Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua miksi perheillä on jopa 2 autoa!

Vierailija
22.07.2009 |

vaikka asuvat pk-seudulla. meillä ei ole autoa OLLENKAAN. lapset 9 ja 1-vuotiaat. mies polkee työmatkan sään salliessa (16kim suuntaansa) ja minä olen kotiäiti. koulu on kahden kilsan päässä, tyttö kävelee sinne tai menee busilla. lähin kauppa on myös kahden kilometrin päässä, samoin neuvola.

en käsitä miksi meitä aina taivastellaan, että kuinka te ilman autoa pärjäätte. minä taas en ymmärrä kuinka kukaan viitsi tuhlata rahojaan ja luontoa, ja hankkia jopa kaksi autoa, vaikka elämäntilanne olisi sama kuin meillä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu paljon päivän aikana. Mä itse taas pidän autoilusta ja haluan että mulla on oma auto. Ei tartte ruinata toisen autoa tai odotella että toinen tulee kotiin ja sitten vasta saan auton. Liikun paljon myös kävellen, pyöräillen ja julkisilla, silti mä haluan pitää sen oman auton. Joskus mä vaan hyppään autoon ja lähden ajamaan ilman varsinaista päämäärää. Viimeksi päätin kehällä että ajetaankin Porvooseen ja vietetään siellä päivä.

Vierailija
42/43 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen lähtee aamulla autolla töihin, niin milläs se toinen sit kulkee? Jollain julkisilla vai? No thanks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ilman autoa! Se tosiaan säästää rahaa. Tosin en tee sitä vapaaehtoisesti. Mutta julkisilla pääsee oikeasti pk-seudulla tosi hyvin. Autolla matka voi jopa kestää kauemmin ruuhkissa. Ja musta hyvä, että ennen kaikkea lapset oppivat liikkumaan. Nykyään lapset menee autolla joka paikkaan, ei kävele ei pyöräile. Ovelta ovelle mentaliteetti. Se on karhunpalvelus. Auto helpottaa elämää, mutta jos siitä luopuu pystyy asumaan omakotitalossa pääkaupunkiseudulla! Niin paljon säästää! Eli kannattaa miettiä, kannattaako pitää kahta autoa? Oikeasti sillä rahalla saisi laatua asumiseen kummasti. Säästäisi vakuutusmaksut, bensat, huollot yms. Toki elämä on hieman vaikeampaa, mutta ei mahdotonta. Meillä on kaksi lasta, joilla neljä harrastusta yhteensä. Päiväkotiin pyöräilevät. Kaupat tehdään bussilla; reput ja vedettävät kärryt. Ollaan tosi harrastavainen perhe, mutta ilman autoa vain säästää tosi paljon. Kokeilkaapa laskea konkreettisesti paljon kahteen autoon menee. Voi alkaa mieli muuttua sen suhteen, kannattaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi