Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen pilvenpoltto

Vierailija
23.07.2009 |

mitä sanoa AIKUISELLE MELKEIN 30V miehelle joka on polttanut koko elämänsä pilveä, nyt lopettanyt muutamia vuosia sitten lapsen tulon jälkeen mutta haluaisi polttaa yhä?

tuntuu olevan katkera vähäisestä "kaverien kanssa hengailu" ajasta (en sitten tiedä mitä käytännössä tarkottaa) ja jos on valittava aika perheen kesken tai kavereiden kesken, lähtee kuin naton ohjus kavereilleen. Haluaisi siis viettää joka ilta aikaa kavereillaan.

monet ystävät "pössyttelevät", aika lailla kaikki heistä. ja kaikki melkeimpä ovat useita vuosia nuorempia, osa lapsettomia.

En ole vielä jaksanut natista, vähän seuraillut tilannetta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun ex teki. Jos ois lopettanut kokonaan, olis oikeasti tuskissaan.,

Vierailija
2/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eiks siit näkis et on iha bajareis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pilvi ei oo hyvästä ja et saa haluta olla kavereiden kanssa?

Ihmisiä on erilaisia, mun mieskin tykkää "hengailla kavereiden kanssa", ei tosin pössyttele, mutta kyllä muutaman kaljan juo mielellään. Ei kuitenkaan ikinä lasten aikana tms. mutta on rokkari, eikä mua haittaa, että se haluaa kerran viikossa mennä treffaan kavereitaan johonkin rokkikeikalle tai baariin.

Mutta tuo sun kysymys että mitä sanot - mitä sitten haluaisit sanoa? Sun viesti jää jotenkin tyhjäksi.

Vierailija
4/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä sitä et pitäskö sanoo et mies on keskenkasvunen eikä selvästi kypsä isäksi kun ei halua edes perheensä kanssa viettää aikaa. tekee sen lähinnä pakosta, jos olisi vaihtoehto olla aina poissa niin varmasti olisi.

ja joo, fucking cool ku miehes on rokkari.

Vierailija
5/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo pointti siinä että onko coolia olla rokkari vai ei, vaan siinä, että ihmisiä on erilaisia, jotka viihtyy erilaisissa ympäristöissä, ja niin kauan kun asioista pystyy sopimaan ja puhumaan, voi löytää jonkin keskitien...

Mutta pitäisikö sun tosiaan sanoa miehelles että ajattelet noin niin varmaan pitäisi eikä vittuilla täällä ihmisille, kun äijä vituttaa.

Vierailija
6/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo no pointti tässä:

mitä mieltä ootte tästä miehestä

onko kypsä?

Vierailija
7/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ole mitenkaan provosoida, mutta pilxi on ainoa, millä pääsen irti naisten motkotuksista ja parisuhteeseen tuovasta stressistä. Naisilla on aina on mielessa MINÄ, jos ei kyse ole petihommista, niin sitten jostain pienestä paheesta, jota NAINEN ei ymmärrä. Ja silloin kun minä haluan rentoutua ja päästä irti siitä, niin taas motkotetaan.

Vierailija
8/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kuvioista on hankala päästä irti, jos niissä on jo pitkään pyörinyt. Olisin siis ymmärtäväinen, jos haluaisi päästä niistä, mutta en jaksaisi katsella, jos olisi miehen mielestä ok hengailla kavereiden kanssa pössytellen.

Vierailija
9/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ollut ennen kova bilettäjä ja pössöttelijä. Teimme tavattuamme (9v.sitten) sopimuksen,että vahentää kaljottelun ja pössyttelyn 3 x vko:ssa,eikä tee sitä kuin illalla lasten nukkuessa. Nykyään mies vain piipahtaa juomassa 2-3 tuoppi 2x vko:ssa,on poissa noin kaksi tuntia ja vetää sätkän ennen kotiin tuloa(iisin sätkän). Muutos on lähtenyt miehestä itsestään, mielestäni motkotus tai kiristys ei auta. Meillä suhde toimii muuten hyvin,pössöttelyä vastaa olen tiukasti,mutta oma valitani on elää tänmän miehen kanssa. Kerro miltä sinusta tuntuu,mutta älä mokota.Aika näyttää kuinka miehesi muuttuu. Omaani rakastan yli kaiken joten annan pienen kauneusvirheen hänelle anteeksi, enhän itsekkään ole täydellinen,harrastaisin minäkin nimittäin urheilua päivittäin jos voisin.

Vierailija
10/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että oma mieheni ei ole lopettanut. ovatkohan miehemme kavereita?

Minä aion jättää mieheni tämän takia. Se, kun menee kaiken edelle.

Vierailija
11/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salee vielä ovat kavereita ;)

-ap

Vierailija
12/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin häipyi sitten juuri ennen lapsemme syntymää kun mieluummin jatkoi polttelua kuin vietti perhe-elämää kanssani. Onneksi lähti, nyt oon löytänyt oikean kypsän miehen tuon keskenkasvuisen huumehörhön sijaan :P

Vierailija
13/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on jo täyttänyt 30 mutta kaverit suurin osa vielä alle sen. Jotenkin tuntuu että on tuon polttelun takia jäänyt ikään kuin teini-ikäisen tasolle jonka elämän tarkoitus on vain istua iltaa kavereitten kanssa pössytellen. Ei nykyisin mitään vastuuntuntoa. Ei varmaan ikinä lopeta, joten aion erota.

Mistä päin ootte? Onko miehesi nytkin istumassa iltaa kavereiden kanssa? Minun on =)

Vierailija
14/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulla, ja joo munki on just nyt istumassa iltaa! :D

Vierailija
15/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mahdollisesti ovat samassa seurueessa =)

Vierailija
16/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä nimisestä henkilöstä on kyse? =)

tai minkänimisellä henkilöllä / missä hän on.

-ap

Vierailija
17/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutat vain omia leukojas, jos rupeet valittamaan. Sillä, mitä sanot ei vaan ole äijälles mitään merkitystä. Päätä haluatko olla tyypin kanssa, vaikka pössyttelee. Jos päätät jäädä, yritä vain kestää. Jos pössyttely on ylitsepääsemätön ongelma sinulle, jätä mies...nimittäin hän ei jätä pössyttelyä vuoksesi.

Nimim. Kokemusta on :(

Vierailija
18/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamisen jälkeen on ehkä kehittynyt hitusen.

Pössyttely on laitonta. Et tartte muuta perustelua.

Vierailija
19/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaankin jossain helsinki-vantaa-kerava-akselilla nytkin pyörii. Tiiätkö oman miehes sijaintia tai kenellä istuu iltaa?

Vierailija
20/23 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysynyt..jossai samoilla akseleilla. Hauskaa että valittaa täällä ja löytää kohtalotoverin ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän