Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin työkaverin itse teosta vieraan naisen kanssa

Vierailija
24.07.2009 |

Kävin tänään vielä seitsemän jälkeen töissä yhden jutun takia. Käytävän varrella yhdessä huoneessa oli valot ja kävelin siitä ohi omaan huoneeseeni. Oven vieressä on sellainen korkea ja kapea ikkuna käytävälle.

Siellä olikin työkaverini, onnellinen neljän lapsen isä, jonkun naisen kanssa naimassa pöytää vasten. Aluksi he eivät huomanneet minua, mutta kun kävelin takaisin omasta huoneestani ulko-ovelle, nainen näki minut.

Pyysin anteeksi häiriötä ja lähdin vain kotiin. Työkaveri oli ihan kamalan nolona, tietenkin.

Nyt mietin, mitä teen. Asia ei kuulu mulle ollenkaan. Tunnen työkaverin vaimon - kerronko sille totuuden? Toisaalta olen niin sika, että mietin jo, voisinko jotenkin "kiristää" työkaveria asialla...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanna vastuusi.

Vierailija
2/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen jeesaa toista naista. Mä ainakin haluaisin tietää jos mun mies nussis jotakin toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin kertoisin vaimolle, koska on tuttu.

Vierailija
4/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä kannattaisi ekaksi keskustella sen työkaverin kanssa... ilman kiristämistä. Jos hän päättää itse hoitaa asiansa (ts. kertoa vaimolleen itse), niin eiköhän se ole parempi tapa. Jos epäilet, ettei kerro, niin kaipa sinäkin voit sen vaimolle kertoa.

Mutta muista, että yleensä "viestintuoja ammutaan", eli sinä saatat ainakin aluksi päätyä syntipukiksi. Monen silmissä.

Vierailija
5/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et ole tietääksesi koko asiasta.

Et ota asiaa puheeksi jos ei työkavesikaan sitä tee.

Vierailija
6/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa kertoa. Älä usko näitä jotka sanovat ettei kannata. Tosi ystävä kertoisi. Mutta ehkä voit antaa miehelle tilaisuuden kertoa itse, jos ei kerro, sinä kerrot. Yksinkertaista. Vaimolla on oikeus tietää.

Vierailija
7/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on suhde naimisissa olevaan mieheen,ja usein tavataan hänen työpaikallaan,naidaan siellä,ja lähdetään jonnekkin yhdessä.

Vierailija
8/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei se vaimo ole siskoni tai jotain

on kuitenkin tultava joka päivä töihin ja tultava toimeen sen työkaverin kanssa

voi olla vaikeeta jos se vihoittelee

Vierailija
9/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan olla. "Naisten keskinäinen lojaalisuus"-hah, sitä nyt ei muutenkaan ole.

Vierailija
10/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis paljon kerrottavaa, kun kuljen paljon työmatkoilla Etelä-Amerikassa. Siellä näkee kaikenlaista.

Vierailija
11/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoit, asia ei kuulu sulle yhtään.

Mä olen naisena IT alan myyntihommissa, töihin kuuluu paljon matkustelua. Työkaverit on melkein kaikki miehiä, ja varmaan noin 90% olen nähnyt pettävän. Eikä todellakaan tulisi mieleenkään vaimoille juosta kertomassa.

Vierailija
12/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sinun asiasi kertoa vaimolle. Uskon kyllä, että työkaverisi sai "ajateltavaa" ja säikähti pahemman kerran, kun näit hänet itseteossa

Vierailija
13/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin sikamainen äijä!

Vierailija
14/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä/luultavasti kertoisin, jos vain tuttu niin en koska en tietäisi koko totuutta.

Vierailija
15/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkumaiset ovat ensimmäisenä kertomassa ja puuttumassa muiden asioihin kun omat ei toimi.

Jos oma elämä kunnossa niin et puutu asiaan etkä siihen palaa ellei kysytä. Parhaiten selviät kun annat jokaisen selvitellä omat juttunsa.

Vierailija
16/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertoisin vaimolle.

Ajatusta kiristämisestä pidän kuitenkin suorastaan sairaana.

Vierailija
17/17 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoit, asia ei kuulu sulle yhtään.

Mä olen naisena IT alan myyntihommissa, töihin kuuluu paljon matkustelua. Työkaverit on melkein kaikki miehiä, ja varmaan noin 90% olen nähnyt pettävän. Eikä todellakaan tulisi mieleenkään vaimoille juosta kertomassa.

mä todella toivon että mun lähipiirissä ei ole tuollaisia tuttuja vaan että jos jollain vähemmänkin tutulla on miehestäni tietoa jota minulla ei ole kertoo sen minullekkin jotta voin tehdä omat päätökseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän