tuleeko teille adrenaliinia vereen kun palstailette täällä
Kommentit (13)
Ja välillä tulee totaalinen adrenaliinipiikki,
- kun joku ilkeilee selvästi tosissaan olevalle ihmiselle aivan tarkoituksella
- joku kapeakatseinen tarjoaa omaa mielipidettään vastoin kaikkea tutkittua tietoa yleiseksi totuudeksi
kyllä keho selvästi reagoi, kun jotain sopivasti idioottia tulee vastaan. Ihan typeryydet osaa jättää omaan arvoonsa, mutta sopivalla tavalla inttävä saa joskus sapen kiehumaan niin, että keho oikein reagoi.
Joo, täällä on kiva purka paineita, niin ei tarvitse miehen kanssa tapella.
kun pystyy suhtautumaan noin!
Mulla se ärsyynnys typerää kylläkin jää päälle eikä suinkaan purkaudu täällä.
Pidän siksi taukoa viikosta kuukauteen tms. silloin kun selvästi näyttää että lähinnä vaan raivostuttaa samat yksitotisimmat jankkaajat ja kusipäisimmät ilkeilijät.
ärsyttää, että voi olla niin tyhmiä ja itsekkäitä ihmisiä, no eipä täällä tule käytyäkään kuin muutaman kerran vuodessa, livenä löytyy onneksi seuraa
Mulla on vähän sellanen teflon-fiilis noihin provoihin.
...aiemmin toisinaan verisuonet pullisteli ohimolla, muttei enää... kuppi on tullu täyteen, kaikki on nähty, kuultu ja luettu. Mikään ei voi enää hetkauttaa eikä jaksa enää provosoitua.
En tiedä, johtuuko se siitä, että syön Propralia, vai siitä, että on tosiaan kuppi tullut täyteen.
Kun ei sille voi mitään. KUN EI SILLE VOI MITÄÄN. ÄÄÄÄLKKKÄÄÄ STRESSATKO ASIOITA JOILLE ETTE VOI MITÄÄN.
Ihan stoalaisella tyyneydellä katselen kirjoituksia.
mutta kyllä monet jutut saavat ajattelemaan seksiä ja kiihottumaan. Täytyy yrittää parantaa tapani ja vähentää sellaisia ajatuksia.
Tää on parempaa viihdettä kun missään.
Jos nämä jutut ottaa tosissaan, on väärällä sivustolla.
eikä mikään saa minua tolaltaan. provolemaan ehlä innostun itsekin
miehen kanssa tapella.