Lue keskustelun säännöt.
Onko kellekkään tehty rintojen korjausleikkausta?
21.07.2009 |
Mulla 2 roikkuvaa lapasta ja haluiasin niihin hieman muotoa.. en halua mitää hirveitä silareita vaan pienet ja kauniit.
Mä oon imettäny 4 lasta ja nää ihan hirveet.
Jos jollekkin tehty niin mitähän sellainen mahtaa maksaa?
Kommentit (2)
Mulla on aina ollu tosi pienet rinnat, lähes olemattomat. Kahden lapsen imettämisen jälkeen mulla valehtelematta on vaan nännit jäljellä, ja nekin sellaiset venähtäneen rumat :(
Ongelmana on, että mitkään vaatteet ei näytä hyvältä päällä ja en voi esiintyä missään uikkareissa, puhumattakaan saunomisesta jne.
Toisaalta suhtaudun leikkaukseen vakavasti ja mahdolliset ongelmat mietityttää. Ja se lysti maksaakin paljon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olivat roikkuvat, isot ja eripariset. Kummastakin poistettiin vähän ja kohotettiin, ei siis silikonia. Oli ehkä elämäni hirveimmät 2-3vkoo sen jälkeen, en sitä lähde kaunistelemaan. Kivut olivat todella kovat! Eli jos meet leikkaukseen niin huolehdi että lapsilla on joku muu hoitaja operaation jälkeisille viikoille. Mutta päivääkään en ole katunut!!! Koska leikkausta ennen rintani rajoittivat todella paljon elämääni.
Arvet eivät ole vieläkään vaalentuneet täysin mutta se on pieni murhe siihen verrattuna, miltä rintani ennen näyttivät. Leikkaus maksoi n.6000e mutta siitä on tosiaan aikaa jo 6vuotta eli hinnat on saattaneet siitä muuttua.