Lue keskustelun säännöt.
puolisosta?
20.07.2009 |
Kuinka moni on yhdessä sen todellisen rakkauden kanssa vai onko liitto myös järkisyihin perustuva? Miten asiat sujuvat?
Itse en koskaan tuntenut sitä hillitöntä rakkautta. Ajattelin, että mies on hyvä kiltti ja mukava, kenties hyvä isäkin. Aviossa ollaan ja lapsia on tullut. Asiat ovat edelleen samoin. Liitto jatkuu pitkälti järki- ja mukavuussyistä. Suurta rakkautta ei ole. Ketkä ovat se suuren rakkauden löytäneet, jatkuuko se läpi elämän. Kannattaako setä haikailla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen sitä olin kaksi vuotta yksinhuoltaja. Tapasimme sattumalta, ihastuin oitis (ei ole tapaistani). Miellyttävä, miellyttävän näköinen ja huumorintajuinen mies. Tunne oli molemminpuolinen. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni varma, että tämän ihmisen kanssa tahdon viettää loppuelämäni (epäilin sitä mm. lapsen isän kohdalla). En koe ahdistusta ajatuksesta, että "joutuisin" olemaan loppuikäni jonkun yhden ja saman ihmisen kanssa. Uskon, että se Suuri rakkauskin laimenee ajan kanssa, tuskin kukaan voi vuosikymmeniä elää kokoajan rakkauden palossa? Luultavasti moni asia lopulta vain on, tottumuksesta.
Uskon kyllä, että teilläkin rakkautta on. Mielestäni turvallisuus ja luottamus ovat jo suurimpia rakkauden osoituksia. Älä turhaan haikaile muuta, en usko, että vaihtamalla paranee... Ellei miehessäsi ole jotain todella suurta vikaa?