Kap Verde, Kanaria vai Dubai?
Viikko 8 kyseessä. Haluan lämpimään... Kanarian lämpö ei usein mulle riitä.. Perustele vastauksesi. Kiitos!
Kommentit (20)
Dubai jos haluat tukea orjuutta ja eriarvoisuutta.
Dubai jos haluat myös muuta kuin rantaa. Ostoskeskuksia, huvipuistoja, tarjonta on mieletön. Rahalla tehty
Kap Verdessä ei paljon mitään tekemistä
Dubaissa on talouskriisi, hinnat nousseet tosi paljon!
Dubai, jos lämpö on tärkein. Muuten Kanaria olis näistä ehdoton ykkönen. Ja minunkin mielestäni Dubai on yhteiskuntana syvältä ja pimeästä.
Mua kiinnostaa tuo Kap Verde, en oikein ole saanut selvää onko siellä muuta kuin ranta ja hiekkaa?
Tuosta syystä valittiin Kanaria.
Dubai on tosi kiva, jos rahasta ei oo kiinni
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:27"]Dubai = hiekkaa. ei houkuttele
[/quote] olet käynyt?
Dubai = varma aurinko / kallis
Kanaria = sataa / junttituristi
Kap Verde = iloinen / merellinen
Kaikissa käynyt ja noi tuli ekana mieleen :D
Kanarialle ei ainakaan, perus turre helvetti. Lähde indonesiaan tai karibialle vaikka Tobagoon..
Dubai. Rakastan Dubaita ja täällä Dubaita taitaa haukkua pääasiassa ihmiset jotka eivät matkustele.
Ja kyllä, olen käynyt Dubaissa ja usein, asun siellä melkein puolet vuodesta ja ei, en ole "rättipäiden" pottana siellä, enkä myöskään suomalaisen mieheni pottana,vaikka hänen töiden takiaan siellä olemmekin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:27"]Dubai = hiekkaa. ei houkuttele [/quote] olet käynyt?
[/quote]ovat rasisteja, sylkevät valkoisen turistin päälle siellä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:36"]
Dubai. Rakastan Dubaita ja täällä Dubaita taitaa haukkua pääasiassa ihmiset jotka eivät matkustele. Ja kyllä, olen käynyt Dubaissa ja usein, asun siellä melkein puolet vuodesta ja ei, en ole "rättipäiden" pottana siellä, enkä myöskään suomalaisen mieheni pottana,vaikka hänen töiden takiaan siellä olemmekin.
[/quote]Kukaan ei ole tykännyt dubaista keitä tunnen. Rikkaat rasisti rättipäät siellä vain sikailee. Kai jotkut sitten tykkää siitä kun saavat rahaa kun ovat huorana siellä.
Noi on kaikki tosi noloja WT-kohteita. Etkö parempaan pysty? Alahan selittää!1
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:24"]Kap Verdessä ei paljon mitään tekemistä
[/quote]
Onpas, kunhan ei mene minnekään Salin saarelle. Santiagoon, eli pääkaupunkisaarelle ja taatusti on tekemistä ja nähtävää. Ihana vihreä ja vehreä saari.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:27"]Dubai = hiekkaa. ei houkuttele [/quote] olet käynyt?
[/quote]ovat rasisteja, sylkevät valkoisen turistin päälle siellä.
[/quote]olet siis käynyt? Edelleenkään se ei selvinnyt
Kertokaa lisää kap verde / santiagosta please. Itsekin harkitsen sitä joulu-tammikuussa. Olisi kiva kuulla kokemuksia.
Itse valitsisin noista Kap Verden. Dubai on aivan perseestä, ellei satu olemaan rättipää hihhuli.