Yritettiinkö mua iskeä vai ei? Vähän hämillään olen
Tänään töissä.
Puin ylleni essua, ja miespuolinen työkaverini tuli taakseni ja sanoi että hän voi auttaa sitomisessa. "Tai voithan sä sitoa nää nauhat etupuolellekin" tuumasi hän ja kiersi kätensä ympärilleni ojentaen nauhat käteeni..
Siis ei fyysisesti koskettanut, mutta tuli todella lähelle.
Osaan kyllä ihan itsekin solmia essun nauhat, eteen tai taakse..
Jäi vähän sellainen olo että hmm.. olikos tuossa nyt jotain vai ei
Kommentit (45)
oli flirttailua. Mutta valitettavasti luulen, että tuollaista flirttiä osoitetaan juuri naisille jotka halutaan vaan vähäksi aikaa sänkyyn ja huvitteluun. Eli ei siis periaatteessa mitään väliä kuka nainen on kyseessä, kunhan on reikä, you know. Mutta enhän mä mitään varmaksi voi tietää...
oli flirttailua. Mutta valitettavasti luulen, että tuollaista flirttiä osoitetaan juuri naisille jotka halutaan vaan vähäksi aikaa sänkyyn ja huvitteluun. Eli ei siis periaatteessa mitään väliä kuka nainen on kyseessä, kunhan on reikä, you know. Mutta enhän mä mitään varmaksi voi tietää...
Mutta mä en voi uskoa, että mut valitsis tuommoiseen. Me ollaan samalla työpaikalla, joudutaan tekemään töitä yhdessä. Eikö se siinä tapauksessa etsisi reikänsä muualta? En mä ainakaan halua pienen työyhteisöni yhdenkään miehen kanssa "huvitella" sängyssä, en todellakaan. Ne tyypit haetaan sitten muualta.
ap
Niin, mut jos nyt jotain tulkintoja haluat, niin yksi on varmaa - se EI pidä sua vastenmielisenä. Kukaan mies ei tule noin lähelle, jos pitäis.
mutta minusta flirttailla voi varattu ihminen toisen varatun kanssa; ei ole tarkoituskaan saada aikaan muuta kuin pieni piritys päivään. Ei siis taka-ajatuksia lainkaan. Minusta ainakin pikku flirtti on kivaa.
Ja hauska havainto muuten, viimeisimmässä työpaikassa kevyttä flirttiä katsottiin vähän kieroon. Kun hoksasin laittaa sormukset sormeen, niin flirttiin alettiin vastava. Eli siis vapaan flirtti voi olla pelottavaa, luullaan että on tosissaan. Sormustettuna on helpompi flirtata.
Mutta ap, anna asioiden kehittyä pikkuhiljaa omalla painollaan. Pieni saavuttamattomuus on paljon parempi kuin olla heti saatavilla!
oletko ravintola-alalla, jos olet mies voipi olla homokin. Ne on kivoja ja tulee lähelle. Ja jos luulet, että tiedät flirttaa huvikseen.
Onko ravintola-alalla jotenkin enemmän homoja:)
ennen minäkin heitin pientä flirttiä sinne ja tänne kunnes tulin raiskatuksi. sinne loppui mun flirttini kun mies hönkii korvaan''sinä sanoit, sinä lupasit''
en toivo kellekään muulle ikinä käyvän samoin, ja se flirtin heittäminen ei nyt ole se itse rikos mutta osasyyllinen mun tapauksessa. muuten olisi voinutkin valita toisen tytön. jonkun toisen jos en olisi ollut ainoa joka tähän leikkiin lähti mukaan
antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa..
Niin, mut jos nyt jotain tulkintoja haluat, niin yksi on varmaa - se EI pidä sua vastenmielisenä. Kukaan mies ei tule noin lähelle, jos pitäis.
Kiitos siitä, Melba :)
ap
sillä hänen sanansa ovat ihan soopaa - eipä ole tuosta empiiristä eikä muunkaanlaista tutkimustulosta, joten menee kaiketi ilkeilyn puolelle.
mies on kyllä selkeesti kiinnostunu susta.. ;)
Se ois kyllä aika lutluttavaa, jos näin ois.. mietin tässä niitä sen katseita ja hymyjä mulle. Ei se muille ole sellainen samalla tavalla. Tuossa yks päivä lähdettiin töistä yhtäaikaa ja käveltiin yhdessä parkkipaikalle. Mies jutteli koko matkan niitä näitä, ja erotessa sitten kääntyi vielä mua päin, hymyili ja sanoi että huomenna sitten taas nähdään. Muitten työkavereiden kanssa vaan huikataan "huomiseen" eikä tosiaankaan jäädä silmiin katsomaan ja hymyilemään erotessa.
Toisaalta.. mä en tunnetusti oikeasti erota sitä, jos joku flirttaa tai on kiinnostunut musta. Siksi mun pitää täälläkin kysellä asiasta. Toisaalta musta taas tuntuu, että mä liiottelen asiaa ja näen flirttiä sielläkin missä sitä ei oikeasti ole. Että tässäkin tapauksessa tuo mies on vain kohtelias ja avoin, eikä yhtään mitään enempää.
ap
ON TYÖPAIKKAKIUSAAMISTA SALLIA YHDELLE SE MISTÄ TOISTA SYYTTÄISI HÄIRINNÄSTÄ, IHAN VAAN PÄRSTÄKERTOIMEN TAI VAIKKAPA KAUNAN PERUSTEELLA.
jos tapahtuu uudestaan, niin sittenpä tiedät, mutta älä ihmeessä hötkyile muuten. pahimmassa tapauksessa saatat vain ruokkia tilannetta.
kestä täällä päivänvaloa, että on myös mahdollista, että mies haluaa vain seksiä. Vai onko niin, että av-mammojen mielestä mies ei voi haluta pelkkää seksiä...?Voi olla, että mies ei halua pelkkää seksiä mutta vaihtoehtoja on katsokaas enemmän kuin yksi...
ON TYÖPAIKKAKIUSAAMISTA SALLIA YHDELLE SE MISTÄ TOISTA SYYTTÄISI HÄIRINNÄSTÄ, IHAN VAAN PÄRSTÄKERTOIMEN TAI VAIKKAPA KAUNAN PERUSTEELLA.
jos tapahtuu uudestaan, niin sittenpä tiedät, mutta älä ihmeessä hötkyile muuten. pahimmassa tapauksessa saatat vain ruokkia tilannetta.
Flirttiä? Entä jos haluankin flirttiä tuon ihmisen kanssa?
sillä hänen sanansa ovat ihan soopaa - eipä ole tuosta empiiristä eikä muunkaanlaista tutkimustulosta, joten menee kaiketi ilkeilyn puolelle.
Siksi vastas noin ilkeesti.. pelkää miehensä taas touhuilevan töissä jotain
mies on kyllä selkeesti kiinnostunu susta.. ;)
lupasitko jotain? mielensäkin voi muuttaa ja jos sanoo EI , se tarkoittaa ei.
oletko ravintola-alalla, jos olet mies voipi olla homokin. Ne on kivoja ja tulee lähelle. Ja jos luulet, että tiedät flirttaa huvikseen.
Onko ravintola-alalla jotenkin enemmän homoja:)
ennen minäkin heitin pientä flirttiä sinne ja tänne kunnes tulin raiskatuksi. sinne loppui mun flirttini kun mies hönkii korvaan''sinä sanoit, sinä lupasit''
en toivo kellekään muulle ikinä käyvän samoin, ja se flirtin heittäminen ei nyt ole se itse rikos mutta osasyyllinen mun tapauksessa. muuten olisi voinutkin valita toisen tytön. jonkun toisen jos en olisi ollut ainoa joka tähän leikkiin lähti mukaan
antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa..
että jos haluaa seksiä yhden ihmisen kanssa, niin siitä ei voi kieltäytyä muidenkaan kohdalla? Tai vastaavasti, jos haluaa oikeuden kutsua pakottamista sukupuoliyhteyteen raiskaukseksi, täytyy seksistä kieltäytyä muidenkin ihmisten kohdalla?
että viattomaksi flirtiksi tarkoittamasi ele tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja joudut siitä esimiehen puhutteluun. Vain, koska ko. mies ei halunnut flirttiä sinulta.
Jokaisen pitäisi myös ymmärtää, että tässä on ikävä epäsuhta, jota myös käytetään aika ikävällä tavalla - varsinkin naiset käyttävät. Jos vanhempi ja vähemmän viehättävä mies vihjailee, ollaan herkästi kauhistelemassa ja syyttelemässä ties mistä, jos nuori kollega tekee samoin, ollaan lirkun larkun.
että jos haluaa seksiä yhden ihmisen kanssa, niin siitä ei voi kieltäytyä muidenkaan kohdalla? Tai vastaavasti, jos haluaa oikeuden kutsua pakottamista sukupuoliyhteyteen raiskaukseksi, täytyy seksistä kieltäytyä muidenkin ihmisten kohdalla?
että viattomaksi flirtiksi tarkoittamasi ele tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja joudut siitä esimiehen puhutteluun. Vain, koska ko. mies ei halunnut flirttiä sinulta.
Jokaisen pitäisi myös ymmärtää, että tässä on ikävä epäsuhta, jota myös käytetään aika ikävällä tavalla - varsinkin naiset käyttävät. Jos vanhempi ja vähemmän viehättävä mies vihjailee, ollaan herkästi kauhistelemassa ja syyttelemässä ties mistä, jos nuori kollega tekee samoin, ollaan lirkun larkun.
Juttelee mukavien miesten kanssa, mutta epämukaville ei. Kivan kanssa voi vaikka alkaa seurustelemaan, mutta tylsemmän kanssa ei! Täysin kaksinaismoralistista käytöstä, toivottavasti Niinistö puuttuu tähän. Soinihan jo onneksi nosti asian pöydälle!
Mulle kyllä kelpaisi :) Seksihän on kivaa, ja kun molemmat ovat vielä sinkkujankin niin eihän mikään estä!
Ap, kyllä hän flirttaili, se on selvää, mutta iskemistä se ei ollut. Vielä.
mutta hohhoijaa, taas saatiin aihe käännettyä seksuaaliseen häirintään asti. Jessus miten jotkut osaakin. Olipa aiheena mikä tahansa
"esimieheni puristi kättäni vähän pitempään" niin eiköhän joku jo ole selittämässä seksuaalisesta häirinnästä ja raiskauksesta. Sovellatteko te omassa elämässännekin noin neuroottista asennetta?
Ja ap, oikea vastaus on se, mikä on oma tunteesi ja tulkintasi asiasta.
Ilmeisesti suomalaisten pitäisi flirttailla enemmän keskenään, jotta eivät olisi näin hukassa, kun joku joskus tekee niin?
Joku lataushan tuohon liittyy... Ei ehkä ollut välttämättä iskumielellä, mutta flirtillä kylläkin liikkeellä.