Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää tykkää lapsestani

Vierailija
19.07.2009 |

rakastan kyllä, mutta en enää tykkää :-(.

Syy on jatkuva kitinä ja huutaminen, rääkyminen ym. hän on pari kk vaille 4 v ja uhmaikä alkoi jo 2 v synttäreiden jälkeen, mutta se oli pientä mitä on tullut sitten 3 v synttäreiden jälkeen. Jos ei saa mitä haluaa, käy huutamaan/kiljumaan, rääkymään niin helvetillisellä äänellä että kuulo on vaarassa.

Mustasukkaisena vaanii kaikkea mun tekemistä. Sisaruksensa on jo 1 v joten ei oo uusi asia.

Omat konstit on kokeiltu, arestit ym. Ei auta. auttaa vain tosi kovat rangaistukset kuten lelujen takavarikko ja sitten uhkailu (että jos kijuu vielä, saadaan naapureilta varoituksia ja joudutaan muuttamaan pois omasta kodista). asutaan kerrostalossa, oma asunto, alakerran lapseton sinkkunainen, noin 45 v, on hakannut pari kertaa harjalla tms. lattiaan joten kuuluu sinne varmaaan hyvin.

Mitä voin tehdä? Olen järjestänyt muuta ohjelmaa, päiväkerhoa ja muskarin ja omaa tekemistä vain mun kanssa, että ei kokisi itseään syrjäytyksi. Mutta jos tää terrorisointi jatkuu, haen päiväkotipaikan.

Tänäänkin puistossa teki mieli jättää koko helvetin vinku sinne ja lähteä salaa kotiin... koko ajan käyttäytyi kuin elukka, huusi, kiljui kun en passannut koko ajan neitiä. 40 min ja kannoin kotiin, ja samalla työnsin vaunuja. Kivaa oli :-(.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsesta pidätkin. Se on vähän eriasia. Jaksamista kyllä se ohi menee.

Vierailija
62/63 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin viestejäsi ja vastauksia. En sano tätä pahalla, juolahti vain mieleen. Oletko itse mustasukkainen miehestäsi? katsotko miehesi kanssa keskustelevia naisia jotenkin erilailla? lapsihan ottaa mallia vanhemistaan ja heidän käyttäytymisestään toisia kohtaan. Tuli vain mieleen, sillä itse olen hiukan mustasukkainen ja tuollainen saattaa helposti "tarttua" lapseen. Toivon että et ota tätä mitenkään henk.koht :)

Hmm, enpä ollut tätä ajatellutkaan ikinä.. en siis ole ap, enkä mikään aiemmista kirjoittajista, mutta itselläni myös ap:n tyttären kaltainen 4-vuotias ja ihana isänsä kaltainen rento 5-vuotias. Taidankin itse olla mustasukkaisuushirviö..??!! Autss!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putkahti esiin tämä vanha ketjuni.

Mustasukkaisuudesta, en ole mustasukkainen. Mieheni on kyllä.

Uhma alkoi hellittää kun täytti 4. Nyt 5-v on kovatahtoinen, muttei sentään tuollainen kiljukaula kuin ennen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi