Mitä kappaletta kuunnellessa voitte olla ylpeitä nimestänne?
Mä voin olla Viidakkokirja-elokuvan kappaletta Karhun elämää kuunnellessa olla ylpee, että mun nimi tarkottaa karhua. Mun nimi on Otso. :)
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:25"]Klamydian Kemppainen nostaa aina itsetuntoa. :D
[/quote]
Tämä :D
Se Popedan biisi, jossa jätetään Kirsti, Ida ja Josefiina, kun jäädään idon Irmelin alle.
Enpä kerro. Löytyy kyllä monestakin laulusta...artisteina mm. Poets of the fall, Weeknd, Carole King, the Queen...
Nimeni mainitaan yhtenä monista Tuomas Kauhasen (feat. Cheek&Elastinen) biisissä "Miksi naiset rakastuvat renttuihin".
Vierailija kirjoitti:
Mietin elinaa kappale, en muista esittäjää. T. Yksi Elina
Leevi and the Leavings - Elina, mitä mä teen
N*tsip*ska - *omo
Pentti ei oikein tytöistä tykkää
Mieluiten poikien selkään hyppää
Pentti ei yhtään pahakseen pane
jos saunaan tulee Pertsa ja Rane
"Tanssiin jo lähtee toiset, kai kuulet Eeva kun sävel kaunis meille soi. Eeva niin suurenmoiset on hetket onnen jotka rakkaus ja soiton tehno toi.." Topi Sorsakoski&agents
Edesmennyt äitini kertoi, että tämän kappaleen mukaan isäni aikoinaan päätti nimeni lujasti nyrkin pöytään lyöden, kun nimeäni mietittiin: "Tyttären nimi on Eeva!"
Rauha isäni muistolle.
En kai minkään laulun yhteydessä, mutta, kun luen Seitsemää veljestä tai Katson Jukolan ja Venlojen viestiä, olen kyllä ylpeä nimestä, jonka vanhempani minulle antoivat jo yli 20 vuotta ennen sen supervuosia.
Muni munat korkealle,
Teki peippo pesän.
Tiri-tiri-Teijaa, tiri-tiri-Teijaa
Lauloi kaiken kesän.
En ymmärrä miksi olisin ylpeä nimestäni missään tilanteessa. Se on vain nimi, en ole itse edes valinnut sitä.
Ei mainita nimeä, mutta osuvin on varmaan Mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Vierailija kirjoitti:
Muni munat korkealle,
Teki peippo pesän.
Tiri-tiri-Teijaa, tiri-tiri-Teijaa
Lauloi kaiken kesän.
Aha, nyt löytyi Tiri-Tiri-Teija!
En tiedä voiko ihan kappaleeks laskee mutta Paula-vanukkaiden Paula-lehmä-rallatus
Kiss From A Rose
Black Roses
Bed of Roses
Rose Tattoo
Rose of the Devil's Garden
The Rose
Yksi ruusu on kasvanut laaksossa
Rentun ruusu
Ruusuja hopeamaljassa