Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi inho, miehen kaveri ja sen ulkomaalainen tyttöystävä on tulossa meille

Vierailija
20.07.2009 |

Hävettää ja ärsyttää jo etukäteen. Siivous jää kumminkin mun harteille ja vhävettää muutenkin, kun ajattelee minkälaisen kauhukokemuksen sekin tyttö saa meille tullessa. Vanha talo maalla ja remppaa riittää, kaikki vähän sinnepäin ja vaiheessa. Ne puolestaan asuu jossain suurkaupungin keskustassa tuliterässä kerrostalossa. Ja mitä sille sitten ruuaksikin tarjoaa ja muutenkin miten mä osaan mitään järkevää puhua vieraan ihmisen kanssa, joka tulee jostain ihan toisesta ympäristöstä kuin minä. Argh, ahdistaa, nolottaa, hävettää jo nyt. Mies oli mennyt lupaamaan majoitusta meiltä, jos ois kysynyt multa, niin oisin sanonut ehdottomasti ei.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sä. jos se on vaik ylipukeutunut niin sitä varmaan hävettää etä miten mä nyt näin hienoissa tamineissa tänne tulin... o, ouu jne. Noi varmaan pitää mua ihan juppina.

Vierailija
2/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa nähneet tietää ettei ole yhtä oikeaa tapaa elää. laita salaattia ja leipää. Sitä syö kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulisin milloin vain mielelläni teille kylään! Ja jos tyttö on kiva, osaa hänkin arvostaa maaseutua ja luonnollista asuinympäristöä.

Älä mietikään mitään korkealentoista keskusteluaihetta - ota miehesi kaverin tyttöystävä luonnollisena olentona vastaan, anna hänen auttaa ruoan valmistamisessa ja kattauksessa sun muussa sellaisessa, niin hänkin kokee itsensä hyväksytyksi.

Et sinä ole ravintolaemäntä eikä kotisi mikään tyhmä steriili täysihoitola vaan koti, jonka ovet avaatte vanhalle (mies) ja uudelle (tyttö) ystävälle.

Vierailija
4/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmista selviää terapialla.

Vierailija
5/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tytön mielestä teillä voi olla tosi kiva käydä. Eikä se varmaan odota yhtään mitään, vaan ottaa vastaan mitä tarjotaan.

Vierailija
6/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaa siksikin, että en kestä yhtään kritiikkiä tai ihmetteleviä/sääliviä katseita, masennun heti ja olen viikkokausia heittämässä hanskoja kehiin. Stressaan niin kauheasti aina kun joku tulee meille, että mitä ne miettii, että olen itse ihan hermoraunio ja omituinen.

Menin tyhmä miehellekin sanomaan tästä, niin nyt en voi edes keksiä mitään työreissua sille ajankohdalle. Se arvaa kuitenkin mikä on todellinen syy. Kiva nyt olla koko seuraava kuukausi ihan hermostuksissa ja nähdä hävetysunia.

Vierailija
7/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huumorilla, jos se tulee piikkareissa ja muotiluomuksissa teille kompuroimaan. Lainaat sille jonkin kahisevan tuulipuvun ja lenkkarit.

Vierailija
8/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurista vai Texasista, vieras mikä vieras! Miten se ulkomaalaisen vierailu nyt hävettää enempi kuin suomalaisen? Ajattele nyt, eihän se edes tunne ketään tuttujasi. Joku naapuri taas laittaa sanan kiertämään ja kohta koko tienoo eitää että sulla on paskainen huusholli.

Vierailija
9/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia stresssaat!

Vierailija
10/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen tavannut sitä tyttöä. Miehen kaverikin on asunut ulkomailla jo monta vuotta, enkä tarkkaan tiedä sen kuvioista tai siitä, millainen tyyppi se nykyään on. Sen tiedän, että aika luksuselämää se viettää. Meiltä on luksus kaukana...

ap

Vierailija
11/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä oikein perinneruokia!

Vierailija
12/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luksuselämää, niin sitten on varmaan matkustellut paljon myös reppumatkoilla ja nähnyt yhtä sun toista. Reppumatkat on varsinkkin Britti-yläluokan suosiossa, ne reissaa kaikki Intiat ja Aasiat ja ties mitkä ja on varmaan nähny yhtä sun toista. Tuskin ne teidän kodista kauhistuu!

Vierailija
13/13 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkkiksien kanssa tekemisissa. ihmiset on loppujen lopuksi ihmeen samanlaisia ymapari maapalloa. ala turhaan hermoile sita ulkomaalaisuutta. no onhan teilla nyt kuitenkin sisavessat ja muut mukavuudet ettei ne nyt ihan korpeen oo tulossa. sitapaitsi tollanen maalaistalo luonnon rauhassa on varmaan tosi ihana joten voi olla etta tama tyttoystava on sulle jopa kade !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi