Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä toi Martina aika muhkee tulee olemaan

Vierailija
23.07.2009 |

kun tässä vaiheessa jo 7 kiloa tullut lisää. Kannattais varmaan senkin katsoa mitä suuhunsa laittaa meinaa ehtii aika paljon kiloja vielä tulla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käy silikonien uusimisleikkauksessa sen jälkeen. on se helppoa kun on rahaa..

Molemmilla ihan onnettomat tulot verrattuna esim asumiseen. joskus sitä täällä ruodittiinkin että millä ne oikein elää kun verotietojen mukaan rahaa ei ole.

Vierailija
2/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pakkohan sen on treenata itsensä takaisin kuntoon heti pikapikaa, sen kroppahan on sen työväline... ja keikkatyötä tekevän yksitysyrittäjän ei oikein ole varaa jättää keikkoja välistä. Ja ainakin sen bb-pyrähdyksen perusteella on sen verran ulkonäöstä kiinnostunut ihminen ettei muutenkaa kauaa läskejä kattele.

ja sillä on pärjättävä, koska muita avuja hänellä ei ole. Haastatteluista ja käytöksestä päätellen käytöstapoja ja älykkyyttä ei juuri ole siunaantunut, lieneekö hän edes opiskellut mitään? Tai taitaa hän olla joku parturikampaajameikkaajaynnämuuhölynpöly, sitähän ne kaikki B-luokan julkkiset ovat.

Minä en ole kateellinen, en. Mutta en ymmärrä ihmistä, joka arvostelee julkisesti kovin sanoin toisia (mm. haukkuu naisia laskoiksi läskeiksi) ja korostaa omaa erinomaisuuttaan. Näytti niissä heidän hääkuvissaan olevan Martinan äidillä ja sisarellakin läskiä, voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä painoa hoikilla saa ihan reippaasti tullakin. Itsellä rv 22 menossa ja painoa tullut 6-7 kiloa. Syön monipuolisesti ja terveellisesti, mutta toki välillä herkuttelenkin. Olen lisännyt maitotuotteiden käyttöä ja pehmeitä rasvoja. Normaalisti syön hyvin kurinalaisesti, nyt tärkeintä on miettiä vauvan ja oman kehon hyvinvointia, ei kiloja.

Minulla on ihana, raskaana olevan naisen vartalo! Ainoastaan nännien leviäminen ja tummuminen vituttaa, mutta enköhän osaa senkin asian laittaa arvomaailmassani oikeaan lokerikkoon ;)

Kiloista pääsee kyllä eroon ja varmasti Martinan tyyppinen ihminen, jolla jo työ vaatii tiettyä ulkomuotoa, treenaa ja diettaa itsensä taas huippukuosiin.

Vierailija
4/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei minkään suositusten mukainen. Kyllä meille tavallisille ainakin tosta neuvolassa nalkutettaisi. Itselleni on tullut raskauksissa vaihtelevasti kiloja, ekasta kun treenasinkin eniten, tuli eniten 14 kg, toisesta 8 ja tähän mennessä kolmosesta puolivälissä 0-1 riippuu minä päivänä puntarilla seisoo:)

Sitäpaitsi Martina ei oo mikään erityisen laiha, että niitä kiloja ei tarviis niiin hirveesti tulla.

Vierailija
5/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut ekasta 17 kg, tokasta 25 ja kolmas nyt puolivälissä, tätä menoa ainakin 20 kg. So what? Ovat myös lähteneet eivätkä ole sitä paitsi haitanneet ketään muuta kuin muutamaa av-mammaa.

Vierailija
6/26 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskauden aikana hormonitoininta muuttuu ja nestettä saattaa kertyä, tissit kasvavat, ja vauvakin voi olla iso.

Eli jos synnärille lähtiessä painaa 20kg normaalia enemmän, niin poislähtiessä painoa voi olla 10kg vähemmän ja muutaman kuukauden jälkeen on samoissa mitoissa mitä ennen raskautta, jopa kevyempi! ...Sillä imetys syö hyvin kiloja pois...

Vierailija
7/26 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ihmettelin kun vähän aikaa sitten täällä sanottiin että martina näytttää ettei tarvi lihoa sotanorsuksi.. Mulla tuli painoa 17kg eikä todellakaan tossa vaiheessa ollut 7kg vielä noussu. Ja oli sillä muutakin kasvanu kun maha! Todella hipoo 20kiloa lopputulos.

(mulla meni viel 2vkoa yli...)

Vierailija
8/26 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaikki on pois. Itsekin turposin 17 kg vaikka kuinka yritin - viimeisillä viikoilla painoa vaan ilmestyi. Muutamassa kuukaudessa olin hoikempi kuin ennen raskautta.

Vierailija
9/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan entisissä mitoissa-synnytyksen jälk.siis.kaunis nainen

Vierailija
10/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 2vkoa laskettuun aikaan ja kiloja tullu yht 15kg eikä paino oo noussu kuukauteen.

Vierailija
11/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jää pullukaksi, vaikea kuvitella. on äkkiä timmissä kunnossa taas

meinaakohan imettää? menee rinnat pilalle.

Vierailija
12/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käy silikonien uusimisleikkauksessa sen jälkeen. on se helppoa kun on rahaa..

Vierailija
13/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on niin sikalaiha, että 10 lisäkiloa raskauden jälkeen ei tekisi hänestä vielä edes tukevaa vaan olisi vieläkin sutjakka. Sitä paitsi on ihan ok, että noin hoikka nainen "lihoo" enemmän kuin valmiiksi potsimpi. Kokonaispainon lisäys jää varmasti alle 20kg ja se varmaan on kaikille ihan ok.

Muuten Martina on pölö, mutta lopettakaa sen pöhötyksen päivittely, kunnei sellaista oikeasti ole!

Vierailija
14/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmetellyt että se on pöhöttynyt? ei missään.

tämä on av ja täällä saa kuule keskustella juuri siitä mistä haluaa

Vierailija
15/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta, ja joka ikisestä on laitokselle lähtiessä ollut lisäpainoa 24-28 kg normaalitilaan nähden. Kolmisen kuukautta synnytyksestä olen aina ollut lähtömitoissa (62kg/172cm) ilman erityistä laihdutusta.

Mulla on aina ollut kymppi kirkkaasti rikki jo puolivälissä, eihän tuo Martinan lukema ole mitään siihen nähden.. :)

Ja minulla ei ole ollut muuten syömisestä tai sohvalla makoilusta kyse noitten kilojen kertymisessä, olen joka raskaudessa treenannut synnytyspäivään saakka 5-6 x vko ja syönyt kuten muulloinkin: kunnolla mutta terveellisesti kuten aktiiviliikkujan kuuluukin. Nestettä vai mitä lie sitten ollut; eipä ole väliä kun pois ovat kuitenkin lähteneet ja ihana vauva ollut aina palkintona muhkean muodon väliaikaisesta sietämisestä :)

Toivottelen siis Martinalle nautinnollista raskausaikaa kiloineen kaikkineen!

Vierailija
16/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on että nämä silikoni-seijat on niin monelle naiselle punainen vaate?

Vierailija
17/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ystävänsäkin joka sai vauvan, nimeä en muista (malli joka oli olvi mainoksessa) pääsi vanhoihin mittoihin 2vk!

martina käy punttiksella ja se nopeuttaa kilojen karistusta tehokkaammin kuin mikään.

nauti martina raskaudesta! ei muutama lisäkilo haittaa, outoja mielitekoja kun raskaana tuppaa olemaan.

vaavista tulee varmasti super söpö kun noin kauniit vanhemmat

Vierailija
18/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika pahasti ;) Ollaan nyt vaan rehellisiä, että aika harva meistä "taviksista" näyttää samalta raskausaikanaan kuin martina...

Vierailija
19/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte oltais haukuttu että ku se ei varmaa syö mitään ja vetää vaan röökiä ettei liho. Että varmaan ei halua rupsahtaa eikä imettää.

Nyt onkin kamalaa kun hän on saanut "jo" 7 kg tuohon vaiheeseen, se on monille aika normi määrä, ja mitä sitten, jokainen kantakoon kilonsa itse, ja luuletteko että Martina ylipainoiseksi jää??? Ei varmasti, jo ammatti vaatii kropan olevan kunnossa.

Vierailija
20/26 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika pahasti ;) Ollaan nyt vaan rehellisiä, että aika harva meistä "taviksista" näyttää samalta raskausaikanaan kuin martina...

av:lla haukutaan tavisäitejä jotka saa ylimääräisiä kiloja raskauden aikana mutta sitten kun on joku julkkis kyseessä, kyse onkin kateudesta?? just