Tuleeko SOSSU tyhjentämään/siivoamaan kämppää
naapurissa yh-perhe jolla ainakin äänien perusteella menee tosi huonosti. Nyt lapsia ei ole näkynyt koko kesänä. Ollaan toivottu että olisi otettu huostaan tms. Eilen kämppää siivosi (vai tyhjensi) pari tuntematonta henkilöä hengityssuojaimet naamalla, kamat on laitettu ilmeisesti jätesäkkeihin. Tai sitten paskaa vaan tulee niin paljon.....En ihmettelisi.
Terveisin kyylä naapurista
Kommentit (5)
Tosin en muuttanut eilen, mutta muuten melkein sopi ;)
Muutenttiin jo kesän alussa omistusasuntoon, asumisoikeusasuntoni tyhjensi kaksi maksettua muuttomiestä ;) Olin itse uudella asunnolla vastaanottamassa tavaroita. En kyllä usko, että niillä hengityssuojaimia oli naamalla, vaan mistäs noista tietää ;) Jätesäkkeihin oli suurin osa tavaroista pakattu, ei sattunut olemaan muitakaan välineitä tavaroiden kuljetukseen.
Ja lapsestani vielä; käytän häntä viikoittain psykologilla, syksystä alkaen muillakin ammattilaisilla. Meillä huudetaan paljon, kyllä. Lapsi huutaa yli puolet vuorokaudesta (kuten olet kuullutkin ;)) eikä äidin pinna aina kestä sitä huutoa. Lyönyt en ole koskaan, vaikka (tunnustan) mieli on tehnyt. Jos olet ollut huolissasi meidän perheestä, olisit voinut ihan hyvin tehdä meistä lastensuojeluilmoituksen. Vaikka eipä sillä, tein sen ihan itse jo pari vuotta sitten saadakseni apua tilanteeseemme ;)
ja enhän sanonut etten ole tehnyt ilmoitusta?
-ap
Ja enkä se minä ollut, tiedän monta ilmoitusta meistä on tehty (yksi omasta, pari päiväkodin puolesta; pyynnöstäni).
Tarkoitin vaan tekstilläni sanoa, että vaikka huutoa ja muuta kuuluisikin, ei välttämättä ole kyse lapsen pahoinpitelystä, huonoista olosuhteista tms. Ja itse olisin ainakin onnellinen, jos olisin tilanteessa, josta ei ole ulospääsyä, ja joku auttaisi asiaani soittamalla apua minulle - voi toki olla, etteivät kaikki pitäisi lastensuojeluun yhteydessä olemista apuna ;)
jos ei oo maksanut vuokria/saanut häädön, joku kiinteistön valtuuttama henkilö sen sitten tekee.
Onko vuokra- vai omistusasunto? Riippuu siitäkin kuka tyhjentää.