Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan

Vierailija
19.07.2009 |

värjänny hiuksia sillä kaksi-osaisella systeemillä jossa laitetaan ensin joku tumma alusväri ja vaaleemmalla jotain raitoja, onko hyvä ja onnistuuko?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran on helppo systeemi, että kyllä onnistuu! itellä edellisen kerran kaveri laittoi ne raidat ja tuli vielä parempi kuin itse väsäten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi