Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luvattiin siivousapua, tulikin perhetyöntekijä joka ei siivokaan.

Vierailija
20.07.2009 |

Neuvola tilasi minulle siivousapua, jotta saan kotini sellaiseen kuntoon että tänne voi vauvan kanssa tulla. Paskat, tulikin puolta kalliimpi perhetyöntekijä kuin tavallisesti ja hän ei kuulemma saa siivota. Pikkuisen vituttaa, kämppä on kuin kaatopaikka ja ainoa mitä kallis perhetyöntekijä tekee, on se että se lukee kirjaa esikoisen kanssa. Vituttaa, en koske imuriin enkä siivousrättiin koko päivänä itsekään ja neuvolaan soitan heti huomenna että enää meille ei perhetyöntekijää tarvitse lähettää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lastensuojelun tukitoimi.

Vierailija
2/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lastensuojelun tukitoimi.

lastensuojelun tukitoimena niin kyllä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mullekaan vaivaa. Ei ole liikkunut koko päivänä, mutta en viitsinyt asialle mitään tehdä kun oli se "siivousapukin" sovittuna tälle päivälle. Ja kohta lähden nukkumaan, jotta on sitten 3 viikon päästä voimia synnyttää se kuollut lapsi kun synnytystä ei kerran suosiolla käynnistetä.

Vierailija
4/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään tarvitse perhetyöntekijää meille enää ottaa. Käskin lähettää neuvolaan sellaisia terveisiä että maksullisten seuralaisten lähettäminen meille ei enää jatkossa kannata.

Vierailija
5/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lähetä perhetyöntekijä ja esikoinen ulos ja siivoa

Vierailija
6/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se nyt ole hienoa, että sulle on annettu tilaisuus siivota rauhassa itse omat sotkusi?

Vierailija
7/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvattiin työntekijä, joka siivoaa. Alan värjäämään hiuksia, jotta näytän ihmiseltä synnärillä.

Vierailija
8/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillua juopolle? Lapselle ei ole hoitopaikkaa synnytyksen ajaksi, sinulla ei ole lähiomaisia ja elätte sossun rahoilla.

Josko nyt ihan itse siivoaisit aiheuttamasi sotkun niin talossa kuin elämässäsi muutenkin.

Vierailija
9/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun toisen pitäis siivota sun paskaset nurkkas?

Siivoo ite niinkuin kaikki muutkin tekee!

Vierailija
10/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista ja sinä voit siivota OMAT SOTKUSI rauhassa?

Yleensä muuten ihmiset siivoaa oman kotinsa (vaikka olisi useampikin lapsi) ihan ilman mitään ulkopuolista apua...Mutta onhan sun pakko olla provo, onhan?

Vierailija
11/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saa sitä siivottua? Tilaa siivooja siivousliikkeestä, jos et halua sitä itse tehdä.

Vierailija
12/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvattiin työntekijä, joka siivoaa. Alan värjäämään hiuksia, jotta näytän ihmiseltä synnärillä.

Vierailija
13/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksa eurokaan ja jatkossa on turha meille perhetyöntekijää lähettää kuin korkeintaan hakemaan sinappikoneen lastenkotiin. Vammainen siitä tulee kumminkin kun kusipäälääkäri ei suostu käynnistämään synnytystä tai leikkaamaan nyt rv 36 jo 4-kiloista sikiötä ulos. Vammaista lasta en ala mukaani synnäriltä ottamaan ja siksi täällä on ihan turha siivotakaan.

Jos luvataan siivousapua, niin silloin se tarkoittaa sitä että joku heiluttaa täällä moppia ja imuroi ja se en ole minä.

Vierailija
14/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se olen minä, vauva saa kuolla jos on kuollakseen. Ja äiti menee etusijalle jos molempien henki on vaarassa.

Vierailija
15/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et enää lisäänny.

Vierailija
16/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino ei ole este. Vaikka joku kiva perheenisä, jonka vaimo on synnärillä. Alankin niitä bongailemaan nettitreffipalstoilta, kunhan oma jälkivuoto loppuu.

Vierailija
17/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa välillä että on apua jos tarvitaan; mutta katsovat lapsien perään, ei siivoa!

Vierailija
18/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnin sillä puheella että sieltä tulee työntekijä, joka laittaa mun kämpän sellaiseen kuntoon että tänne voi vauvan kanssa tulla. No, mua ei sotku häiritse eikä vauvaakaan, nostelen enimmät romut pois pinnasängystä jos vauva ei vammaudu ja otan sen mukaani laitokselta. En todellakaan tee mitään siivouksen eteen enää ennen synnytystä, paitsi ehkä vien roskapussin ulos jos on sinnepäin muutenkin menoa.

Vierailija
19/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasta voi olla. Laita kuule tähän sun tilinumero niin laitan suoraan avustuksen tilille siivoojaa varten, turha kierrättää verottajan kautta. Mä koitan sitte laittaa verovähennyksiin.

Vierailija
20/25 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyytää sitä hommaamaan sossutädit suoraan laitokselle ottaan muksun vastaan. Helpompaa pillunjakelukin, kun ei sinappikone kitise vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi