Mistä löydän kavereita?
Alkaa ahistamaan, kun äidit kärräilee lapsiaan keskenään, lenkkeilee, kahvittelee jne. Mä olen ollu yksin tällä paikkakunnalla kohta 4v. Päivät kuluu yksin lasten kanssa kävellen, kotipihalla jne. Pidempään oon jo kaivannu aikuisen juttu seuraa.
Tiedän että tää paikkakunta on todella sisäänpäin lämpiävä, ja piirit on pienet. Olen sen huomannukkin. Tuntuu vaan tosi ankealle.
Nyttekin olisin halunnu mennä vkl kaatomaan yhtä ihanaa keikkaa, mut ei ole seuraa sinne, joten en yksin halua tai viitti lähteä. Tällasta ollu siis jo 4 vuotta, kotona ja kylillä kävelyä muttei kaverin kaveria. Miten te muut niitä kavereita oiken saatte, tai löydätte?
Kommentit (5)
kannattaa kokeilla vaikka erilaisia mammafoorumeita! ihan jotain sellaista mihin pitää kirjautua sisään ennenkuin voi kirjoitella, ei siis tälläseltä teinien ja kiimasten äijien ja trollien kansoittamalta keskustelupaikalta :D vaan esim. äidit.net ja vauva.NET
Miten yksinkertainen pitää olla? Jokaisella paikkakunnalla on lapsille jos jonkinlaista harrastusta ja toimintaa. Viet lapset vauvajumpoaan, muskariin jne mitä paikkakunnalta nyt löytyykin ja ryhdyt puhumaan muille vanhemmille. Ihmiset lämpenee hitaasti, mutta kyllä siitä paranee kun alkuun pääsee.
Itselle kannattaa myös aloittaa harrastus paikkakunnalla. Esim. Yhdistystoimintaa, voimistelua tai kansalaisopistos.
Vierailija kirjoitti:
Miten yksinkertainen pitää olla? Jokaisella paikkakunnalla on lapsille jos jonkinlaista harrastusta ja toimintaa. Viet lapset vauvajumpoaan, muskariin jne mitä paikkakunnalta nyt löytyykin ja ryhdyt puhumaan muille vanhemmille. Ihmiset lämpenee hitaasti, mutta kyllä siitä paranee kun alkuun pääsee.
Itselle kannattaa myös aloittaa harrastus paikkakunnalla. Esim. Yhdistystoimintaa, voimistelua tai kansalaisopistos.
Onko pakko tällaiseenkin vastata tuollaisella säksättämisellä? Sulla ei ainakaan taatusti ole kavereita.
Missäpäin asutte?