kamalin pojan nimi?
Laitetaan tähän ketjuun niitä inhokki poikien nimiä...
mulla itellä tökkii joku Arto poikien nimistä.. Tai Iivari
Kommentit (98)
Ei muuten, mutta kun kaveri lausuu lapsensa nimen kuudella isolla ärrällä, URRRRRRho.
Niin hirveä että kukaan ei ole edes antanut sitä pojalleen!
tai tytöillä Sisko. Etenkin jos on muita sisaruksia. Kamalaksi ton tekee se, että se on "vaan" veli. Onkohan se edes rakas, kun ei ole nimeä annettu?
t. M33
samoin samaa tarkoittava Veikko-peikko. Muita hirvityksiä nykynimistä Kauri eli kauris, paha Nuutti-pukki, Saku sammakko, Luka eli kalu
samoin samaa tarkoittava Veikko-peikko. Muita hirvityksiä nykynimistä Kauri eli kauris, paha Nuutti-pukki, Saku sammakko, Luka eli kalu
eiköhän kyse ole siitä mikä kamala/ruma nimi, lapset ne tollatavalla rupee vääntämään nimistä jotain merkityksiä, mutta mikä nimi se kuulostaa rumalta?
mutta laskin, että kuusi mun mielestä tosi kaunista pojannimeä.
kamalia on jo tullutkin täällä.
Mutta ehdottomasti Kullervo on aivan hirveä.. Tai ukko.
Ukkoa en osaa mieltää pikku pojalle nimeksi. tai ylipäätään miehelle. Kullervoa unohtamatta:/
ja sit kaikki Y, X ja C väännökset ihan normi nimistä
,kiusasivat minua koulussa. "Uusista" nimistä Jami, Jesse ja Jimi, ovat lapseni kanssa samalla luokalla, todella kurittomia ja ällöttäviä poikia. Yksi ihminen voi "pilata" nimen! Ehkä nämä olisivat muuten ihan ok nimiä.
joihin tungettu väkisin C:tä: Mico, Nico jne.
Jori, Veeti, Jami
teron lempinimi ois terska...ei kiiti!
siis oijoi jestas,, Leevi ja Veeti.
Jorma, Teppo, Erkka, Erkko, Janus, Nico, Jami, Keijo, Hermanni, Taavetti, Aapeli, Aimo, Aulis, Einari, Elmeri, Ensio, Herkko, Juuso, Kaapo, Kerkko, Konsta, Kyösti, Lyly, Manne, Olavi, Orvo, Paavo, Severi, Sulo, Tahvo, Taneli, Torsti, Turo, Tuukka, Ukko, Urho, Valtteri, Verneri, Väinö ja hännänhuippuna Yrjö eli tuttavallisemmin Spyttä.
Järkkyä vielä se, että tunnen tästä listasta lähes jokaisen nimisen, alle 2-vuotiaan pikkupojan.
Omia inhokkeja Anselmi, Jimi ja kaikista kamalin Rene!
En ole koskaan pitänyt Eetu enkä Iiro nimestä. Muutamilla kavereiden pojilla on just nämä nimet ja täytyy sanoa etten pidä näistä lapsista osittain noiden nimien takia.
(Yrjöhän on hyvä!)