Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄÄT pienellä budjetilla.. ideoita?

Vierailija
20.07.2009 |

ensi kesänä astutaan avioon ja mahdollisimman pienellä budjetilla. ajattelin täältä kysellä jos teillä olisi ideoita esim. ruoan suhteen?

olen itse ravintolassa töissä ja ajattelinkin omasta firmasta kysellä juhlapaikaksi yökerhon tiloja johon miedän satapäinen vierasmäärä sopisi (lapsia 26). minkähänlaista tarjottavaa voisi keksiä?vihkiminen on klo 15 pidemmän kaavan mukaan, että varmaan jotain tukevampaa pitäisi syödä? entäs kahvin kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottavaksi miettisin sellasta että soittaisin tai menisin keittiöalan kouluun mitä lähistöllä nyt on ja sieltä kysyisin ruuat.

Koska lapsia on noin paljon niin ehkä kannattaa kuitenkin ottaa kaikille samaa ruokaa?

Tai buffetti lapsille josta hakevat nopsaan itse ja aikuisille tuodaan annokset?

Tietty ravintolasta kannattaa pyytää pari vaihtoehtoa ruuaksi ja pyytää niistä tarjous? Vaikka kala tai lihavaihtoehto. Ne voi kysyä vierailta etukäteen ja saatte pöytääntarjoilun?

Tarviiko kahvin kanssa muuta kuin ihana kakku? Jos kerran syöttekin.

Minusta alkoholi kuuluu juhlavaan ruokaan. Vaikka itse ette joisi niin miksi kieltää sitä, ei kukaan vierailtakaan kahvia kiellä vaan koska juo itse teetä?

Viiniä tai olutta ruualla. Alkuun yhteinen malja! Tässä alkoholiton ja alkoholillinen vaihtoehto.

Vierailija
2/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti seisovapöytä, esim klassinen kala, liha pöytä, tukusta tavarat, kakku ehkä kannattaa tilata jos ei ole ammattilaista tuttua. teet itse kutsut, nimilaput, kaiken mahdollisen. koristelet ja sisustat itse. käy hääfoorumilla, voit ostaa edullisesti jo kerran käytettyjä koristeita esim tuikkulyhtyjä erilaisilla väriteemoilla ym.

tuttu bändi tai cd-tiskijukka. hääkuvaaja: tuttu? rahaa häälahjaksi jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän