miehen ryyppyreissu
eli mieheni lähdössä neste oil ralliin. Lähtee keskiviikkona ja tulee sunnuntaina. Koko tämän ajan ryyppää siellä ja sunnuntaina väsyneenä kotiin (kokemusta monelta vuodelta) Eipä paljon soittele kotiin ja jos minä soitan niin eipä tuo aina vastaa. Kyllä ottaa niin pattiin tälläinen.
Minä lapsien kanssa kotona.
Mitä mieltä jos miehesi olisi tälläiselle reissulle lähdössä?
Kommentit (36)
ja minä vanhana jyväskyläläisenä taas menen. Otan kyllä pojan mukaan, mutta onneksi mummola on siellä niin pääsee illalla viihteelle! Ja ikävä kyllä- miehistä ei ole pulaa. Se puoli ei minua kyllä kiinnosta, kotona on hyvä ja seksikäs mies :)
Mullakin aina monta miestä ralleissa. Ihan hauskaa pidetään. Panemaan en kyllä ole lähtenyt, vaikka sitähän ne just haluais.
ja naiset sinisilmäisinä ottaa miehen avosylin kotiin. Voi hitto vieköön. Vaikka tapahtuuhan sitä muuallakin.
ja naiset sinisilmäisinä ottaa miehen avosylin kotiin. Voi hitto vieköön. Vaikka tapahtuuhan sitä muuallakin.
Kai kummatkin tietää homman nimen.
Järjestäsin itsellenikin jotain kivaa miesvapaan viikonlopun tekemistä.
Muu porukkakin on lyhentänyt reissua, ja tänä vuonna ei ole kukaan edes puhunut menemisestä. Itse asiassa meillä on nyt viikonloppuna naisten saunailta. Osat on siis vaihtuneet. =D
Ota sitten itsellesikin vapaaviikonloppu ja jätä lapset miehelle. Kerran vuodessahan tuommonen on ihan ok, mutta pitäisi olla ok sullekkin sitte.
Mulla mies ei mene sinne ralleihin, mutta noin kerran vuodessa käyvät kavereiden kanssa jossain. Ja juhlivat kyllä, joskus enemmän joskus vähemmän.
Mä sitten otan oman viikonlopun joskus ja teen mitä haluan.
viikonloppu olis samalla vapaa myös miehelle koska miehen äiti tulisi heti tänne lapsia hoitamaan kun minä olisin lähdössä.
Minusta olisi tosi reilua että mieheni hoitaisi lapsia yksin koko viikonlopun joskus. Mutta tämä "ihana " anoppi rientää heti tänne ja mieheni saa mennä myös.
Kyllä ottaa niin paljon pattiin ettei voi sanoin kuvailla...
ap
Laita muksut hoitoon. Lähde mukaan. Vedä överilärvit ja pistä ranttaliksi.Niin että ukot saa hävetä sua,mutta niin että sinulla on koko ajan hauskempaa kuin äijillä. Vaadit ehdottamasti että sinun pitää tästä lähtien päästä aina mukaan, tai ukkokaan ei pääse. ;D Onhan sinullakin oikeus elämään ja hauskanpitoon!
Vaikka ymmärrän kyllä että päähän ottaa. Keksippä itse joku saman pituinen vuosittainen reissu:)
Siis voisit päästää sen menemään, ja antaa olla ihan rauhassa, jos ei kerran käy kun kerran vuodessa. Ja älä todellakaan mene vaatimaan, että pitää päästä mukaan, tai mieskään ei pääse. Siitä ei hyvä seuraisi! Sano miehellesi, että haluat, että hän hoitaa lastanne, kun saat vapaaviikonlopun. Kerro, että tämä olisi sinusta reilua molempia kohtaan, jos molemmat joutuisivat joskus yksin hoitamaan lapsensa, eikä vain toinen.
viikonloppu olis samalla vapaa myös miehelle koska miehen äiti tulisi heti tänne lapsia hoitamaan kun minä olisin lähdössä.
Minusta olisi tosi reilua että mieheni hoitaisi lapsia yksin koko viikonlopun joskus. Mutta tämä "ihana " anoppi rientää heti tänne ja mieheni saa mennä myös.
Kyllä ottaa niin paljon pattiin ettei voi sanoin kuvailla...
ap
ja annat anopin hoitaa lapset
olen töissä osan ajasta joten ei onnistu. J a anopille en lapsia anna hoitoon jos ei ole pakko.
siellä vissiin riittää. Kerran ei vastannut kahteen päivään puhelimeen ja sitten kun vastasi niin kertoi olevansa yhden naisen luona yötä kun nainen kuskina. Sitten tuli kotiin niin alushousut oli nurin ja takaperin olivat kuulemma suihkun jälkeen hämärässä menneet niin. hoh hoijaa... joo yöpyy vanhempiensa luona rallien ajan (ainakin sanoo) ja nämä vanhemmat ei kyllä mulle kerro jos ei ole siellä...
kyl se mies muuten kotona viihtyy eikä edes ryyppää mut tämä reissu kerran vuoteen.
ap
me lähetää mielummin yhdessä kaveriporukalla kuopio rokkiin, silloin kukaan ei jää yksin..:o)