSSA KOTIIN JOS SE VAIN ON MAHDOLLISTA..

Vierailija
12/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärrältä ei saa kunnon ruokaa..ja autoa ei ole..

ja avuton en ole, olen yrittänyt koko aamun soitella kavereille josko joku vois auttaa...mutta ei vastaa puhelimeen ja yhen pitää siivota..

Vierailija
13/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi sisko kävi kaupassa, kun meillä oli. annoin pankkikorttini ja pin-koodin + summittaisen listan (siis tyyliin jotain hedelmiä (miel.omenia, muutkin käy).

Mutta oon käynyt sairaan lapsen kanssa, kun kävin lääkärissä ja lähimmässä apteekissa joka oli kauppakeskuksessa, niin pistäydyin äkkiä siinä kaupassakin ja hain perustarpeet 3-4 päiväksi.

Mies on reissutöissä, usein 3-4 päivää poissa.

Vierailija
14/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi puolitutulle vaikka naapurille pankkikorttia + koodia, eikä oo käteistä rahaa yleensä kuin ehkä 20 e.

Se pitää kyllä olla ihan hyvä kaveri tai joku luotettu sukulainen.

Ja harva kyllä tulee vahtimaan oksennustautista, eivät ite halua tauteja.

ketään ihmistä, jolta voisit pyytää apua? Kyllä minä hakisin puolitutullekin kaupasta tuollaisessa tilanteessa ruokaa, jos vain pyytäisi.

Vierailija
15/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi sairaana. Tee nyt hyvä nainen JOTAIN!

Missä lapsen isä on? Se voi auttaa, naapuri, sukulaisesi, joku ystävä?

Minä en lähde tollaseen naurettavaan mukaan että tuu tänne. Kasva hyvä ihminen aikuiseksi!

Kyllä minä jeesaan mäessä jos joku pyytää. Kahville en minäkään lähde mutta voin käydä kaupassa. Hitto, maksan vaikka omalla kortilla ja annan kuitin niin maksaa takasin siitä!

Mutta kun on NIIIIIIIN vaikeaa..

5

Vierailija
16/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeastiko ei ole yhtään ketään joka auttaisi ja kävisi kaupassa? (sen ymmärrän ettei kukaan ehdoin tahdoin vahtimaan tule ja tartuntaa hakemaan) Rahat voi siirtää vaikka suoraan toisen tilille ja ostokset voi jättää vaikka pihalle josta sitten haet niin ei tarvi edes missään kontaktissa auttajan kanssa olla. Ja jos nyt joku ihmeen ilmankautta kulkeutumisen riski onkin niin toisaalta sieltä kaupastahan ne tutut sitten sen taudin kuitenkin saa tai joltain yhteiseltä tutulta keneen sen siellä kaupassa tartutatte...

Mitäs jos itsekään et olisi siinä kunnossa että kykenet liikkumaan, täytyyhän joku olla olemassa kuka auttaa.

Ja herää kysymys että jos vaihtoehtoja ei todellakaan ole niin miksi edes kysyt?

Tällä tavalla sitten vaan ne pienet sikainfluenssapotilaatkin mukaan kauppaan ja vidään vaaan päiväkotiinkin jos tolpillaan pysyy.

Vierailija
17/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa ja apteekissa.

Mä en menis hoitamaan oksennuspotilasta, mutta kaupassa kävisin ja jättäisin tavarat oven taakse.

Rahan siirät tilille, ei tarvitse antaa kortteja ja tunnuslukuja.

Ja lapsen kanssa et lähde minnekään! Jos et tunne ketään, niin naapurista löytyy ihan varmasti joku, joka auttaa kun pyydät apua.

Vierailija
18/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ei rahat siirry heti ja sittehän ei kukaan suostu menemään.. Niikö? Kyllähän normaali ihmisellä on ystäviä tai vaikka puolituttuja jotka hätäilanteessa ne ostokset maksaa vaikka omasta pussistaan - tai sitten on kyllä ihan oma moka jos on niin asiansa sössinyt ettei kukaan halua auttaa tai ei sen vertaa luotaa. Ja jos tilanne niin surkea on niin kannattaisi varmaan joku varmuusvarasto tällaisten tapausten varalle olla.

Vierailija
19/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/32 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut sairaalareissu edessä, jos ei 5-vuotiaan oksentelu olisi loppunut viidentenä päivänä; neljäntenä ei vielä ollut onneksi liian kuivunut vaikka todella huonokuntoiselta vaikuttikin ja lääkäriin hakeuduttiin....